PARALLELUNDERVISNING: - brugen af en digital læreplatform

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Partnerskabsdag: Skolereform Tirsdag d. 10
Advertisements

Multimodalitet i danskfaget med hjemmesider som eksempel
Undervisning i ”Relation”
Lablæring Uddannelsesforum 2011 Projekt i Sosuuddannelsen
PUV på kryds og på tværs - kortlægningsundersøgelse
Vadesteder, ventetider og sorte huller
Et væksthus for børn og voksne
University College Sjælland
TEMA Undervisningspraksis med og i digitale medier
Almen dannelse vs. skoledannelse
Folkeskolereform Et fagligt løft af folkeskolen.
UNIVERSITY COLLEGE SJÆLLAND
Skolereform august 2014………………
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Blended Learning - en introduktion
Lærerens didaktiske design Elevernes didaktiske design
Udviklingen af professionsfaglige kompetencer Potentialer og barrierer… rene b christiansen (profil) Lektor ved Forskning og Udvikling University College.
Lektor, phd forskningsprogram for teknologi og uddannelsesdesign Rene B Christiansen kompetenceudviklingen og lærerne…
Ressourcer og læremidler i et didaktisk perspektiv Læring og Læringsressourcer,
Læremiddelkultur I Folkeskolen
Evalueringsperspektiver
Otg.dk – CSL Drenge: It redskaber som motivationsfaktor Metoder: ”Det elektroniske klasseværelse” ”One-on-one coaching”/vejledning Design af digitale.
Bedre udbytte af it i skolen Et seminar til skoleudvikling Marianne Hornskov og Sanya Pedersen Danmarks Evalueringsinstitut.
Blogging i projektarbejde? E-learning: ”Eleverne lærer mest om IT uden for skolen.” E-learning: ”Eleverne lærer mest om IT uden for skolen.” Blogging inddrager.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
ANVENDELSE AF DIGITALE UNDERVISNINGSMATERIALER I AVU, HF OG GYMNASIET – en forskningsrapport om Projekt e-læring Af: Helle Mathiasen Christian Dalsgaard.
Uddannelsesudvikling – det handler om både organisation og didaktik
”Om den nye læreruddannelse”
EUD reform konference 16. september 2014
Pædagogisk ledelse af erhvervsuddannelser
Digital natives - mellem teknologifascination og kollaborativ deltagelse.
GUNS Grænseoverskridende Undervisning i Nordiske Skoler Projektskitse Karsten Gynther University College Sjælland.
Folkeskolereformen – Hvordan udnytter I mulighederne?
IMODUS Faser og nøglebegreber Karsten Gynther Leder af Educationlab Forskningsprogram for TEKNOLOGI, UDDANNELSE og VELFÆRD Forskning og Innovation University.
GNU - projektet projektmetode og design
Madkamp - DM i madkundskab
Færre bøger – mere IT Karin Levinsen Forskningsprogrammet Medier og IT I Læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet Hvordan får vi mere it? Skal vi have.
Historiefaget og mulighederne i den åbne skole
Blended Learning - en introduktion Karsten Gynther Videncenterchef University College Sjælland.
OBS – gør som det passer dig!  Denne skabelon er med vilje ikke særlig stramt designet. Det er for at du selv kan lægge det indhold og detaljeniveau i.
Websider som læringsrum og læringsredskaber Rikke Christoffersen 2011.
IMODUS – IHK Workshop om Blended Learning Workshopintroduktion.
Læsevejlederen som kamæleon FOU projekt under UV
Klasserumsledelse og elevinddragelse Arbejdsseminar 28. august 2014 Camilla Hutters & Astrid Lundby Center for Ungdomsforskning, Aalborg Universitet København.
Digital natives - mellem teknologifascination og kollaborativ deltagelse.
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Ledelsesmæssige udfordringer ved pædagogisk anvendelse af it
Projekt Professionsløftskole Sølystskolen Lektor Rasmus Fink Lorentzen VIA University College.
Multimodale læremidler i naturfagsundervisningen på SOSU … eller bare Naturfagseksperimentarium.
Læring og digitalt billedarbejde
Undervisning i forbindelse med besøg på Experimentarium V/ Anette Vestergaard Nielsen Experimentarium.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
- en del af fremtidens skole Skoler fra Århusområdet og Fyn deltager i et forskningsprojekt Kreativ tænkning.
Otg.dk Læring gennem spiludvikling kan fastholde flere Frank Villa og Claus Scheuer-Larsen, Odense Tekniske Gymnasium, SDE Design af digitale medier:
Matematik i VØ KONFERENCE 5. MARTS Vi åbner døren for anvendelse af matematik August 2010 Revideret læreplan i vø Eleverne skal kunne udvælge og.
Danskernes Digitale Bibliotek. DDB Indkøbssamarbejde DDB’s indkøbssamarbejde står for fælles indkøb, administration og forhandling af alle digitale materialer.
Forsat arbejde med Indiens døtre og emnet læring
Klamme powerpoint slides + en forbedring (Gruppe 12+6)
Bedre udbytte af it i skolen Undersøgelse af erfaringer og perspektiver.
Flemming B. Olsen, Tornbjerg 1 Lektier - i ny didaktisk belysning.
Rene b christiansen lektor Forskningsprogrammet for Teknologi Uddannelse Velfærd undervisnings planlægning.
Fra vidensdeling til produsage. De sociale medier er her, eleverne bruger dem, og Man kan ikke forbyde dem i klasseværelset. Fra vidensdeling til produsage.
På vej mod synkrone læringsmiljøer - erfaringer, analyser og overvejelser Rene B Christiansen Lektor Education Lab Forskning og Innovation University College.
This project has been funded with support from the European Commission
Tidlig sprogstart i skolen- oplæg ved bogreception d. 14./
EASJ – IT SYSTEMER helpdesk.easj.dk.
© Digital didaktik Helle Hinge (red.) Hans Reitzels Forlag 2016.
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
Spansk IT efter reformen.
Underviserne og LMS.
Præsentationens transcript:

PARALLELUNDERVISNING: - brugen af en digital læreplatform Rene B Christiansen Karsten Gynther Forskning og Udvikling University College Sjælland

UDVIKLING -didaktik -ressourcer 07.04.2017

UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. 07.04.2017

Lukket del – kun for lærerne UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. Lukket del – kun for lærerne 07.04.2017

Produktet af det didaktiske arbejde Lukket del – kun for lærerne UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. Produktet af det didaktiske arbejde Lukket del – kun for lærerne 07.04.2017

Lukket del – kun for lærerne UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. MATERIALER EMNE: - OPLÆG - OPGAVER - RESSOURCER Lukket del – kun for lærerne 07.04.2017

Lukket del – kun for lærerne UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. MATERIALER EMNE: - OPLÆG - OPGAVER - RESSOURCER -diverse info om lærere og elever Lukket del – kun for lærerne 07.04.2017

Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. MATERIALER EMNE: - OPLÆG - OPGAVER - RESSOURCER -diverse info om lærere og elever Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) 07.04.2017

UDVIKLING MATERIALER -didaktik -ressourcer EMNE: - OPLÆG Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. MATERIALER EMNE: - OPLÆG - OPGAVER - RESSOURCER -diverse info om lærere og elever Elevernes synlige læring (elevprodukter) Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) 07.04.2017

Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. MATERIALER EMNE: - OPLÆG - OPGAVER - RESSOURCER -diverse info om lærere og elever ELEV- PRODUKTER Resultater af elevernes arbejde i undervisning - ressourcer Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) 07.04.2017

Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) UDVIKLING -didaktik -ressourcer Emne-ansvarlig lægger materialer op – de andre sparrer og bidrager med ressourcer mv. MATERIALER EMNE: - OPLÆG - OPGAVER - RESSOURCER -diverse info om lærere og elever ELEV- PRODUKTER Resultater af elevernes arbejde i undervisning - ressourcer Lærere og elever (andre elever) Lukket del – kun for lærerne Lærere og elever (læsere) 07.04.2017