Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
- ”Digitalt medborgerskab” – om bibliotek og borgerservice som kulturkonvergens eller konvergenskultur.
Advertisements

Markedsføring gennem sociale medier
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Jarnes A/S Ud af krisen Hvem er Jarnes A/S? • Start: Palle Jarne Clausen 1961 • Nu: 50% Morten Jarne Clausen & 50% Gitte Clausen Bruun Jarnes A/S.
Velkommen til Sydhavs Power
Innovation & Partnerskaber Bidrag til folkebibliotekerne i vidensamfundet.
Hver syvende kommune vil skabe effektivitet med intranettet! Kurt Kragh Sørensen IntraTeam.
VEJEN TIL VÆKST.
Internet til alvor og sjov
Oversigt BRUGER SIDE RETTIGHEDER AlleMedlemmerAdminSuper Admin ca ca GO TIL SIDE OVERSIGT • ingen rettigheder • begrænset adgang til hjemmeside.
Mund-til-mund markedsføring
• Frede viser sin egen Facebook side mv. • Alle oprettes på Facebook • Vi bliver venner med hinanden • Frede laver en gruppe til træning • Bog: Facebook.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Fremtidens markedsføringsplatform
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
BilBasen – Dit Bilmarked
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Facebook Ung i Grenå.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Find Your Friend app og (mobil) kommunikation
Copyright NetBooster 2013 Detailhandlens digitale muligheder.
Dorthe Feveile, Projektleder Dansk Design Center og DesignAndelen , DANSK LIVE, Esbjerg Brugerinddragelse - ”Kom tæt på dine kunder”
- sikkert og enkelt netværk for ældre
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Natmus.dk. BETA – forever? Organisering Fra ”hjemmeside” til digital tilstedeværelse - Være synlige og ”findbare” på nettet - Møde brugerne og deres.
”Sociale medier i jobsøgningen”
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Erfaringer fra den Sønderjyske Bundlinje Match Ved: Landmand Christian Mikkelsen Koldkærgaard den 19. december 2011.
VIRKSOMHEDENS KONKURRENCEFORHOLD
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Reklame & Markedsføring
Malmö Festivalen har ca besøgende. Malmöfestivalen är en årlig festival i centrala Malmö. Festivalen är Nordens största stadsfestival med ca.
MEDIESTRATEGI OVERSIGT: Facebook Website Trykte medier Viraler
4.lektion: Identitet og sociale grupper
3F på Facebook Susanne Fasting - 3F. 3F på Facebook Om 3F Danmarks største fagforening Ca medlemmer Organiserer faglærte og ufaglærte arbejdere.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Geodata i Geomarketing Mads Staunskjær Salgsdirektør.
Af Josephine 5z PROCENT% HVAD ER PROCENT? Procent = 100 dele fx 67% af x 9 = 603 =9,00%
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
Høje-Taastrup Kommune og Facebook Transnationalt møde Kristiansand – Høje-Taastrup 17. april 2013.
Sitet og børns livsverden Camilla: Brugercentreret design Mette: Designproces og anbefalinger Flemming: Sitets samspil med andre medier og børns livsverden.
Økonomisk udvikling i 2009 og 2010 Klaus Rasmussen 19.maj 09 Historisk tilbageslag Klaus Rasmussen Cheføkonom DI.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Aalborg 27/11/2006 Second Life Der er i øjeblikket stor fokus på den virtuelle verden Second Life, som vokser med lynets hast. Indbyggertallet nærmer sig.
Cross Channel - Tidens største trend.
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Tilstedeværelsesundervisning
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen

8. juli $ F-store 11:50

fuldt trop Coca-Cola Starbucks Disney P&G Procter & Gamble 1000 = 1 time

streame film på Facebook Netflix (aktieværdi) $

Udvider salgskanaler Billig markedsføring Kunderne færdes allerede trygt Mange kunder - Store

Information om adfærd Skræddersy produktudvikling Og markedsføring (mål gruppe) - Store

Før i tiden: Blade og rådgivning i butikker ”fan” & ”syntes godt om” giver gratis reklame På venners væg Tilfældig telefonsælger VS 23% venner syntes godt om (trøje) - Store

bruger poster et opslag om event ekstraindtægt 5,3 $ - Store

Julekalender sidste år, på Facebook (2010) fans, 3 dage Logo eksponeret over 100 millioner gange 2 fly udsolgt på 4 dage et af Danmarks største Facebook site - Store

2/3 af 1279 Danske virksomheder Sociale medier: Facebook, LinkedIn, youtube, Twitter Branding og PR (kommunikations afd) 51 % savner økonomisk resultat,