Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Digital Business Development Kvartalsmøde 3. november.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Digital Business Development Kvartalsmøde 3. november."— Præsentationens transcript:

1 Digital Business Development Kvartalsmøde 3. november

2 Index •MyMoMe •Fine&Mellow •HC Andersen •Rasmus Klump •Krimi •Biografsites •Egmont gruppen

3 MyMoMe •Vi lykkedes med –at definere og opfinde et projekt –finde de rigtige folk og udvikle på agil måde –producere et godt solidt produkt •Kigger på at genere en licensmodel og sælge det kommercielt –Fælles interesseorganisationer og foreninger som FDM og campister –Nicher og organisationer af folk der producerer eller oplever noget –Virksomheder som søger at knytte tættere bånd med deres kunder •Lancerer som Alinea platform snarligt (Alinea laver sidste test nu)

4

5 Fine&Mellow •Research i crowd-fænomenet (sourcing, financing, selection, production) •To projekter kom ud af dette, det vi først kigger på er –Wannabes – et godt tv-koncept som vi bygger op og hyper på nettet via crowd for at stå bedre i forhold til salg til TV som mål. –Noget-for-noget model for samarbejdet

6 ”Noget for noget” Start Getting out there GrowingMaturity Idea, Concept and own network 5.000 Fans, 25.000Views 10.000Fans, 50.000 views 25.000 fans, 255.000 views Setup of channels, strategy Help producing Xx DKK Network partner

7 HC Andersen •Samarbejde med Lindhardt & Ringhof •iPad/iPhone/iPod Touch •Udgives i Danmark og Norge som udgangspunkt •Udgives som Bamse i Sverige •Vi kigger på lande som Tyskland, England, Kina og Japan •”Egmont udgiver første danske børnebog på iPad” –Mediedækning på alle store medier som Berlingske, Børsen, P3 nyhederne, stort antal lokalaviser, PopFM og andre radiostationer

8 HC Andersen

9

10 Rasmus Klump •Samarbejde med Egmont Serieforlaget •iPad applikation baseret primært på eksisterende fysiske produkter

11 Krimi •Projekt på tværs af hele Egmont (Bøger, tv, dvd, biograf og magasiner)

12 Krimi, marked Produkter, ressourcer Stairs (koncept) Anbe- faling

13 CRM Subscribing to our magazines Bought crime books Bought crime movie tickets Investigate: Size={mag} Size={movie} Size={books} Size={mag}^{book} Size={mag}^{movie} Size={book}^{movie} size={mag}^{movie}^{book}

14 The Crime Stairs Intelligent cross media marketing Interest club Crime Master the rights New Crime format

15 DK crime release plan Books DVD/VOD Movies Magazine 201120122013 Rel #1 Relase #1 Release #1 AFD Relase #2 Relase #3 Relase #5 Relase #4 Release #2 Rel #2 Rel #3

16 Crime Club Concept Books DVD/VOD Cinema Magazine Jan – Feb – Mar – Apr – Maj – Jun – Jul – Aug – Sep – Oct – Nov – Dec Continuously Special showing with writers opening Book VOD/DV D

17 Krimi to sidste step •Rettigheder –Kan vi købe rettigheder og optioner bedre ind, som en samlet koncern •Nyt Format –Har vi styr på kunderne, klubben og rettighederne, har vi også musklen til at lancere nye egne krimi formater

18 Palads (Biosites)

19 Egmont gruppen •Digital gruppe på tværs af Egmont med Digital Managers fra –Egmont Magasiner –Lindhardt & Ringhof –Egmont IT –Nordisk Film –Alinea –Egmont Serieforlaget


Download ppt "Digital Business Development Kvartalsmøde 3. november."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google