Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · www.schjerning.dk Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kontakt vores salgsafdeling på eller
Advertisements

Præferencer på markedet.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
Brødrene Dahl samarbejdspartner med Jysk Klima Center
Kredsens udviklingsplan Del 1. Visionen - Vejen til nye initiativer i din kreds, og ikke mindst: Til succes!
OH 2.1 SWOT - Hvad kan det bruges til? •Afdække myndigheds- og kundekrav •Få fokus på væsentlige miljømæssige problemstillinger •Styrke image •Øget troværdighed.
Mærkninger  kemien i din hverdag..
De to officielle miljømærker
Produktion og Logistik
Tendenser indenfor personlige værnemidler
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Skolen Vi benytter rengøringsmidler med kemiske stoffer overalt på skolen.
FØDEVAREANPRISNINGER
Markedsvurdering.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Jeg støtter barnet ved:
12. Virksomhedens miljøforhold – virksomhedens miljøbelastning
Præsentation af e-takeaway.dk
Kredsens udviklingsplan Del 1. Visionen - Vejen til nye initiativer i din kreds, og ikke mindst: Til succes!
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Konkurrence forhold og tilgængelige refleksfolier.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
MST-møde Indkøb af råvarer (x100) Branchens virksomheder Kommerciel fokus PRODUKT Salg af produkter (x100) MEN Regulering sker på stof - niveau.
7 Årgang Langmarkskolen
Reformer og retfærdighed Der er en del ulande der udnytter godt af landbrugspolitikken. I Ægypten importeres fødevarer og nyder godt af de lave verdensmarkeds.
Mobning er: Man bliver mobbet, når andre børn bliver ved med at drille en, og man synes, det ikke er sjovt.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Leverandørmøde D. 5. december 2012 Leverandørmøde.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Emballage og Transport 1 Fokus på logistik, transport og distribution Modul 2 Teknologisk Institut Emballage og Transport.
Program Indkøb i Frederiksberg Kommune Nuværende miljømål og indkøbspolitik Fremtidens grønne indkøbspolitik.
Lone Mikkelsen, kemikaliemedarbejder, Det Økologiske Råd Nationalmuseet, Det Økologiske Råd Nye kemikalier – hvor er udfordringerne? Kemiens.
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Markedsandele Rolf og Jonas.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Styrk miljøkommunikationen Planlæg din kommunikation – 7 nemme trin.
Administrative medarbejder: 70
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Præ-registrering Vibeke Plambeck 28.maj 08 Hvad skal man være opmærksom på - som ansvarlig for et stof - som downstream-bruger.
Formål og indhold Det overordnede formål med forslaget er at medvirke til en bæredygtig produktion og forbrug ved at opsætte kriterier for god miljømæssig.
Uddannelse og rekruttering Procesindustrien - fokus DI's erhvervsuddannelsesområde Regionalt.
Virksomhedens informationsbehandling lektion 11 Logistikmodeller og definitioner Ved. Jens Godik Højen.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Introduktion til afsætning

AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Bærdygtighed Miljø projekt.
Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.
Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.
Mission HVORFOR er vi her og hvad vil vi opnå ? DVL skaber gode vandreoplevelser for hele livet, hvor vi får mere end vandring Socialt samvær Det er sikkert.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
REACH og virksomhederne Christina Busk, Dansk Industri.
Albertslund Kommune Nordmarks Allé 2620 Albertslund T F Skole for alle - uddannelse,
Hvordan har du det med udenlandske chauffører, der kører i Danmark?
Økologi og økonomi i uddannelsesinstitutionerne s kantiner Hvad tænker skolernes ledelse?
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Velkommen til Skolen ved Sundet
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Og hvordan definerer vi os selv?
Skabelon til forretningsmodel
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
Offentligt Samarbejde – Open Source
(Firmanavn) SWOT-analyse
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
som mennesket anvender til at genskabe / udvikle
Præsentationens transcript:

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvad laver vi? Egne farver + Private Label

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvem bruger vores farver? Børn + Voksne Børnehaver – Skoler Detailsalg, internet

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Konkurrence Asiatisk import Europæisk produktion Mærkevarer Billige produkter

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvad er vores berettigelse? Fleksibilitet Miljø

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvor kommer miljøfokus fra? Slutningen af 1990’erne Fokus på indhold i produkter til børn Frivilligt mærke

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Forespørgsler Mødre Pædagoger

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Mærkningsordninger Ét kendt og stærkt miljømærke

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor Svanemærket? Miljøkrav Sundhed Kvalitet Råvarer Produktion Anvendelse Bortskaffelse

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Markedsføring Vi kan skille os ud fra mængden. I første omgang det institutionelle marked.

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Svanen eller et andet mærke? Udenlandske kunder kan drage sammen- hæng til deres egne mærker

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Arbejdet med at opnå Svanen Kriterier Møder & høringer Samarbejde med leverandører

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Platform for udvikling 5-årig tidshorisont Miljøstrategi Unik platform

Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Tak for ordet Spørgsmål?