Lærende møder og konferencer i Danske Bank-koncernen PR-chef Michael L. Ahlstrand
Opgør med “tankpassermodellen” For meget foredrag, for lidt aktivering Endeløse slide-shows Envejs kommunikation
“Nye” principper i test Færre og kortere indlæg Egne erfaringer i spil Videndeling Aktiv ”fordøjelse”
Korte oplæg Korte og fyndige oplæg Knæk lange indlæg over i to eller tre oplæg a 20 minutter Interview
Egne erfaringer i spil Spørgekort Elektronik Farveinddeling Gruppeborde
Elektronik Opinion Afstemninger Quiz Effektmåling
Elektronik Køn 1: Kvinder 2: Mænd 50%
Elektronik Hvad synes I om indlægget indtil videre? 1: Super svedigt 2: Tja….. 100% 3: Væk mig …zzzz
Egne erfaringer i spil Spørgekort Elektronik Farveinddeling Gruppeborde
Videndeling Forbedre og understøtte aktiv fortolkning og videndeling
Skærm Opstilling
Aktiv fordøjelse Refleksionspauser personlige plenum
Refleksion Hvilke overvejelser giver første del af mit indlæg anledning til i forhold til den måde du arbejder med møder på?
Phillips ROI-model