Made by. Merlinia Assistance Hovedpunkter Øg sikkerheden for medarbejdere, der en gang imellem føler sig truet. Undgå behovet for dyre elektroniske alarmsystemer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Advertisements

Momenter i livet   Der er øjeblikke i livet hvor du savner nogen så meget at du bare ønsker at tage dem ud af dine drømme og kramme dem rigtigt!
Psykisk arbejdsmiljø.
Forældredage i indskolingen Alt hvad du skal vide om Forældredage på Hellerup Skole Mini guide Praktiske oplysninger Tidspunkt: Datoer for forældredagene.
Mini-PC-kørekort – Modul 6
Sådan kommer I i gang med digital signatur
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
? At sige NEJ Vrede uden autopilot Integritet & Samarbejde
Netværksgrupper for 7.–9. kl. i UU Skive •Den politiske målsætning er at 95% af en ungdomsårgang gennemfører en ungdomsuddannelse. •De unges muligheder.
Forslag til Gårdbestyrelsen
Hvordan får jeg lagt First Class programmet ind på min egen computer ??? De følgende sider er en lille anvisning på, hvordan du selv kan installere programmet.
MG Production Den 75-årige Stig besøger sin læge for at få sin sperm undersøgt !
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
Vi gennemførte en række interview ifm
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
Merlinia Who’s out - and who’s back. Telefonservice i top helt enkelt •Med Merlinia OutBack kommer de, der ringer, altid i kontakt med den rigtige medarbejder.
Blondinen og den manglende 710. En blondine går ind i en autoforhandlers show- room og henvender sig til en af medarbejderne ”har du nogen 710 til salg.”
Tabulex - hvad er det? Et elektronisk komme/gå-registreringsprogram – det sikrer, at SFO´ens medarbejdere kan efterleve fremmødekontrollen. Målet er at.
Interessenter og interessentanalyse
Temadag Funktionelle lidelser.
XB5S Biometrisk genkendelse Vejledning 02/07/2014 Version 1 Keld Flindt.
Tele- og dataudbud 6 kommuner i Midt- og Vestjylland
Tekstformidling på Internettet Claus Thor Nielsen – De nye læsere – Lektion 6 De nye læsere 1.Danskernes internetvaner 2.Læsernes adfærd på.
Der var engang et slot, hvor der boede en konge
”Skodjobs og gode gys!” - Unges forhold til risiko i arbejdslivet Ph.d. Mette Lykke Nielsen
OUH-to-go (workflow-to-go®)
Hvordan passer jeg på mig selv ?
Psykoedukation til patienter med skizofreni
Hvad virker motiverende på dig når du arbejder med projektet ?
Præsentation af resultaterne fra erfaringsopsamlingen om ny klassedannelse LIM den 5. januar 2012.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Arkitektur - Sikkerhed
GRIB IND - GODT KOLLEGASKAB UDEN MOBNING
Low Arousal tilgang til mennesker på et tidligt udviklingsniveau
Mestring af symptomer Tema i psykoedukation til unge i OPUS behandling
D E T G O D E V Æ R T S K A B F O R D A N S K E C A M P I N G P L A D S E R B I L L U N D 1 6 – 1 7 J A N U A R R E F L E KT I O N E R O G A R.
Vejlederens kommunikation
Psykoterapeutisk Center Stolpegård Klinik for Spiseforstyrrelser Flerfamilieeftermiddage II PC Stolpegård 1.
Stress & konflikt November 2012 Stress –og konfliktforståelse Psykolog
Forstærkningssystemer i institutionsarbejdet V/ Sine Møller Psykolog og faglig leder af Kvalitetssikringsteam MultifunC.
Tilgivelse.
Rehabilitering Rehabilitering er en målrettet og tidsbestemt samarbejdsproces mellem en borger, pårørende og fagfolk. Formålet er, at borgeren, som har.
Tema 4: Værkstøjskasse med supplerende slides Psykoedukation til patienter med emotionelt ustabil personlighedsstruktur.
1 Definition: ”Teknisk bistand omfatter enhver form for bistand i forbindelse med reparation, udvikling, fremstilling, samling, prøvning, vedligeholdelse.
IT-supporter.
DUBU Superbrugerrollen
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
RevisorM atch. Koncept RevisorMatch er en virksomhed, som udelukkende specialiserer sig i at tilbyde andre virksomheder, gratis rådgivning og assistance.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
Videregående pc-vejledning Modul 07: Elektronisk post 60+Bornholm.
Anne Mette Rosendahl Rasmussen
Undgå, at de ældre brænder ud, og at de unge dropper ud!
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Blondinen og den manglende 710. En blondine går ind i en autoforhandlers show- room og henvender sig til en af medarbejderne ”har du nogen 710 til salg.”
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former for teknologiunderstøttelse ved etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette.
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former at teknologiunderstøtte etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette er:
At være søskende… At være søskende i en familie med et anderledes, sygt eller handicappet barn. At være søskende til et barn med AD/HD.
Kommunikation Hvad er det og hvordan udvikler vi bedst muligt sproget sammen med vores børn? Hej jeg hedder Mette og er dagtilbuddets sprogvejleder, jeg.
IT for let øvede Modul 5: ”Tekstbehandling ”. Formål KULTUR & FRITIDSHUSET – SKOLEGADE 54 – TLF: Kunne skrive en tekst med store og små bogstaver.
ALENEARBEJDE FOA Randers 11. november Flere sider af alenearbejde Når man er helt alene på arbejdspladsen Når man arbejder isoleret fra (fag)kolleger.
Hvorfor individuel lønforhandling?. Hvad er individuel lønforhandling? Med individuel lønforhandling har den enkelte medarbejder forhandlingsretten og.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Input til retningslinje om håndtering af mobning.
Sikkerhedskursus (følgende lektioner er tilgængelige i dette kursus
Momenter i livet   Der er øjeblikke i livet hvor du savner nogen så meget at du bare ønsker at tage dem ud af dine drømme og kramme dem rigtigt!
Diasserie – om de handicapkompenserende ordninger målrettet jobcentrets samarbejdsvirksomheder Nedenfor finder I forslag til dias, som I i jobcentret kan.
Du har åbnet en dør som ingen kan lukke i Du har banet den vej
Hjerte-Lunge-Redning
Morale og dannelse i uddannelse
Modul 07, Elektronisk post
Præsentationens transcript:

Made by

Merlinia Assistance Hovedpunkter Øg sikkerheden for medarbejdere, der en gang imellem føler sig truet. Undgå behovet for dyre elektroniske alarmsystemer. Undgå anvendelse af drastiske metoder, der kan få et lille problem til at vokse til sig stort.

Hvem har behov for Merlinia Assistance? Merlinia Assistance anvendes typisk af medarbejdere, der mødes med klienter på lukkede kontorer. Socialrådgivere i kommunerne er et eksempel. Generelt kan programmet bruges i situationer, hvor der er risiko for aggressive eller truende klienter.

Får du nogensinde besøg af sådanne hyggelige gæster? Sjov tegning! … eller hva’?

Hvordan virker Merlinia Assistance? Merlinia Assistance er et IT system, der kan fungere i de fleste PC netværk. Administratoren angiver hvilke medarbej- dere, der kan anmode om hjælp, og hvilke der skal reagere på disse anmodninger. En medarbejder, der føler sig truet, placerer en finger på Esc tasten og holder den nede i tre sekunder.

Anmod om assistance Hold blot Esc tasten nede i tre sekunder.

Sådan fungerer anmodning om hjælp Et stort beskedvindue vises på skærmen hos 2 eller 3 personer, som er de nærmeste hjælpere til personen, der anmoder om hjælp. Hvis der ikke er tilstrækkeligt mange, der reagerer på anmodningen, udsendes den til flere personer. Personen, der anmoder om hjælp, kan se på sin skærm, at der bliver reageret.

Kom og hjælp mig! Denne besked vises på flere personers skærme.

Yd assistance Prøv at nedtrappe situationen. En eskalering kan medføre yderligere problemer. Eksempelvis kan man ringe til personen, der har bedt om hjælp. En anden kollega kan gå ind på vedkommendes kontor med en kop kaffe.

Yd assistance (fortsat) Personen med kaffekoppen foregiver at være overrasket over, at der er en gæst til stede. Han tilbyder at hente kaffe til gæsten også. Når han forlader kontoret, ”glemmer” han at lukke døren.

Yd assistance (fortsat) To situationer er sjældent ens, og nogen gange kan konflikten blive for alvorlig til, at den kan nedtrappes på en enkel måde. Det er helt op til kunden selv, hvordan instrukser for alarmhåndtering skal udformes.

Ét enkelt tastetryk… …og tre andre personer ved at du behøver hjælp. Kollega 1 Kollega 2 Kollega 3

Mere end blot software Merlinia Assistance er mere end blot et stykke software. Det inkluderer forslag til procedurer til nedtrapning af truende situationer og anbefalinger til, hvordan de kan øves. Et alarmsystem er vigtigt, men paratviden om, hvordan en alarm skal håndteres, er ligeså vigtig.

Afslutning Merlinia Assistance er et enkelt men omfattende PC- baseret alarmsystem, der øger sikkerheden for medarbejdere, der af og til føler sig truet.

Spørgsmål?