Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton Introduktion Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton
Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare
PESTLE Makromilijøet’s indflydelse på industrien
Økonomien BNP HNWI – High Net Worth Individuel Øget købekraft
Sociokulturel Livsstil og værdier Miljø og sundhed Demografi
Milijø ”Moden er i gang med et paradigmeskift, hvor en prioritering af bæredygtighed i alle led af produktion ikke er noget man brander sig på, men noget man gør, fordi det er det eneste rigtige” – Danske forsker Maria
Teknologi Innovation og opfindelser Teknologisk udvikling
Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre substitution Køberne Industri
Kunderne Kunde A Kunde B
Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre substitution Køberne Industri
Konklusion Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare