Www.regionmidtjylland.dk Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Advertisements

Udfordringer ved implementeringen af SAP hos Region Midtjylland
YOUR LOGO SMART –SPP Innovation gennem indkøb Kan tæt dialog mellem offentlige kunder og leverandører før et evt. udbud give mulighed for teknologisk fremdrift?
Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj
Af Udbudsjurist Janni Hadulla Nielsen
v/advokat Jens Bødtcher-Hansen, Kammeradvokaten
Lærersamarbejdet Gruppe 1 Intro til erhvervsuddannelserne.
Invitation til seminar om Danmarks første plejecenter som OPP Kolding Kommune præsenterer kommunale erfaringer og overvejelser bag gennemførelsen af udbuddet.
Vandløbsfagmøde Skarrildhus, Kibæk, 5. september 2013
Udbud og udfordringerne for branchen – Oplæg 13. juni 2013 Dansk Rehab Gruppe.
UDBUD.
Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på
Informationsmøde vedr
UU og Jobcentre: hvad virker? Og hvordan?
Roadshow 2010 Energirigtige løsninger 7. januar 2011.
Anders Birkelund Nielsen, specialistadvokat
Udbud og konkurrence 31. JANUAR Monopoler/dominerende stilling og udbud › Hvad er monopol/dominerende stilling ? ›Konkurrenceretligt ? Tilstrækkelig.
Ny regional logistikstruktur
Fælles EPJ til hospitalerne i Region Midtjylland
Fakta om regionens indkøbs- og udbudspolitik
Organisering af sundhedsberedskabet og forberedelserne vedr. influenzapandemi Orienteringsmøde vedr. influenza-situationen 18.
Indkøbspolitik Esben Madsen, Indkøbs- og Logistikchef &
Midtjyske virksomheder om efteruddannesle Resultater fra Det midtjyske Vækstlag August 2009.
September Evalueringsmodeller v/Civilingeniør, cand. jur. Jørgen Egholm.
Dansk Forening For Udbudsret, 20
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
3D og FOT - dagen Program for 3D og FOT-dagen 4. marts 2009 kl. 9:30-16 i Århus Jesper Skovdal Christiansen Sekretariatschef for Geoforum.
STYRKER OG SVAGHEDER VED HÅNDHÆVELSES- LOVEN – SET FRA INDKLAGEDES SIDE DANSK FORENING FOR UDBUDSRET Tina Braad 9. april 2013.
Teknisk dialogmøde den 4. juni 2013 Erhvervsbeklædning og fodtøj.
Klaus Marius Hansen / Aarhus Universitet Industri og Pervasive Communication Workshop i KomIalt / Infrastruktur.
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
Skift af farvetema: 1.Vælg ’Design’ i PowerPoint menubjælken 2.Vælg ’Farver’ 3.Vælg ’farveskema’ SKI_GRØN eller SKI_BLÅ Indsæt nyt billede i format H 17,3.
Ændring af DATO: 1. Vælg ’Vis’ i topmenuen 2. Vælg ’Sidehoved og Sidefod’ 3. Skriv ønsket dato ind i datotekstfeltet med STORE BOGSTAVER 4. Tryk ’anvend.
Teknisk dialogmøde den 11. september 2013 Vinduespolering.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Udsåningsrobot til udsåning af bakteriologisk prøver i region midt 2013/S Januar.
Det Nye Universitetshospital i Aarhus I Informationsmøde I DNU-byggepladsen lige nu v/ byggechef Søren K. Overgaard, Projektafdelingen.
Det Nye Universitetshospital i Aarhus DNU Det Nye Universitetshospital i Aarhus Informationsmøde 28. maj 2013.
PROJEKT MISBRUGSBEHANDLING
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
Fællesmøde efter nyvalg til SI-org i CBUS samt valg af sikkerhedsrepræsentant til CMU- CBUS 12. marts 2009.
Velkommen Styrk erhvervsklimaet i Viborg 17. marts 2015
Velkommen Udbudspræsentation af Pacemakere, ICD’ere og elektroder Indkøb og Logistik.
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Over-/underskudsopgørelse 2009 samt Rammeaftale 2011 Carsten Tinggaard Nielsen, Koncernøkonomi.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012.
Lovgivning om håndtering af boligers indeklimaproblemer hidrørende fra jordforurening.
Velkommen til temadag om angst Mandag den 22. september 2008.
Bæredygtige indkøb i Region Midtjylland v. Bjarne Schmidt Nielsen (formand for det midlertidige udvalg om indkøbspolitikken)
Konference om telepsykiatri Fredag den 16. januar 2009, Søndersøparken, Viborg.
Formålet med dagen Styrke Handicaprådenes samarbejde og indflydelse i kommunerne Ny viden, erfaringsudveksling og inspiration til det fremtidige arbejde.
Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl
Informationsmøde 27. maj EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Prækvalifikation.
Informationsmøde: Udbud af sårplejeprodukter og forbindsstoffer til Region Syddanmark.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Informationsmøde 19. august 2013 omkring udbud af fødevarer.
Hvad skal kendetegne fremtidens Rådgivningsydelser ?
Det fælles europæiske udbudsdokument Sådan virker det! Dialogmøder om ESPD i København og Odense foråret 2016.
Teknikmøde EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Mandag den kl
DFFU, 9. juni 2010 Praktiske tiltag i relation til den nye lov om håndhævelse af udbudsreglerne v/chefudbudsjurist Karin Martinsen.
Velkommen Udbudspræsentation af Automatiseret løsning Til Klinisk Biokemisk Afdeling, RRA 7. September 2015 Indkøb & Medicoteknik.
Orienteringsmøde - Prækvalifikation
Styrker og svagheder ved håndhævelses-loven – set fra indklagedes side Dansk Forening For Udbudsret Tina Braad 9. april 2013.
Dagsorden for mødet Velkomst og kort præsentation
BRD informationsmøde Prækvalifikation teknik d. 10. marts 2016
Jysk Fællesindkøb Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Jysk Fællesindkøb Udbud – Danskuddannelse for voksne udlændinge m.fl.
0207 Kommunikationsudstyr og -løsninger
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
Informationsmøde: Udbud 12/23309 om levering, installation, implementering, support, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics AX 2012 Regnskab & Finans.
Informationsmøde: Udbud af produkter til brug ifm. personlig hygiejne og desinfektion.
Præsentationens transcript:

Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik

Dagens program  Indledning og præsentation  Vareområder 1-4  De udbudte produkter (tilbudsliste)  Udbudsmaterialets opbygning  Vigtige formalia  Vigtige frister  Demonstration/afprøvning  Tildeling af rammeaftaler  De efterfølgende ordrer på rammeaftalerne

Indkøb og Logistik Udbudets gennemførelse  Indkøb og Logistik: Oskar Neshamar (indkøber), Freddy Rosenmeier (indkøber) og Sidsel Marcussen (jurist)  Brugergruppen: Bente Nielsen (Viborg Sygehus), Bodil Jensen (HR Fysisk Arbejdsmiljø), Søren Møller (Horsens Sygehus), Kirsten Lindegaard (Århus Sygehus), Jens Peter Østergaard (Holstebro Sygehus), Margit Staun Hansen (Randers Centralsygehus), Inge Landrock (Silkeborg Sygehus), Mogens Kallestrup (Regionssekretariatet)

Indkøb og Logistik IKL er flyttet  Postadresse: Olof Palmes Allé Århus N  Besøgsadresse: Olof Palmes Allé 34, stuen og 1. sal 8200 Århus N

Indkøb og Logistik Må vi stille spørgsmål?  I dag kun i begrænset omfang  Spørgsmål skal som udgangspunkt stilles skriftligt inden den 18. januar kl. 14:00

Indkøb og Logistik Vareområder  Vareområde 1:Rengøringsmidler  Vareområde 2: Rengøringsartikler og – vogne  Vareområde 3: Klude og mopper  Vareområde 4: Rengøringsmaskiner

Indkøb og Logistik De udbudte produkter  De udbudte produkter fremgår af tilbuds- listen (Kontraktbilag 2) for de enkelte vareområder  Der ønskes en tilbudspris for de produkter, der udgør 80% af regionens forbrug  Der ønskes en rabatsats for de enkelte vareområder for de resterende 20% af forbruget

Indkøb og Logistik Udbudsmaterialets opbygning  Udbudsbetingelser (den formelle ramme)  Disposition for tilbud (værktøj)  Udbudsbilag 1-5d  Udkast til kontrakt  Kontraktbilag 1-4

Indkøb og Logistik Vigtige formalia  Udbudsbilag 1, 2, 3, 4, 5a-5d udfyldes Skal underskrives, dateres og påstemples  Kontraktbilag 1 og 2 udfyldes  Aflevering af tilbud – 1 stk. underskrevet original, 1 USB/CD-rom, 3 stk. kopier

Indkøb og Logistik Vigtige frister  Sidste frist for spørgsmål: 18. januar 2009  Svar offentliggøres: 25. januar 2009  Sidste frist for oplysninger: 30. januar 2009  Tilbudsfrist: 5. februar 2009 kl  Evt. produktpræsentation: Uge 8-9  Nærmere information følger

Indkøb og Logistik Demonstration/afprøvning  I det omfang der er behov herfor  Uge 8-9  Nærmere information følger

Indkøb og Logistik Tildeling af rammeaftaler  Det økonomisk mest fordelagtige tilbud: Tilbudspris50% Kvalitet og tekniske egenskaber30% Service og uddannelsestilbud10% Leveringsformer10%  3-5 rammeaftaler

Indkøb og Logistik De efterfølgende ordrer på rammeaftalerne  Vareområde 1-3: Det produkt, der i det konkrete tilfælde skønnes bedst egnet til at opfylde ordregivers behov  Vareområde 4: Fornyet konkurrence i form af miniudbud

Tak for idag