Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
3 Interne forhold Oversigt Muligheds- og trusselsmatrix TOWS-matrix
Advertisements

PEST Analyse værktøj.
Brødrene Dahl samarbejdspartner med Jysk Klima Center
10 Konkurrencesituationen
Marketingplanlægning
OH 2.1 SWOT - Hvad kan det bruges til? •Afdække myndigheds- og kundekrav •Få fokus på væsentlige miljømæssige problemstillinger •Styrke image •Øget troværdighed.
Talent Lars Goldschmidt 24.jan. 13 Talent for at skabe værdi for andre Lars Goldschmidt Dansk Industri.
SFU’s Skolestartskampagne i et ideologisk perspektiv
Mind:lab Patrik Gustavsson Culture Manager. mind:lab Økonomi og Erhvervsministeriets kreative væksthus for afprøvning og udvikling af nye ideer Projekthotel.
Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Høring om byggeriets kvalitet, effektivitet og udvikling, 20. november 2002 Indledning ved Lone Møller Sørensen, direktør for By og Byg.
Digitalisering og medialisering
Dansk Vækst: Fortid, Nutid, Fremtid ATV Carl-Johan Dalgaard.
Matematik i økonomi.
Udvikling og styring af en virksomhed
DM 75 Jonas Kristensen – Jesper Kiel Jensen Alex Ly – Ronni Hansen
InnovationsAgenterne
Eksterne analyse Litteraturliste for lektionen: Frank Bradley:
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Aarhus School of Business. Trends i Europa 2010 – 2020 i universitetsverdenen Europa 2020 strategien (EU Commissionen 2010) Mål: Europa skal være verdensleder.
Anders Hoffman, Ph.d. Kreativ direktør, FORA Brugerdreven innovation i den danske modeindustri.
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
Forskning i affald og ressourcer
Forretningsmodel.
Teknologi og samfund Den teknologiske udvikling 1 Samfundsudviklingen
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
MST-møde Indkøb af råvarer (x100) Branchens virksomheder Kommerciel fokus PRODUKT Salg af produkter (x100) MEN Regulering sker på stof - niveau.
7 Årgang Langmarkskolen
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Lene Baake1 Afsætning grundforløb
Afsætning grundforløb
Oplæg i Væksthus Hovedstaden 28. November 2007 Jacob Holm
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
3 Eksterne forhold Eksterne forhold er forhold i virksomhedens omverden, som påvirker virksomheden. Eksterne forhold opdeles i: Den afhængige omverden/nærmiljøet.
Udviklingen i virksomhedens omverden Kapitel 7
Henning Boddum Mobil tlf Kordegnenes Årsmøde Velkommen til Strategi og Social kapital.
Bæredygtig økonomi Kun revisitation på plejecenter hvert fjerde år – bortset fra særligt ”dyre” borgere.
Samfundsøkonomi Indhold Hvad er økonomi?
Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013.
TENDENSER I TURISMEN Udfordringer for danske kommuner
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Udfordringer.
Sekretariatet for Landdistriktsprogrammet November 2005 Den nye fælles landdistriktspolitik v/ Rita Munk.
Underoverskrift (MetaUM str. 16) Sverige – den korteste vej til Eksport Oplæg ved Marianne Peters, handelschef, den danske ambassade i Stockholm januar.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
18. Strategisk analyse af interne forhold
Ledelse af forandringer i praksis Peter Engberg Jensen.
Mikroøkonomi Forslag til BA-projekter Mich Tvede,
Økonomisk globalisering
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft Figur 5.1. Kapitel 5 – Rygning.
fastholder en bæredygtig udvikling
Business cases.
Louis Vuitton i Tyskland Analyse af de eksterne forhold i den tyske branche for luksusgoder Gruppe 4 MAK Nora Henriksen, Christian Madsen, Kasper Petersen,
Vinder af konsulentprisen 2010 i kategorien Samfundsudvikling, Organisation og Økonomi Kortlægning af velfærdsteknologiske virksomheder v/ Michael.
Dansk Supermarked i korthed
Danmark i en global verden Dansk Industri 28.okt. 15 Danmark i en global verden Seniorchefkonsulent Allan Sørensen.
Finanskrise og arbejdsmarked Torben M. Andersen Institut for Økonomi.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
18. Strategisk analyse af eksterne forhold
Virksomhedens omverden
konkurrencesituation
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Agenda Præsentation af SWOT Afslutning
Idegrundlag og målsætninger
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Bløde færdigheder er hård valuta
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Præsentationens transcript:

Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton Introduktion Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton

Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare

PESTLE Makromilijøet’s indflydelse på industrien

Økonomien BNP HNWI – High Net Worth Individuel Øget købekraft

Sociokulturel Livsstil og værdier Miljø og sundhed Demografi

Milijø ”Moden er i gang med et paradigmeskift, hvor en prioritering af bæredygtighed i alle led af produktion ikke er noget man brander sig på, men noget man gør, fordi det er det eneste rigtige” – Danske forsker Maria

Teknologi Innovation og opfindelser Teknologisk udvikling

Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre substitution Køberne Industri

Kunderne Kunde A Kunde B

Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre substitution Køberne Industri

Konklusion Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare