Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen. Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen. Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering."— Præsentationens transcript:

1 Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen

2 Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering

3 Service i Detailhandlen Pædagogisk Metode Samtale med virksomhed omkring hvad god service er. Beskrive butikkens politikker Observere salgs/servicesituationer Interviewe medarbejdere / kunder om butikkens service (Husk at det skal tjekkes af UV / virksomhed) Udarbejde specifikke servicepolitikker for butikken

4 Service i Detailhandlen Didaktisk metode: 1. Oplæg fra UV. //Skabe et fælles grundlag/afsæt for opgaven. 2. Workshop Talentelever. //Outcome skal blive til mere end 1-1 3. Field arbejde ude i butikkerne. //Genkende og sammenkoble teori og praksis (transfer) 4. Workshop med erfaringer fra field med UV mentoring 5. Rapport / præsentation af resultater overfor UV og virksomhed. 6. Feedback fra UV – Talentelever 7. Fremlægning i stamklasse

5 Service i Detailhandlen Talent på IBC - Råprogram 0. Screening // August 0. Virksomheder findes // August 1. Kickoff arrangement //Primo oktober 2. Opgave 1 // November 3. Opgave 2 // Januar med. 4. Opgave 3 // Februar ult. 5. Virksomhedspraktik + Opgave 4 (købmandsskab) // Uge 11


Download ppt "Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen. Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google