Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Økonomiske beregninger
Advertisements

Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Korpslejr på Island ? Agenda ▪ Hvad er det? ▪ Hvad koster det? ▪ Tjene penge? ▪ Skal vi?
Innovation Camp 2013.
SHADOW OWNERS DK VI ER PÅ VEJ JA VI SKAL OGSÅ SPISE.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Samarbejde med eller uden Service Level Agreement (SLA)
Trygge og udviklende fængsler (og samfund) Samarbejde mellem indsatte, ansatte, ledelse, Kasper, mig og jer…
Blue Way Selling Salg er vejen frem Karsten Bach.
Argumentationsformer
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Computerens anatomi.
Fremtidens markedsføringsplatform
The Sims2 Double Deluxe + Sims 2 Pets
Busser Kan vi spare penge hvis alle kører på cykel?
Forøg din værdi som konsulent
Arbejdsglæde.
Digital Business Development Kvartalsmøde 3. november.
Tradition og Fornyelse
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
Det kan være, du tror, du har set denne før…. da især mænd har synes, det har været vældig sjovt at videresende den…. MEN… se den igen og se den kloge.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Veninde aften Vi gi´r dig oplevelser med og uden bolden FC´s U/11 piger inviterer til veninde.
BilBasen – Dit Bilmarked
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Anholt 2013 Forskningsdelen Karen Bjerg Petersen, Ph.d., adjunkt Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU) Aarhus Universitet.
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Valg af parametre.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Design På b-niveau 08/09. Ideudvikling og designproces Et legeredskab til voksne.
Reklamemidler og -medier
Pitching Erfaringer fra “B-boys and fly girls”. Har du en god ide til et nyt TV program, så indbyder tvfestival.dk dig til Pitching konkurrence. Måske.
“Cheshire Puss,” she began, …… ”Could you tell me, please, which way I ought to go from here?” “That depends a good deal on where you want to get to,”
Sig noget pænt PRINT 2-3 SÆT OG LAMINÉR ”SUPER KLASSE KAMMERAT-STOLEN”
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
”In-Style” Marketingplan Tina Toft. Vores nye ansigt Det nye logo Vores nye modeller.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Fortæl den gode historie Jakob Christiansen 25.maj 2013.
Nå ud med jeres budskab – få budskabet ind Konference om rådgivning af deltidslandmænd 5. oktober 2011.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Sociology and social media af: Mads, Emil, Caspar og Jos.
Reklame & Markedsføring
Folksonomier: når brugerne samarbejder Eller Folksonomier: Når samarbejde mellem brugere er indlejret i informationssystemerne.
„Gå til H&M og køb et par bukser"
TIL FREMTIDEN VELKOMMEN. FAKTA · der ikke kan diskuteres... Cashback og tilbud. Et produkt alle vil have. Kunden sparer 20-22%. Walmart, Bestbuy, SamsClub.
mens animationen kører afprøve andet design
M-læring -. Innovationsdilemmaet We can do amazing things with technology, and we’re filling the world with amazing systems devices, but we find it hard.
Fællesskab i byer. Koncerter Vi synes der skal være nogle flere koncerter. Det behøves naturligvis ikke at være en dyr koncert. Vi tænker vær halve år.
Aalborg d. 23. april 2007 Markedsføring via computerspil.
Romerbrevet v. Rolf W. Jørgensen. 7 følger af retfærdiggørelsen jf. Rom 5,1-11 1) Fred med Gud v.1 2) Adgang til Gud v.2a 3) Håb om herlighed v.2b 4)
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Mini-kursus i markedsføring Velkomst og sandwich – evt. en fællessang Oplæg fra Kim Møller-Elshøj Pause Oplæg fortsat Plus.
E-handel ER DET VEJEN TIL RIGDOM …. ELLER VORES UNDERGANG ?
Målgrupper og segmentering
markedsføringsplaner
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
SCALE-UP DENMARK Tue David Bak Direktør, Innovation & Vækst, Region Sjælland & Formand for Scale-Up Denmark Thank you to the Ambassador, Mrs Louise Jespersen.
Konkurrenceforhold afsætning.
konkurrencesituation
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Den signede dag med fryd vi ser
Tryk på F5-tasten for at starte!
Science communication in Denmark
Jeg vil ophøje dit navn 1, S1
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
. Oh, store Gud med fem vers
SOME eller ANY START
Jeg vil ophøje Dit navn 1, S1
Præsentationens transcript:

Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget på den sjove måde! Spænende Fakta! Køb nu online nu Kun 199,-

29,83 € Try our new the mysterious world game test your knowledge of the world and have af laugh with yout frinds. We will guarantee you will like it and learn in a fun way. Intrigant facts! Bay it online new only 29,83€ €

• Mål gruppe -Spillet mål gruppe er fra 10 år og op efter, fordi det er spørgsmål omkring hele verden. • Mål fra kampagnen -Vi skal tjene penge vi skal sælge vores varer • Budgetlægning -Raklame Priser er beregnet på basis af et 30 sekunders-spot i målgruppen personer over 18 år, hvis man skal have en reklame vil det koste fra 52,000,- og vi syntes vores reklame skal være der i 14 dage også vil det koste os ,- Højsæson, pris fra: kr. Vinter, pris fra: kr. Sommer, pris fra: kr. blad • Formulering af budskab -At folk får lov til at grine og hygge men også lære noget omkring andre lande • Valg af reklamemiddel og medie -tv reklamer og blade • Over afgrænset tid - 14 dage vil reklame køre.