Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afElisabeth Thøgersen Redigeret for ca. et år siden
1
Design På b-niveau 08/09
2
Ideudvikling og designproces Et legeredskab til voksne
3
Idéudvikling Brainstorm/Mindmap
4
Idéudviking Research
5
Skitser
6
Udgangspunktet
7
Kleopatra gjorde det.. The effects of goat milk, already used by Cleopatra, are rediscovered. Hippocrates described goat milk as a healing essence in his medical literature. Already in the 6th century, the first Spa for whey- treatment was established. Researches found that the active ingredients of goat milk are identical with the ones found in the natural acid protection layer of our skin.
8
Inspiration Höganäs
9
Inspiration
10
Det endelige produkt Arla - tættere på naturen
12
Inspiration
13
Vi kom frem til...
14
Endelige Produkt
16
Branding Skrift og visuel identitet
17
BRANDS OG BRANDING Tanja Sørensen, 3.aJanuar/februar 2009
18
BLOCKBUSTER Blockbuster er en amerikansk betegnelse for en økonomisk succesrig spillefilm Om Blockbuster (værdier): Grundlagt i Dallas, USA i 1985. Nu verdens største underholdningskæde Danmarks største butikskæde med salg og udlejning af film og spil Har åbent 365 dage om året Blockbuster skal også være førende online. “Lige meget hvilken retning udviklingen tager, så er vi klar til at blive en del af fremtiden.”
19
VISUEL IDENTITET
21
SKITSER
26
DANMARKS STØRSTE UDVALG AF FILM, SPIL OG TILBEHØR ! HJÆLP OS MED AT VÆLGE DE 333 FILM, SOM MAN SKAL SE, FØR MAN DØR … OG VIND LEJEKUPONER !
27
Branding projekt Af: Christian Laumark Hansen, 3b
28
Idéer Noget simpelt
29
Den endelige idé Genbrug – En branche med plads til forbedring
30
Hovedgreb Køb og salg af tøj til fair priser Redesign og omsyning af tøj Kvalificerede medarbejdere der får løn Henvender sig til unge
31
Idéprocessen
33
Endeligt logo og farvekoder
34
Udkast til hjemmeside
35
Brands og branding Opgave 2 Vælg et brand. Forestil dig, at du vil lancere et helt nyt brand. Lav research og find frem til hvilke værdier, brandet er baseret på. Lav udkast til nyt design/visuel identitet.
36
Kornkammeret... Jeg endte med Kornkammeret, da jeg syntes det kunne være spændende at lave om på et brand, der var ret gammeldags.
37
Værdier Naturlighed Sundhed Troværdighed
38
Tidlige skitser
39
Farver (R 233,G 212, B 52)(R 252, G 245, B 12) (R 187, G 224, B 227)(R 0, G 0, B 0)
40
Det endelige logo...
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.