Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBirgitte Thomsen Redigeret for ca. et år siden
1
Politikernes og borgernes forventninger
Hvad forventes?
2
Politikernes og borgernes forventninger
Generelt: Fokus på kvaliteten af offentlige ydelser Regeringens kvalitetsreform
3
Politikernes og borgernes forventninger
4
Politikernes og borgernes forventninger
Hvad karakteriserer vintertjenesten som serviceydelse? Påvirker alle i samfundet – ofte akut Meget synlig Folk er (ofte) i udgangspunkt irriterede Det skal bare virke
5
Politikernes og borgernes forventninger
Faktisk kvalitet er ikke altid lig Oplevet kvalitet
6
Politikernes og borgernes forventninger
Princip: Åben og klar kommunikation Hvordan sikres, at brugeren får de informationer brugeren har behov for? Hvad gøres for at sikre, at den rigtige form i kommunikationen med brugeren vælges?
7
Politikernes og borgernes forventninger
Kommunikationsmidler Lokalavis Skriftligt materiale (folder) Hjemmeside Målrettet digital information SMS service Samtale ?
8
Politikernes og borgernes forventninger
Princip: Brugeren skal vide hvad brugeren kan forvente Klar information om rettigheder og serviceniveau Forventningsafstemning Dokumentation Brugerundersøgelser?
9
Politikernes og borgernes forventninger
Kilde:
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.