12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren International produktstrategi Serviceydelser i internationalt perspektiv Brandingstrategi Grønvaskning 12 Produkt
Produktparameteren Produktparameteren omfatter følgende parametre: Kvalitet Mærke/brand Emballage Sortiment Service Produktets livscyklus Produktudvikling 2 12 Produkt
De 3 produktniveauer i internationalt perspektiv
Faktorer, der påvirker valget af international produktstrategi 4 12 Produkt
Internationalisering af serviceydelser 5 12 Produkt
Private label produkters markeds-andele i Europa – dagligvarer, 2009 6 12 Produkt
Brandingstrategi Omfatter følgende problemstillinger: Brand kontra ikke brand Private label kontra mærkevare Single brand kontra multibrand Globalt kontra lokalt brand 7 12 Produkt
Globalt brand – fordele/ulemper 8 12 Produkt
Lokalt brand – fordele/ulemper 9 12 Produkt
Grønvaskning 7 synder inden for grønvaskning: Grønvaskning er at markedsføre miljøbelastende virksomheder eller produkter som værende miljøvenlige uden at virksomhederne har foretaget ændringer i forsyningskæden eller ændret på deres produkt eller produktionsproces. 7 synder inden for grønvaskning: Det skjulte regnestykke Intet bevis Det svage bevis Det irrelevante bevis Det falske bevis Det falske mærkat Det mindste af 2 onder 10 12 Produkt
PLC-kurve for produkt, der er en modedille 11 12 Produkt
Samme produkt på forskellige livsløbsstadier 12 12 Produkt
Generel produktudviklingsmodel – konsumentvarer 13 12 Produkt