Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HVAD KAN VI LÆRE af tyskerne og andre internationale destinationer Professor Henrik Halkier 1. Udfordringer, og nok af dem? 2. Flere.
Advertisements

Præferencer på markedet.
Håndtering af e- bøger på CBS Af Nikolaj Kjær Jensen CBS Bibliotek.
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Afsætning 2012.
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Computerens anatomi.
Case: Gregersens Bryghus India Pale Ale. Opgave Emballere Gregersens Brygshus’ øl Fremstille etikette.
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Web 2.0 En introduktion til vores wiki.
Sine Vestergaard Johnsby
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
26.2 Kapacitetsomkostninger
26.3 Variable omkostninger
13 Pris Oversigt Prisstrategi Priselasticitet Prisfastsættelsesmetoder
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Jeg overvejer seriøst at købe mig en autocamper
6. Virksomhedens indtægter
Virksomheder - definition
Hotellets koncept.
Hardy Jensen. ”Foodtag er forbrugernes vindue til produktets historie” - fremtidens indkøbsværktøj.
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
1 1 Game-Research.com Advertainment, edutainment, og spils kritiske potentiale Ph.d stipendiat Simon Egenfeldt-Nielsen IT-Universitet København Game-research.com.
Forretningsmodel.
11. Virksomhedens indtægter
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
10. Virksomhedens indtægter
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Februar 2013, Introduktion til børneernæring
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
4.lektion: Identitet og sociale grupper
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
6. Virksomhedens indtægter
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
AFSÆTNING A – Schønberg
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Hvad gror der på markerne om 10 år? Plantekongres Herning, 8. januar 2007 Thomas Roland Forbrugerrådet.
Ethos analyse af Camilla, Thor, Peter og Jens. Analyse af troværdighed Kompetence Sikker Sproget indeholder få grammatiske fejl Ekstravagant sprogbrug.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
19.1 Virksomhedens miljøinteressenter
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
Fra Muld til Mund.
markedsføringsplaner
Parametermix - produkt
Købemotiver og gruppepåvirkninger
SUCCES MED SALG 1.
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Red Bull Af Mattias Sundroos

Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer daglig vare, da den ikke kræver store overvejelse (måske ikke et dagligt indkøb

Emballage Præsentation af produktet: Udseende på dåsen vækker opmærksom, og sender et godt let genkendeligt signal. Beskyttelse og opbevaring: dåsen fast (forholdsvis sikker), afkøling. Information: der er de oplysninger der skal bruges. Brugsfunktion: når åbnet kan ikke lukkes igen.

Kvalitet Imagemæssige kvalitet, da Red Bull købes som lidt et Snob motiv, da den ikke har funktionelle kvaliteter, der ikke er på de andre energi drikke. Man køber pga. image

Service Før køb: ingen. Under køb: ingen. Efter køb: pant..

Sortiment Smalt (få varegrupper, kun energidrik) Bredt (flere varianter, dog ikke mange)

Mærkevarestrategi Markedsføring under eget produkt. Mærkevare (ensartede emballage, kvalitet og kvantitet) Parablymærke: Bruger Red Bull i forbindelse med alle produkter.

PLC Deres produkts livscyklus: ( de er i modningsfasen og deres vækst har været meget stigende og er det nok stadig, pga. deres mange promotions projekter)

Branding ed-bulls-brandingstrateg i ed-bulls-brandingstrateg i Redbull har været i stand til at skabe sig et udødeligt brand (nike og apple) (patent på vovemod) Baumgarten har sat Redbull i historie bøgerne Markedsføringen enorm pga. springet (sociale medier, livestreaming)