Innovation Fjerritslev Gymnasium Oplæg fra Sparekassen Himmerland.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Innovation i AT - Autentiske problemstillinger
+ Informationsmøde Dansk ICYE Mandag den 11. Marts 2013.
Uddannelsesseminar 25.August 2008 Horesta – 3f DK 1 De lokale uddannelsesudvalgs arbejdsopgaver og kompetencer Bruno Clematide.
Rotary gør en forskel - også for lokalsamfundet
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
Fælles kompetenceudviklingsdag 25. september 2012, CABI
LinkedIn Intro.
Innovation Camp 2013.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
1 Innovation i AT i 2g på Fjerritslev Gymnasium Branding (2.22) Fremtidens by ( )
Tre kampagner målrettet unge
Praktisk segmentering
Bevægelse og sundhed Horne Skole 20. januar 2009.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Fremlæggelse af hjemmeopgave ”Pengeinstitut”
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Hjælpemiddel under forløbet. •Kendt fra kunstnere, som en samlingsmappe over deres værker. •Vi bruger det her, som en samling over hvad du har lavet mens.
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Online annoncer og bannerreklamer
Voksenvejledningsnetværk Delresultater fra evalueringen ved Randi Skovhus Debat- og formidlingsseminar 12. marts 2009.
Fremtidens markedsføringsplatform
Elevernes digitale dannelse
Tranum – Den digitale landsby
Innovation af forretningsmodellen: Én vej til en grønnere virksomhed Af Tanja Bisgaard Horsens den 29. november 2012
Leise Passer Jensen Version EK Netværk Iværksætter og selvstændig - et forum for iværksætterkvinder i EK, der ønsker at imødekomme nogle.
L ÆRERSTARTSORDNINGER DER NYTTER Dorthe Kamp Aalborg Lærerforening Hvorfor skal vi lave intro-forløb, og hvad får vi ud af det? Hvad er kommunens, skolens,
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Bolig selskabernes Landsforening– Almene lejeboliger - Maj/Juni Almene lejeboliger - Danmarkspanelet - Maj/Juni 2010.
Skolebestyrelsens bud på "Fremtidens skole " på Lemtorpskolen 10
Inspiration og viden i din hverdag RANDERS BIBLIOTEK.
Hej. Vi er Lotte og Jesper - og vi er her i dag fordi vi skal fortælle jer lidt om et 4 ugers projekt vi lavede sidste forår, som tog udgangspunkt i Roskilde.
Gennem værdier og selvledelse til Danmarks bedste arbejdsplads
4K-pårørendegruppe Lyngby-Taarbæk, Gladsaxe, Gentofte, Rudersdal
Invitation til skolebestyrelserne
BeBiked Foregår på Roskilde Festival -Sommerperioden Monopol Pilotprojekt (nyt) Billigt.
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Flowchart for eksisterende site. Problemer med eksisterende site Dobbelt navigation uden konsekvens –Nyheder og Aktiviteter Virker ikke i Netscape Inkonsekvens.
18. April 2012 Fællesskaber for Alle - Dagtilbuddets Fællesskaber Velkommen.
Søg på kundes navn. Klik evt. på inaktive eller filialer Vælg når søgeresultaterne fremkommer, et af resultaterne ved at sætte et kryds i boksen, og tryk.
Muligheder og udfordringer ved brug af udenlandsk arbejdskraft Søren Kaj Andersen Arbejdsmarkedskommissionen, fagligt seminar, den 21. februar 2008.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Leder af Frivilligcenter Aarhus
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
Sparekassen Himmerland ”Lad os sætte gang i væksten sammen ” Guldkorn til vækst 16. november 2011.
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Fakta om AL-Bank Landsdækkende 66 filialer (incl. 5 fra Roskilde Bank). Etableret 1919 – til Århus i Ejes af fagbevægelsen m.fl private.
Hotel Nyborg Strand, 24. april 2012
HR i Nice Topledelsens krav til HR ! V/ Gert R. Jonassen - Arbejdernes Landsbank den
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Danskernes Digitale Bibliotek Hvorfor er det en god idé? Børne- og kulturdirektør Flemming Olsen, næstformand i Børne- og Kulturchefforeningen DB SYD –
Link Camp 2012 Fredericia Gymnasium 2012 Oplæg. Teateret Møde den 1/3 – 2012 Kl – Møde igen den 2/3 – 2012 Kl – Præsentation.
STABILITET I EN FORANDERLIG VERDEN Hvordan skal itSMF udvikle sig fremadrettet Michael Imhoff Nielsen
Reklame & Markedsføring
Randers Kommune. 2 Stabene i Randers Kommune - 2 Møde gruppen af stabsledere – Velkommen v. Klaus Christiansen - Introduktion til arbejdsprocessen.
Velkommen 2. seminar om Planlægning af realkompetencevurderinger Den 18. marts 2010 Silkeborg HS.
Baggrund Kun 48% døve årige er i beskæftigelse. For den hørende del af befolkningen er tallet 75%.
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Beskæftigelsesnetværket
Nytænkning, konkurrence og mest kvalitet for pengene Temamøde Regionsrådet, 14. marts 2007.
BRANDING som udfordring for FUR
Danmarks bedste Arbejdsplads hvordan skaber vi det på de regionale arbejdspladser?
Sparekassen uden regler og forretningsgange Gennem værdier og selvledelse til en af Danmarks bedste arbejdspladser.
ARBEJDER DU FOR BANKEN – ELLER ARBEJDER BANKEN FOR DIG?
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Præsentationens transcript:

Innovation Fjerritslev Gymnasium Oplæg fra Sparekassen Himmerland

Kontaktperson i sparekassen •Niels Bech, 26 år •Bosiddende i Fjerritslev •Ansat i branchen i knap 6 år •Ansat i Sparekassen Himmerland, Fjerritslev afdeling •Arbejder som privatkunderådgiver

Intro omkring sparekassen • Et selvstændigt pengeinstitut • Involverer os i lokalsamfundet • Primært forretningsområde (filialer) er Himmerland, Fjerritslev, Aalborg og Aarhus • 275 ansatte • Forretningsunderlag ca. 33 milliarder (Fjerritslev 2,8 milliarder) • Kundegrundlag ca privatkunder og erhvervskunder • Indlån 6,7 milliarder og udlån 6 milliarder i udlån • Egenkapital (opsparing) 1,4 milliarder pr. 30/9-2012

Branding Sparekassen lever af kunderne. Derfor skal de nuværende kunder fastholdes og nye skal ind. Nogle segmenter giver udfordringer. •Hvordan får sparekassen nye kunder i alderen og hvordan beholder vi dette segment som kunder? Sparekassen er hver dag i konkurrence med andre pengeinstitutter. •Hvordan bliver sparekassen mere synlig i konkurrencen med andre? •Hvordan kan sparekassen effektivt bruge internettet samt sociale medier?

Branding •Hvordan virker sparekassens reklamer og annoncer? Noget at dette der bliver talt meget om i tiden, er hvordan fremtidens kundekontakt skal se ud. •Hvordan kan sparekassen fremadrettet udvikle måden at have kundekontakt på?

Fremtidens by I sparekassens afdeling i Fjerritslev ser vi os selv som et lokalt pengeinstitut. •Hvad/hvordan er sparekassens rolle i fremtidens udvikling af Fjerritslev?

Forløbet •Sparekassens rolle –Sparringspartner –Kom ned til os – vi sætter gerne tid af –Interviews med ansatte Vi glæder os til at se resultatet

Spørgsmål