Kommunikation og Regelforenkling DI's erfaringer fra arbejdet med forenkling af administrative byrder
DI's arbejde på området DI har bakket op om processen og AMVAB fra starten Vi har deltaget aktivt i byrdekomitéerne Vi har udgivet tre idékataloger om forenkling af de danske regler Vi har udgivet et idékatalog om forenkling af EU-regulering og har et mere på vej
DI's kommunikation To principale modtagere: Myndigheder og medlemsvirksomheder Medvirker gerne til at kommunikere resultater ud til vores medlemmer I det offentlige rum skal DI balancere mellem en konstruktiv holdning og kritisk tilgang Kommunikation gennem medierne lander ikke altid som man ønsker
DI's idékatalog Opfylder en række formål: Konstruktivt indspil til regeringens arbejde Skaber overblik Giver DI mulighed for en systematiseret indsats Skaber politisk bevågenhed
Gode råd Vigtigt at holde fast i de 25 pct., men husk at skele til frustrationsbyrderne God kommunikation mellem DI og myndighederne… …men mangler fokus på slutbrugeren