Jeanette Fangel Løgstrup

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Interaktiv kommunikation - strømninger indenfor kommunikation
Advertisements

E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Dana Lim A/S - Formulatorvinklen
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
NemID = den nye digitale signatur
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Online annoncer og bannerreklamer
Synlig ledelse i krisetid
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
DRTV2 webtv Derfor gik Søren Gade Spar 25% på din brugte bil
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Billetsystem BiBook. Hvordan var det før BiBook?  Billetter skulle sendes ud til alle filialer  Billetter skulle lægges tilside fra telefon- bestillinger.
Regionale Væksthuse tilbyder eksisterende og kommende væksthuse:
Vi gør det nemt at vælge energivenlige produkter.
Formidling - hvor er Danmarks Statistik på vej hen? Dansk Statistisk Forening 21. marts 2006 Leon Østergaard.
Velkommen til oktober Mission - derfor er vi her Vores kunder skal have de bedste konkurrencevilkår, derfor vil Bankdata være de bedste i Danmark.
IS-Strategi.
Coop Bank.
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Kommunikationsplatform for SAS Danmark
Hjemmeopgave Hvordan vi I positionere KMD? Hvilken positioneringsmetode vil I bruge til at sammenligne KMD og konkurrenterne? Hvad vil jeres råd være til.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Præsentation af Aalborg Universitet 1 af 31 Udvalg for kommunikation.
Kpartner på AU.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Kompetencematrix Digitale kompetencer
Dorrit Overgaard - Gitte Casparij - Torben Marcussen
1 Hvordan implementeres mainstreaming tankegangen og værktøjerne i den kommunale organisation v/Kate Bøgh Socialdirektør, Middelfart Kommune TOVHOLDER.
Blogging i Patent- og Varemærkestyrelsen Ana Petrina og Anders Due Bedst på nettet, 20. november 2007.
2014 MobilePeople All Rights Reserved Digital selvbetjening - der giver glade brugere MobilePeople MP E-Learning Et elektronisk kursus forløb til at uddanne.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
Today everybody’s the media Agenda: Mig, mig og mig De unge og den verden, der omgiver dem Medier og kommunikation Push og pull Projekter og receptioner.
Lederen som kommunikator i organisatoriske forandringsprojekter
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Hotel Nyborg Strand, 24. april 2012
1 Casebaseret undervisningsforløb (eksempel) Etableringsfasen Anskaffelse af computer Standardprogrammel Printer/scanner Størrelse og ydeevne Vurdere tilbud.
Reklame & Markedsføring
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Præsentation af Aalborg Universitet 1 af 31 Udvalg for kommunikation.
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Krisekommunikation når mediestormen raser. Titel HINDBÆR.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
System & Metode præsenterer Power på mobile enheder d.12 maj 2011 – Nyborg Strand Niels Liisberg Systemarkitekt.
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Præsentation af Aalborg Universitet 1 af 31 Udvalg for kommunikation.
VELKOMMEN TIL START WEBSHOP RIGTIGT! En workshop om at starte webshop 3. maj
Brug dataen I din virksomhed. Agenda Opstilling af mål for hjemmesiden Google Analytics -Måleparametre -Opsætning af målsporing -Mikro og makro-konvertering.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
BedreBolig En mulighed for finanssektoren. Agenda Velkomst og introduktion til Bedre Bolig –Ved Tommy Brøndum Olsen, Rejseholdet Muligheder for banksektoren.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
ARBEJDER DU FOR BANKEN – ELLER ARBEJDER BANKEN FOR DIG?
Kommunikationsansvarlig
Betalingsmetoder vi ikke tilbyder mere Hvor kommer opkrævningerne fra:
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Markedsføring og reklame
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Oplæg til undervisning
Post Danmark eKommunikation – Post-let
Link til video:
Nyt fra YouSee Lars Techen Nielsen/YouSee Bakkebølle, 3. marts 2015.
Præsentationens transcript:

Jeanette Fangel Løgstrup Sprogprisen 2014 Jeanette Fangel Løgstrup Kommunikations- og marketingdirektør Danske Bank

Danske Banks kommunikationskanaler Medarbejdere Tablet bank, Mobilbank og Business Online HEADLINES / intranetnyheder TV-spot/Cinema spot Annoncer – print og online Online & mobile bannere Hjemmeside/ mobilside Intern fejring i filialer og hos stabsfunktioner Konkurrence Social media Netbank-banner/Danske Guide Presse og PR Filial Masse-komm. Online Intern komm. 1:1 4D Brev

Brevet lever stadig, fordi det er et varigt minde med lang levetid en klassisk og troværdig kanal med til at skabe en personlig kontakt mellem rådgiver og kunde

Vi arbejder med at gøre breve fra Danske Bank til gode breve

Vores værktøjer Sprogpolitik Kommunikationskonsulenter underviser vores specialister Kommunikationsunivers på intranettet Kommunikationsafdelinger sikrer indholdet i større brevudsendelser

Vi kan kun forme budskaberne...