Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAndrea Andreasen Redigeret for ca. et år siden
1
rene b christiansen lektor Forskningsprogrammet for Teknologi Uddannelse Velfærd undervisnings planlægning
2
teorier om og anvisninger for… undervisning
3
undervisning og ”planlægning”
4
”undervisning” og planlægning ”en specialiseret kommunikationstematisering, der er kendetegnet ved den intention at ville forandre personer”
5
planlægning gennemførelse evaluering
6
hvad (didaktik) hvordan (metodik) hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
8
Jank, Werner & Meyer, Hilbert 2002/2006: Didaktiske Modeller. Gyldendal.
9
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
10
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 formelle mål uformelle mål nationalt kommunalt lokalt/skolen klassen eleven
11
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
12
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 metoder læremidler variation differentiering
13
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
14
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 makroniveau mesoniveau mikroniveau formålet skolens vision aktuel plan
15
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
16
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 Hvem er de, de der, der skal lære det, der skal læres? deltager- forudsætninger
17
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
18
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 hvorfor er vi dér, hvor vi er? hvor kunne vi være? hvor burde vi være?
19
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
20
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 progression? tid/rum
21
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2
22
hvad hvordan hvorfor hvem hvorhenne hvornår hvad2 forløbet i forhold til helheden evaluering som afsæt for kommende undervisning
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.