Bestyrelsesdag Middelfart 27.09.2014 Opmærksomhed.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Børns sociale liv med digitale medier
Advertisements

Foreningsudviklingstesten
Introduktion til linkedin
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Gentoftebibliotekerne 29. april 2013.
Innovation & Partnerskaber Bidrag til folkebibliotekerne i vidensamfundet.
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
Din markedsføring på sociale medier
1 Pressen og skolelærerne Mediekursus 21. juni 2010.
Introduktion Stil gerne spørgsmål og giv kommentarer – på forhånd tak
Velkommen til Generalforsamling
Nyt fra sekretariatet Mette Bryde Lind.
Gymnasiedage.dk, Odense 29. sept Claus Berg, chefkonsulent Web 2.0, dialog og interaktivitet på EMU.dk.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Ideudvikling Genbrug Ubrugte ideer Søvnløse nætter.
Erhvervs  Uddannelses  Center  Syd Hilmar Finsens Gade 18  DK-6400 Sønderborg   Tlf E-learning i undervisningen Egon.
Online tilstedeværelse og Reputation Management. Agenda  Dit digitale fodaftryk  Søgemaskineoptimering  Online Reputation Management  Live eksempler.
Do’s and don’ts of presenting
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Program:  Præsentation: 40 min  Pause: 10 min  Debat: 60 min.  Pause: 10 min  Materialevalg: 45 min.  Frokost: 45 min.  Spilzone - sådan en skal.
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
Gl. Hellerup Der er brug for dig Min. 17 år Veje min. 50 kg. Være sund og rask.
SamfundsCup TIDSPUNKTPROGRAM Indtjekning og velkomst samt kort præsentation af SamfundsCup, årshjul og årets tema ved projektledere.
Llælædlf. Flere ka’ mere Spastikerforeningens økonomi skal styrkes. Spastikerforeningen vil være større Spastikerforeningen vil være mere synlig Spastikerforeningen.
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
MFU beretning Landskomitémøde 12. maj Kommunikationsstrategi? Opsamling på punkt 11 Kommunikationsuddannelse af korpsene Synlighed – tidssvarende.
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Nyt virtuelt og fysisk netværk for aktive 50+ Lyngby Stadsbibliotek v/ Anne Kathrine.
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
Netværksmøde for praktikere. Inden man går i gang med DDB Den typiske process: Planlægning/Design/Produktion/Lancering Vi starter midt i produktiondelen.
video. Fællesoffentlige digitaliseringsstrategi: Alle over 15 år skal have NemID og Digital Postkasse efter november.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
Reklame & Markedsføring
Studiestartsprojekt Projektet Emne: Studenterlivet ved SDU Slagelse – I skal undersøge, hvordan forskellige parter (universitetet, medierne, kommunen,
Facebook: ”Informatør for BiD” Bloddonorernes informatører Siden 2001 Ca. 250 fordelt i landet.
Erfaringer med vandrådene. De grønne og landmænd står sammen i vandråd  Samarbejdet ser ud til at fungere til alles tilfredshed  Vandrådene tegner til.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
Digital Post Lovpligtigt for alle over 15 år fra den 1. november 2014.
Glogster Nu er det muligt at udskifte plancher og andre præsentationer i undervisningen med en digital præsentation, der kan kombinere tekst, lyd, billeder.
Dagsorden Ekspertgruppe – fortæller. Catwalk – højtlæsning.
Af Hani Al-Kerdi Klasse 1.3t RTG.  Hvad i skal høre om i min fremlæggelse  Isolering af huse  Forskellige slags materialer  Det bedste materiale til.
Kvalitetspatruljens åben skole-arrangement om elevdemokrati Den 6. marts 2013 på EUC Sjælland i Køge Workshop 1 Hvordan kan elevrådet udfordre eleverne?
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Kommunikation Budget 4,5 mill. kr. årligt anvendes til:
Få det bedste ud af pressen - op til og under de Paralympiske Lege - Lær at lokke medierne - Lær at give det lækre budskab.
Sponsorfordele Viktor H. Thorup. Promovering Viktorthorup.com Sociale Medier Træningstøj Konkurrencedragt Supporter plakat Firmaevents Workshops.
Gode råd når du er på - op til og under PL. Agenda Pressearbejde op til PL: - Hvordan udnytter vi sammen vinduet op til PL? Pressearbejde under PL: -
Målet med læseprojektet var:  at bidrage til at reducere antallet af elever, der forlader skolen med dårlige læsekundskaber,  at skabe engagement og.
Din kreative online praksis! – del 2
Årskursus i Hjertemotion
Parametermix - promotion
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Sprøjtefri Have.
Facebookkampagne 23. februar – 10. juni
Pressekursus Silkeborg den 11. oktober 2017.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
FØRSTEHJÆLP OG FOREBYGGELSE
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Fundraising i Propa Inspiration til en fremtid med flere indtægter til projekter og aktiviteter I udgaven af Propa Nyt vil.
Velkommen til Informatik - den nye dreng i klassen
Campus Vejle: 125 års Jubilæum
FORBEREDELSESOPGAVE TIL BEST PRACTICE WORKSHOP DAG DATO: 5. 03
Tilstedeværelsesundervisning
Tanja Louise Weis, Erhvervsstyrelsen
Præsentationens transcript:

Bestyrelsesdag Middelfart Opmærksomhed

Dagsorden Kort præsentationsrunde Eksempler på opmærksomhed Gode og mindre gode arrangementer 10 min. Pause Udnyt! Diagram – aktiviteter Vis hvad vi gør Årshjul og planlægning

Kort præsentationsrunde Navn Korps Anciennitet i korps Særlige poster i korps, BiD Den præstation du er mest stolt af i dit privatliv

Eksempler på opmærksomhed god/dårlig? Videoer p80U (5:11-7:10) p80U Mkw0 Mkw0 Konkurrencer Fotokonkurrence Tegnekonkurrence Find 5 fejl Quizz Medier Pressemeddelelser Radioshows Annoncer Arrangementer Skattejagt i Blodbanken for de små Donorløb Koncerter Sponsorater Gaver Donorfest Hvervearrangementer Samarbejder med NGO’er/lokalforenigner

Facadeskilt i Libanon

……. tapning på Christiansborg

Superheltekampagne i Australien

Synlighed i pressen

Lokal synlighed – eller ej?

Gode og mindre gode aktiviteter 2 stykker papir Notér på det første stykke papir: – 2 vellykkede arrangement/tiltag du har deltaget i med donorsagen  Notér på grønt papir Notér på det andet stykke: – 2 arrangementer/tiltag, der ikke gik så godt som forventet  Notér på rødt papir

Mail omkring blod og muslimer

Udnyt!..højtider …mærkedage ….international bloddonordag …..fælles tiltag ……dybe tallerkener – Videnbank- …….andre virksomheder/foreninger Klem-Køb-Lån-Lej-Hjælp-Reklamér

Diagram - synlighed 1 frivillig 4+ frivillige el. overnatning Lidt tid/få materialer/få penge Meget tid/mange materialer/mange penge

Vis hvad vi gør Jo flere vi kan involvere, jo bedre Presse – Aviser, TV, online medier, radio Sociale medier – Instagram, facebook, Twitter, Pinterest, Google+, Snapchat, Youtube Trykte medier – Selvskrevne artikler, flyers, plakater

Årshjul Kombiner de foregående slides, og lav en plan