Abubakar Cecillie Rikke

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Afsætning HHX - Lene Baake.
Advertisements

Vision Ganløse og Slagslunde Skole
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Eksempel på sikker betaling på Internettet:
10 Konkurrencesituation
Afsætning grundforløb
Head Lean Netværks-gruppe.
Praktisk segmentering
Økologiske rygsække, LCA, og MIPS Et spørgsmål om perspektiv
Konkurrentreaktioner
HHX - Lene Baake Afsætning
Kort indspark til strategiprocessen - Afsætningen • MA’s Rolle • Sådan tænker vi • Hovedområder • Målsætninger/område • Udfordringer i markedet • 3 Dilemmaer.
Erhvervsøkonomi Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 10
Fremtidens vinderhold DI fødevarer årsdag
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Markedsvurdering.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
Innovation Hvordan kan vi skabe et klima og struktur, inden for hvilken innovation bliver opmuntret og belønnet. Ide generering Muligheder Udvikling Markedsføring.
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Udvikling og styring af en virksomhed
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
Cradle 2 Cradle.
Afsætning grundforløb
Danmarks passion og stolthed Strategi for Økologisk Landsforenings Kommunikationsteam
Ill. 11.1: Kriterier for valg af udenlandske markeder
AFSÆTNING B – Schønberg
Potentialevurdering.
[Produktnavn] Marketingplan
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Mod invasion af ​​ kinesiske produkter Bliv en del af denne bevægelse.
og hvad kan vi bruge det til? v/Eva Nautrup, Rose Poultry A/S
Secret Key kryptering – teknikker og problemer INTRODUKTION TIL KRYPTERING.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Vestbjerg Byggemarked A/S Gruppe 2
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
Game of Thrones Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2014.
Kapacitetsstyringens beskrivelsesmetoder
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.1: Udbudskurve.
Introduktion til afsætning
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
15. april 2004 Åbent Universitet på IT-Universitetet i København kompetenceudvikling for professionelle Mads Tofte, rektor.
Konkurrenceforhold.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Sebastian Mikkelsen og Simon Hindkær 1.Øma Afsætning KONKURRENTREAKTIONER.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.
Koncepter og butikskæder
Der startes mange nye danske virksomheder hvert år
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Målgrupper og segmentering
markedsføringsplaner
Markedsføring og reklame
Parametermix - produkt
Konkurrenceforhold afsætning.
konkurrencesituation
10 Konkurrencesituation
(Firmanavn) marketingplan
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
DGI Håndbold Total & Max. Totalhåndbold Håndboldfitnesskurser
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentationens transcript:

Abubakar Cecillie Rikke Opgave 12.6 Afsætning Abubakar Cecillie Rikke

1. Det effektive marked er ikke stort nok. Der er både Top Toy og Krea som ikke får opfyldt deres potentialer. Top Toy’s udfordrer er Coop og Dansk Supermarked, følgeren er Legekæden, og Krea er nichen.

2. Vi vil benytte strategier for de 4 konkurrencemæssige positioner.

3. Artikler

4. Krea har ikke et bredt sortiment, hvorimod Legekæden har et stort sortiment af moderne legetøj. Krea’s legetøj er økologisk og ikke lavet over kendte figurer fra tv serier eller lign. Dog har Legekæden valgt at lave deres legetøj ud fra ting som Bodil, kaj og Andrea osv. Konkurrencen mellem disse kæder kører på at Krea’s legetøj er dyrt og pædagogisk og har nært kostet firmaet deres overlevelse.

5. Top Toy udvider til det totale marked. Foreslå nye brugsmuligheder for produktet. Evt. udvide med barnevogne eller lign.