Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen
8. juli $ F-store 11:50
fuldt trop Coca-Cola Starbucks Disney P&G Procter & Gamble 1000 = 1 time
streame film på Facebook Netflix (aktieværdi) $
Udvider salgskanaler Billig markedsføring Kunderne færdes allerede trygt Mange kunder - Store
Information om adfærd Skræddersy produktudvikling Og markedsføring (mål gruppe) - Store
Før i tiden: Blade og rådgivning i butikker ”fan” & ”syntes godt om” giver gratis reklame På venners væg Tilfældig telefonsælger VS 23% venner syntes godt om (trøje) - Store
bruger poster et opslag om event ekstraindtægt 5,3 $ - Store
Julekalender sidste år, på Facebook (2010) fans, 3 dage Logo eksponeret over 100 millioner gange 2 fly udsolgt på 4 dage et af Danmarks største Facebook site - Store
2/3 af 1279 Danske virksomheder Sociale medier: Facebook, LinkedIn, youtube, Twitter Branding og PR (kommunikations afd) 51 % savner økonomisk resultat,