IT & Økonomiafdelingen Bemanding og primære funktioner Reception: Tina og Marianne Økonomifunktionen: Lis, Tenna, og Maria (elev) IT-funktionen: Erik, Thomas og Lars Ejendommen: Arne, Lizzi I alt 10 medarbejdere, hvor Arne er der ca. 3 timer om ugen, og Lizzi gør rent ca. 5 timer hver morgen.
Økonomisk oversigt
Fordeling af løn på de 4 områder
It & Økonomiafdelingen: Kr Opgaver Budget, regnskab, fakturering og revision Tilskudsadministration Jura og forsikringer Personale administration og uddannelse Maskiner, telefoner, Internet og inventar Reception varemodtagelse og forsendelse Administration af stormøder og beklædning
It & Økonomiafdelingen: Kr Kommende udfordringer Ny Økonomiansvarlig og barselsvikar Ny sygefraværs registrering Fortsat optimering af administrative rutiner Opbygning af centralt servicebureau (Mål 5)
IT-området under Kom.udvalget: Kr Opgaver Drift og udvikling af SuperNovaONLINE Support til hjemmsidesystemet getONLINE Support til foreninger vedr. brug og indkøb af hardware og software Drift og udvikling af administrative systemer Teknisk drift og udvikling af hjemmesiden Drift af servere Drift af ca. 100 pc’ere til medarbejdere og CL. Support til foreninger, CL og medarbejdere generelt Indkøb, aftaler og underleverandørstyring
IT-området under Kom.udvalget: Kr Kommende udfordringer Udvikling af tilmeldingssystem Udvikling af SuperNovaONLINE Review på getONLINE Opgradering af administrativt system Udskiftning af pc’ere ved konsulenter Udskiftning af serverpark
Ejendommens drift: Kr (Beløbet indeholder også el, vand, varme og løn) Opgaver Bygningsvedligehold Ombygninger Udendørs vedligehold Rengøring
Ejendommens drift: Kr Kommende udfordringer Renovering af parkeringsarealer