Markedsanalyse Kapitel 12
Hvad er en markedsanalyse Kap 12 Hvad er en markedsanalyse En markedsanalyse er en systematisk søgning efter informationer til at løse et konkret markeds- føringsproblem
Hvordan gennemfører man Kap 12 Hvordan gennemfører man en markedsanalyse Informationskilder Udvælgelse af respondenter Interviewmetoder Spørgsmålstyper Spørgsmålenes rækkefølge
Kap 12
Udvælgelse af respondenter Kap 12 Udvælgelse af respondenter Et menneske, der udspørges i en markedsanalyse, kaldes for en respondent Et univers er et fagudtryk for alle de mennesker, der kunne være relvante at udspørge Det udsnit af universet, der udspørges, kalder man en stikprøve
Kap 12
Kap 12
Kap 12
Kap 12 Spørgsmålstyper Åbne spørgsmål Lukkede spørgsmål Skalaspørgsmål
Spørgsmålenes rækkefølge Lette interessante spørgsmål Kap 12 Spørgsmålenes rækkefølge Lette interessante spørgsmål Vigtige spørgsmål Lette demografiske og geografiske spørgsmål
Du kan lære mere om markedsanalyse i kapitel 22 Anvendt markedsanalyse