Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Advertisements

VE-anlæg Solceller (Case og opgave).
Den danske befolknings syn på handicappedes rettigheder
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Forestil dig en landsby, hvor der bor 100 mennesker
Caseoplæg om Facebook.
Myter om den valgfrie sundhed
Bogens klasser   Klasserne i bogen er defineret sådan (tallene er deres andel af de årige, når studerende ikke regnes med): Overklasse.
Børns fritid i Ballerup Kommune
FORSTÅ DIN NABO! VI ER FORSKELLIGE.
Vodskov Bibliotek Hvad laver de når vi går hjem
Producentmarkedet (B-t-B) Kapitel 26
Da Gud skabte kvinden, var han kommet til den 6. dag med overarbejde.
HHX - Lene Baake Afsætning 2012.
Borgernes barrierer for brug af IT
Vor tids paradoks Klik for næste side  I dag har vi større huse og mindre familier. Mere bekvemmelighed, men mindre tid.
Kvinder i den uformelle økonomi i Indien - på arbejde uden fast job
Risici for fremtidens velfærdssamfund
I dette shoppingcenter havde kvinder en unik mulighed for at vælge sig en passende mage blandt forskellige mænd.....
Bekæmpelse af vold mod kvinder – Den nationale indsats
9 Købsadfærd på konsumentmarkedet
Bliv klogere på salg til kommuner Dialog-workshop –
Fremtidens markedsføringsplatform
Markedsvurdering.
”Hvad laver du her?” ”Jeg spiller da golf” ”Dig?”.
LKS Du opdager, at din nabos søn på 5 år til har mange blå mærker, bl.a. på overarmene. Hvad gør du?
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Simon Sjørup Simonsen Kolding 25. September
Profil af Olivias læsere Marts 2007 Media. 2 Hvor mange læser Olivia  Olivia har læsere  Kernelæserne skal findes blandt de 8-12 årige piger.
Coop Bank.
7 Efterspørgselsforhold
Købsadfærd Købstyper.
I dette indkøbscenter kan kvinder vælge mellem forskellige typer mænd..
BilBasen – Dit Bilmarked
Vokse gennem venskab!.
Salg og service Dag 1.
9 steps på vejen – frem til i dag?. Siden 2010 = 6 årlige kalendere på 5 regioner. Del af kommunikationsstrategien = se på, om det er en bedre løsning?
Trafik og beliggenhed i Øster Snede
Ria Slides I dette indkøbscenter kan fruerne vælge mellem forskellige mandetyper...
UNGE OG UDDANNELSE. Et væld af muligheder…. Som ungt menneske i Danmark har man et væld af muligheder for uddannelse, job og afklaring. Regeringens mål.
Kap 2 Forbrugernes behov og købemotiver Kapitel 2.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
MANGLER BØRN GRÆNSER – eller mangler de voksne?
Vindmøller Priser på vindmøller, Hvor meget strøm kan den producere?
Senior, Sundhed og Samvær
Dialogmøde om socialt netværk og handicap Silkeborg 4. november 2009 Velkommen Servicestyrelsen byder velkommen til dialogmøde om socialt netværk og handicap.
SPEJDERNES LEJR 2012 Ildsjæle - rundt om lejren. Spejdernes Lejr 2012 HVEM OG HVOR MANGE Hvem: De spejderkorps i Danmark Forventet deltagere på lejren.
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Frivillighed i Danmark Resultater fra en befolkningsundersøgelse.
Salg til det offentlige - Næsten det hele er sandt!
Opgave af ren kreativitet… Kunst i det offentlige rum
Præsentation Annette Langhoff Innovationskonsulent i Velfærdsudvikling
Fællesskab i byer. Koncerter Vi synes der skal være nogle flere koncerter. Det behøves naturligvis ikke at være en dyr koncert. Vi tænker vær halve år.
Stress En folkesygdom?.
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. OPLÆG TIL GÆSTEUNDERVISNING 2016 LØN, LÅN OG OPSPARING (Til arbejdshæftet.
Jeg bestemmer Medborgerskab – Tema 1. 2 Tema 1 – Dag 1 Medborgerskab 1. Jeg bestemmer 2. Vi bestemmer 3. Med i samfundet 4. Indflydelse De 4 temaer.
Sociale Fællesskaber Udfordringer, muligheder, betragtninger.
#HeltGak – Når livet ikke leves helt ud! V. Kasper Tingkær Generalsekretær i DepressionsForeningen.
Salg til det offentlige - Aarhus Kommune. Public Intelligence: Vi har lavet de fleste fejl selv. Peter Julius Public Intelligence rådgiver virksomheder,
WALK & TALK – Lyngby Stavgangscenter Gruppe 6: Nora Henriksen, Frederik Arend, Christian Fennert & Josephine Errebo.
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
Købsadfærd afsætning.
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
Vor tids paradoks Klik for næste side .
Behovsundersøgelse Blandt håndboldklubber – opsummeret resultater, identificerede behov og mulige udviklingstiltag.
Købemotiver og gruppepåvirkninger
Center for mande indkøb
Kunder og kommunikation
Fester og invitationer…
Præsentationens transcript:

Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina

7 O Framework modellen Occupants (hvem køber) -Målgruppen er allerede fastlagt til at være 65+. M/K. -Festivallen er for folk der kommer lang vejs fra, for de lokale og nogle tæt på byen. Målgruppen har en årlig indkomst på kr da de er omfattet af folkepensionen. Vores målgruppe har dog i deres tid på arbejdsmarkedet været tilknyttet af private forsikringer, som gør, at de har lidt flere penge mellem hænderne nu hvor de er gået på folkepension. De har uddannelser inden for den offentlige sektor herunder b.la. Skolelærer og læger. Vores målgruppe kan godt lide og læse bøger i deres fritid, drikke kaffe med deres naboer og elsker hyggelige sammenkomster blandt deres familie og venner.

Objects (hvad køber de) Vi har undersøgt størrelsen på kunderne. I år 2011 var der på Clean Zone som er en festival for ældre. Dette tal underbygger vores mål som vi har sat til kunder.

Objectives (hvorfor køber de) -Den henvender sig til både mænd og kvinder som gerne vil have dækket deres sociale behov. Her drejer det sig om fællesskab, kærlighed, venskab samt behovet for fælles aktiviteter. Købemotiv: -De går efter at købe THRIFTY fordi de er interesseret i at købe billigt og det skal være et godt køb (have noget for pengene).

Organization (hvem deltager i beslutningsprocessen) -Intiativtager: M/K -Influent: Ens nære, familie/venner -Disponent (hvem beslutter): M/K -Konsument (forbruger): 65+ -Beslutningstager: M/K

Operation (hvordan køber de) - Nykøb: Fordi det kræver tid og overvejelser for at købe produktet.

Occassions (hvornår køber de) -Vores målgruppe har to typer af købere. Den ene køber vil typisk købe billet lige så snart de er tilgængelige fordi de ser frem til det. -Den anden type køber har en lidt længere beslutningsproces som gør at de overvejer købet i lidt længere tid.

Outlets (hvor køber de) - E-handel, supermarkeder,