Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
3 Interne forhold Oversigt Muligheds- og trusselsmatrix TOWS-matrix
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Social Kapital – rig på relationer
Kontakt vores salgsafdeling på eller
Virksomhedsforståelse og økonomi Pindene er kun eksempler – der skal indøves en tankegang – lad nogle af pindene være valgfrit. Det vil være individuelt.
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Jarnes A/S Ud af krisen Hvem er Jarnes A/S? • Start: Palle Jarne Clausen 1961 • Nu: 50% Morten Jarne Clausen & 50% Gitte Clausen Bruun Jarnes A/S.
Produktivitet, økonomistyring og samarbejde – hvor ligger potentialet?
Marketingplanlægning
Erfaringer med frasalget af SES’ Driftsafdelinger v/Driftschef Erik Als.
Fundraising Jakob Ugelvig Christiansen
Kapitel 2.
Styrket kundebetjening gennem et kompetent arbejdsfællesskab
Vi gennemførte en række interview ifm
Erna Storgaard - Kastanievænget Vonge - tlf Målnedrulning At have fælles.
Velkommen til workshoppen Blindgyde eller karrierevej - kundecentret som en integreret del af koncernen Drivsel – drift og trivsel i call centre konference.
Vækstvirksomheders udfordringer
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
Synlig ledelse i krisetid
Helt ren, på en helt ny måde !
Markedsvurdering.
1. Virksomhedens strategiske planlægning
Præsentation af e-takeaway.dk
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Salg og service Dag 1.
Virksomheder - definition
Hotellets koncept.
Dansk produktion i globale værdikæder 14. november, 2013.
ERP-systemet Al Dente.
Markedsføring og kommunikation. Aktiviteter i 2003 Aktiviteter i 2004 Fremtiden.
På vej mod en region Nye muligheder Harmonisering. Kvalitet – effektivisering Den fremtidige specialeplanlægning Kompetencebehov i fremtidens hospitalsvæsen,
Omgangstone og kollegialitet
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Martin Thorborg – Webshop Af Bjarke og Frederik DU SKAL IKKE TÆNKE, DU SKAL GØRE!
OH 3.1 SWOT - Hvad får man ud af det? Større overblik over produkt og processer og dermed også en større viden. Efteruddannelse, kompetenceudvikling. Styrket.
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
Udarbejde af den fremtidige flow
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Syg, stresset eller bare pjæk? Danske Risikorådgiveres konference den 23. april 2009 Afdelingschef Mikala Kreiser, KL.
Kvalitetsstyring og kortlægning efter jordforureningsloven ATV-møde 4. november 2009.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
Udfordringer.
Udlicitering af grøn drift
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Business to Business På den JYSKe måde…...
Dokumentation af opgaver
©SCKK - KVIK læringsmiljø om arbejdsgange Hvorfor måle? Tilfredsstille eksterne interessenters behov Få fokus på fakta Få overblik over hvad tid og ressourcer.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Geodata i Geomarketing Mads Staunskjær Salgsdirektør.
Fremtidens Borgerservice i Grønland Kuupik Kleist 9. marts 2010.
Introduktion til afsætning
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Bæredygtige indkøb i Region Midtjylland v. Bjarne Schmidt Nielsen (formand for det midlertidige udvalg om indkøbspolitikken)
Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen. Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering.
Jens Bejer Damgaard, kontorchef, kommunesamarbejde og sundhedsaftaler
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Vision og Strategi for Forslag Vision og Strategi for Vision og indsatser i strategi.
Digital forvaltning: Organisatoriske og kompetencemæssige forudsætninger Kontorchef Lars Frelle-Petersen og chefkonsulent Sten Mogensen Videnskabsministeriet.
Opstartsmøde, ”Vandeffektive Mejerier”, Hotel Hedegaarden, Vejle, 3-4 februar 2004 Arbejdspakke 6: Partnerskabsmodel og forretningsmodel Esben Rahbek Gjerdrum.
Hvad er lean? Lean er at opnå en kultur, baseret på løbende forbedringer, hvor der fokuseres på, hvad der giver værdi, set med kundens øjne. Alt andet.
Dansk Supermarked i korthed
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Funktioner og arbejdsdeling
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Virksomhed og iværksættere
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Præ-projekt Planlægning Afslutning
Fremtidens Forening Dialogseminar lørdag d. 8. oktober 2016
Mission, vision og forretningsidé
CØ SMV – Øget vækst gennem cirkulære forretningsmodeller i SMV’er
Præsentationens transcript:

Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de talentfulde kontorelever

 Udarbejdelse af en SWOT analyse  Udarbejdelse af Miljø indikatorer  Forslag til hvorledes virksomheden kan blive mere grøn  Beskrivelse af virksomhedens kontoplan og sammenligning med den teorien fra skolen  Beskrivelse af virksomhedens afskrivningsmetoder og sammenligning med teorien fra skolen Opgave oplæg til talentfulde kontorelever

Undersøgelse af medarbejdertrivsel i virksomheden Herunder:  Indflydelse på egen arbejdssituation  Jobtilfredshed  Stress  Hjemmearbejdspladser  Er medarbejdere on-line tilgængelige Opgave oplæg til talentfulde kontorelever

Udarbejdelse af input til markedsføringstiltag Herunder  Sætte fokus på et produkt i virksomheden  Event-forslag til at støtte salget Opgave oplæg til talentfulde kontorelever

Undersøgelse af kundetilfredsheden Herunder  Kvalitets tilfredshed  Service tilfredshed  Leveringstids tilfredshed  Fleksibilitet  Hvad værdsætter kunden hos virksomhedens leverandør Opgave oplæg til talentfulde kontorelever