Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSofia Therkildsen Redigeret for ca. et år siden
1
Talentvejen Opgave Service i Detailhandlen
2
Formålet Mål Virksomheden Talentet Opgaven Tidsramme Evaluering
3
Service i Detailhandlen Pædagogisk Metode Samtale med virksomhed omkring hvad god service er. Beskrive butikkens politikker Observere salgs/servicesituationer Interviewe medarbejdere / kunder om butikkens service (Husk at det skal tjekkes af UV / virksomhed) Udarbejde specifikke servicepolitikker for butikken
4
Service i Detailhandlen Didaktisk metode: 1. Oplæg fra UV. //Skabe et fælles grundlag/afsæt for opgaven. 2. Workshop Talentelever. //Outcome skal blive til mere end 1-1 3. Field arbejde ude i butikkerne. //Genkende og sammenkoble teori og praksis (transfer) 4. Workshop med erfaringer fra field med UV mentoring 5. Rapport / præsentation af resultater overfor UV og virksomhed. 6. Feedback fra UV – Talentelever 7. Fremlægning i stamklasse
5
Service i Detailhandlen Talent på IBC - Råprogram 0. Screening // August 0. Virksomheder findes // August 1. Kickoff arrangement //Primo oktober 2. Opgave 1 // November 3. Opgave 2 // Januar med. 4. Opgave 3 // Februar ult. 5. Virksomhedspraktik + Opgave 4 (købmandsskab) // Uge 11
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.