Kapitel 8 Innovation, metode og værktøjer. Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Forretningsplan detaljer om produkt eller.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Retail Facility Service ydelser kompetencer Kerne Kerne ydelser
E-learning Toolbox – hjælp til it-støttet undervisning på DTU
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Analyse af eksterne og interne forhold
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Marketingplanlægning
Ressourceoptimering og vurdering af kemi i produkter – To værktøjer Maria Strandesen FORCE Technology ReThink Business/Region Midtjylland 29. nov 2012.
Kapitel 2.
Indikatorer på Det fejlfrie byggeri
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Virksomheders Risk Management i juridisk kontekst
Erhvervscase Erhvervscasen kan f.eks. indeholde:
Markedsvurdering.
2. semester uge : Online Markedsføring
Cost/benefit Værktøjets formål Fremgangsmåde og brug Husk at…
Salg og service Dag 1.
Markedskommunikation - del 1
Hotellets koncept.
Forretningsmodel.
Valg af parametre.
[Produktnavn] Marketingplan
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Struktur og processer Faseopdelt innovationsproces.
Side Driftsøkonomi Kapitel 17 Supply Chain Management.
Side Driftsøkonomi Kapitel 21 Innovation.
BIM-kontor i samarbejde med administrationen
Strategisk investering & finansiering 2011
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Strategisk investering og finansiering Målsætning for investeringer Kapitel 7.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Strategisk investering & finansiering 2011
Regnskabsanalyse HA 5. semester.
Indikatorer på Det fejlfrie byggeri Bygherreforeningen 21. november 2013.
VækstDrive-projektet er velegnet til at:
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Strategisk Usability John Paulin Hansen. Næste gang er sidste gang Hver gruppe fremlægger deres oplæg i 15 minutter Start 17:00 - Slut 20:00 Gruppe 1,2,3,pause,18:00.
© (2001) Jesper Kjeldskov, Mikael Skov, Jan Stage 1.1 Usability Engineering Outlook eller Pine: Brugbart?
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Centre for IT-Intelligent Energy Systems for Cities Årsmøde CLEAN 22. Maj 2015 (Al)Fred Heller Vice Centerleder CITIES Lektor DTU Byg
Energi i planlægningen Per Sieverts Nielsen Kursus I By og trafikplanlægning 9. Juni 2015.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Bioøkonomi - dansk styrkeområde -lokal jobskaber -global mulighed Lene Lange Professor, PhD et Dr.scient BioEngineering Center.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Strategisk investering & finansiering Budgettering af cash flow Kapitel 3.
Strategisk investering og finansiering Målsætning for investeringer Kapitel 7.
markedsføringsplaner
Konkurrenceforhold afsætning.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Pris som handlingsparameter
Strategisk investering & finansiering 2016
Virksomhedssamarbejde
Skabelon Business Case
Præsentation af forretningsplan
Skabelon Business Case
Præsentation af forretningsplan
(Firmanavn) marketingplan
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
[Firmanavn] Forretningsplan
Præsentation af forretningsplan
Hvad er en risikovurdering?
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Præsentationens transcript:

Kapitel 8 Innovation, metode og værktøjer

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Forretningsplan detaljer om produkt eller service vurdering af markedsmuligheder identifikation af målgrupper indgangsbarrierer og konkurrent analyse Erfaring, expertise og kommitment fra ledergruppen strategi for pris, distribution og salg Identifikation af kritiske faktorer Cash.flow, kalkulation, break even, følsomhed finansiel og andre resurse krav

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Centrale begreber og metoder Kunde eller markedsanalyse Intern analyse – brainstorm Extern vurdering – delphi Scenarie udvikling

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Accept af nyt produkt på markedet

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Hvornår accepteres en innovation Relativ fordel Kompatibilitet Kompleksitet Prøve observerbar

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Modstand mod forcast af:

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Net Present value Usikkerhed – hvis man ikke er sikker på hvad der kommer ind, er sikkerheden blot baseret på at det nu står på hvidt papir – med et figenblad af teori.

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Håndtering af usikkerhed forholdScore (1-5)VægtS x V ∑ score

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” Matrix baseret portfolie

Add Presentation Title in Footer via ”Insert”; ”Header & Footer” BCG matrix