Kommunikation Budget 4,5 mill. kr. årligt anvendes til:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Caseoplæg om Facebook.
Advertisements

SPØRGESKEMA HARDSYSSEL DISTRIKT Oktober Der afholdes årligt Sysselfejde for bæverne, hvad synes du om konceptet for dette arrangement?
Frivillige it-opgaver i lokalbestyrelsen og i distriktet.
En fortællende frise om Nattergalens BUPL støttede projekt: Hvordan ser dagtilbuddet ud i et drengeperspektiv – fra start til slut.
DBU Fyns HR-strategi.
Nov.-jan. feb.-april maj-juli aug.-nov. EFFI er en kendt idrætsforening i hele Syddjurs Kommune og skaber aktiviteter for hele arbejdspladsen og familien.
Dialogmøde d. 9. dec. •Velkomst •Præsentation af Skive Kommunes deltagere: –Hanne Greisen, Kultur og Markedsføring –Laila G. Jensen, Indkøb –Katrine Hovaldt.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Kapitel 16 Kontrol af kommunikationsindsatsen
Regnskab og budget  Ved Keld Nomanni. Regnskab Regnskab.
Inspiration og viden i din hverdag RANDERS BIBLIOTEK.
Kommunikationsstrategi 2010
Tovholder v/Ulla Haahr Erhvervs- og Kulturservice Haderslev Kommune 20. januar 2009.
Plan 2015 Vision: Y`s Men International Region Danmark er i 2015 en bevægelse, som lokalt, nationalt, internationalt og organisatorisk er klar til at engagere.
Introkursus for frivillige
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Sådan skaber vi et kampagnekorps Baggrund Foreningen skal bruge flere frivillige til centrale og lokale events For fortsat at sikre midler til foreningens.
Få hjælp & informationer Modul 2 Nyhedsbrev DSI-Nyhedsbrev - Udgives 4 gange om året. Læs om DSI's arbejde lokalt og centralt, om ny lovgivning og om.
Et frivillighedssted og dets muligheder Frederikssund Mandag d. 19. oktober 2009.
Bestyrelsesdag Middelfart Opmærksomhed.
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
Arbejdsopgaver for Idrætsrådet Forslag fra udviklingsgruppen 2009.
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
SRF’s Generalforsamling 23. maj 2012 Landsformand Leo Holm Landsformandens beretning SRF Skattefaglig Forening 1.
Udviklingspuljen for folke- og skolebiblioteker Workshop Roskilde 29.august 2013 Jonna Holmgaard Larsen chefkonsulent.
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Reklame & Markedsføring
Fællesoffentlig kampagne for offentlig digital selvbetjening 2013 Fokus og mål: Informere om overgangen til obligatorisk digital kommunikation - med.
Styrket international presseindsats i forhold til dansk kunst og kultur.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
Vision og Strategi for Forslag Vision og Strategi for Vision og indsatser i strategi.
Målrettet biblioteks-betjening Integreret borgerservice
Stenderup Kirke Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål Stenderup Menighedsråd Visioner og mål Visioner og mål.
Workshop 4 Hjerteforeningens politiske arbejde
Generalforsamling Budget for 2006 Konto oversigtBudget 2006 Porto3500 Bestyrelsesmøder1200 Generalforsamling4500 Kopier3000 Telefon formand1200.
Repræsentantskabsmøde Budgetforslag 2016 og 2017.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Frivilligmesse FrivilligtSocialtArbejde Lov om social service § 18. Kommunalbestyrelsen skal samarbejde med frivillige organisationer § 18. Kommunalbestyrelsen.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Kommunikations strategi og –plan for Ny struktur - processen Mål: At formidle aktiviteter og skabe ejerskab fra alle interessenter Interessenter: Alle.
Temadag om fremtidens seniorsport i firmaidrætten 2012.
Målet med læseprojektet var:  at bidrage til at reducere antallet af elever, der forlader skolen med dårlige læsekundskaber,  at skabe engagement og.
Frivilligkampagnen Styrker dig og fællesskabet DGI Ø ledelsesforum 30. november 2013 DGI Ø bestyrelsesmøde 10. december 2013.
Hjerteforeningens interessevaretagelse Politisk konsulent Signe Elkrog Friis Den 20. oktober 2015.
DRF SPOT DRF SPOT er Dansk Ride Forbunds online magasin, som henvender sig til klubber og ryttere. DRF SPOT giver spændende artikler fra klub, sport og.
Udviklingsarbejdsgruppens anbefalinger De fremhævede anbefalinger er høj prioritet. Numrene referer til bilaget.
Introkursus for frivillige Hjerteforeningens kommunikationsafdeling 2015.
Netværk for Bæredygtig Erhvervsudvikling NordDanmark
Kommunikationsworkshop
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Hjertemotion i praksis
Events – hvorfor og hvordan?
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
ANDEBY TEATERFORENING
Stærkere kobling mellem skole og praktikvirksomhed
Dialogmøder d1-d10 – September 2017
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Hjertecafèer - tilbageblik
Tårnby kommunebibliotekers kommunikationsstrategi
Dagsorden LK Pkt. 3. baptist.dk – hvor går vejen? Materiale udsendt til menighederne og med dagsordenen. Forslag om overgangsordning, baptist.dk.
Fra ejendomskontor til servicecenter Bedre service til færre penge – hvordan gør vi det? Beboerrepræsentantskabsmødet 2017.
Politikernes og borgernes forventninger
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Samskabelse gennem et Bynetværk
Om vores bibliotek Lokalt oplæg
Fundraising i Propa Inspiration til en fremtid med flere indtægter til projekter og aktiviteter I udgaven af Propa Nyt vil.
Blev udført i perioden fra den 27. august til den 6. september. 1
Præsentationens transcript:

Kommunikation Budget 4,5 mill. kr. årligt anvendes til:

Hvad anvendes pengene til?

Markedsføring for foreninger og forbund Kommunikationskonsulent, (Camilla) hjælper foreninger og forbund med alle tænkelige kommunikations- og markedsføringsopgaver, eksempelvis: Markedsføringsplaner og -strategier, informations- og reklamekampagner, målgruppebeskrivelser, foldere, plakater, annoncer, artikler, tekstbearbejdning m.m. Udvikler og gennemfører kommunikations- og markedsføringskurser for foreningernes frivillige ledere

Markedsføring af foreninger og forbund Kreativ desktopper, (Michael) hjælper foreninger og forbund med design af markedsføringsmaterialer Udvikler og vedligeholder Dansk Firmaidrætsforbunds designlinje, så materialerne har et ensartet og genkendeligt udtryk Sekretær, (Pia) anvender 50 % af sin tid på produktion af markedsføringsmaterialer for foreninger og forbund

Markedsføring af foreninger og forbund Afdelingsleder, (Jesper) er presseansvarlig for Dansk Firmaidrætsforbund Profilering af foreninger og forbund via kronikker, artikler, læserbreve og anden optræden i medierne Beløbet til markedsføring af foreninger og forbund dækker også driftsomkostninger til indkøb af markedsføringsmateriale og tryksager Hjælp til lokal kommunikation og markedsføring er en service foreningerne anvender meget – vi arbejder løbende for ca. 75 % af foreningerne

Bladet Firmaidræt Redaktør på Dansk Firmaidrætsforbunds medier, herunder ansvarlig for bladet Firmaidræt Ud af de 1,4 millioner kr. til Firmaidræt, anvendes kr. til trykning og porto af de seks årlige udgivelser Bladet udkommer 6 gange om året i eksemplarer Kommunikationskonsulenten, webjournalisten og afdelingslederen understøtter efter behov redaktøren med artikler til Firmaidræt

Hjemmeside og elektroniske udsendelser Webjournalist, (Peter) er ansvarlig for Dansk Firmaidrætsforbunds hjemmeside, herunder: Løbende udvikling af Dansk Firmaidrætsforbunds webkommunikation Synliggørelse af foreningsaktiviteter på hjemmesiden Understøttelse af foreningernes webkommunikation i det omfang de ønsker det Redaktøren producerer og udsender Foreningsservice, Nyhedsbreve og LederNyt elektronisk Afdelingslederen skriver klummer/nyheder til hjemmesiden

Diverse sekretæropgaver Sekretæren arbejder, udover markedsføringsopgaver for foreningerne, med: Hæderstegn, diplomer og registrering Redigering/korrekturlæsning generelt Udsendelse af referater, foreningsservice, nyhedsbreve, pressemeddelelser, Mail Motion Udtræk fra virksomhedsadressedatabase Arkivering Sekretær for historisk udvalg

Strategiske mål og mødeomkostninger Kommunikationsudvalget, kontoen dækker i mindre grad udgifter til møder, telefon m.m. Dækker i højere grad midler afsat til indfrielse af strategiske mål: eksempelvis udvikling af ny hjemmeside, effektmålinger m.m.

Fremadrettede udfordringer Understøtte foreninger og forbunds udvikling af aktiviteter, der har en bred folkelig appel Videreudvikle markedsføringsindsatsen for foreninger og forbund – fokus på uddannelse af foreningsledere og bevarelse af et højt serviceniveau fra forbund til forening Videreudvikle hjemmeside og samspillet mellem vore elektroniske og trykte medier Fokus på anvendelse af nye (sociale) medier Fokus på effektmålinger af indsatsen på kommunikationsområdet

Ordet er frit