Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj 2014 10
Velkomst og præsentation Præsentationsrunde af fremmødte Udbudsfællesskabet KomUdbud Leverandører
Præsentation af KomUdbud Baggrund KomUdbud består af 15 jyske og fynske kommuner, som tilsammen dækker 25 procent af de kommunale indkøb af varer og tjenesteydelser. En fortsættelse af det tidligere 12-by samarbejde. Politisk vedtaget i medlemskommunerne. Vision Visionen er at skabe Danmarks mest effektive, professionelle og forpligtende offentlige Udbudsfællesskab. Og bl.a. at… ” at skabe konkurrencedygtige aftaler og stor volumen på de indgåede aftaler, så de respektive indkøbsafdelinger under KomUdbud kan bidrage til at løse kommunernes økonomiske udfordringer.”
Baggrund for udbuddet og struktur Mekanisk sikring - baggrund Del af en samlet udbudsplan for Udbudsfællesskabet, der forventes udbudt i 2013-2015. Intern proces opstartet i foråret 2013. Afholdelse af markedsdialog juni 2013 med 7 leverandører. Offentlig høring af udbudsmateriale afholdt i marts 2014 – samt samarbejde med Sikkerhedsbranchen. Udbuddet offentliggjort 15. april 2014. Struktur 2 delaftaler: Låse med tilbehør Både mulighed for både lokalt og samlet bud 2. Sikringsskabe, nøgleskabe og pc- og tabletskabe Kun samlet bud
Form for spørgemødet i dag Mulighed for at stille opklarende spørgsmål til det offentliggjorte udbudsmateriale. Alle spørgsmål på mødet noteres og besvares skriftligt – samt offentliggøres på www.komudbud.dk (dog i anonymiseret form)
Vigtige frister i udbuddet Frist for spørgsmål: 9. maj 2014 - kl. 12.00 Offentliggørelse af svar senest 15. maj 2014 Tilbudsfrist: 2. juni 2014 - kl. 12.00 Kontraktindgåelse (forventet) Ultimo juni 2014 Kontraktstart 1. september 2014
Vigtige krav til tilbuddet Formkrav Brug udbudsmaterialets afsnit 2.21 som tjekliste ved udarbejdelse af tilbud! HUSK at aflevere/fremsende i både 1 fysisk og 1 elektronisk eksemplar (USB eller CD-Rom). Udvælgelseskriterier, -(Se udbudsmaterialets afsnit 2.18) Benyt de bilag der er vedlagt til – bilag 2, 3, 4, 5 og 6. HUSK kopi af ISO-certificering HUSK kopi af erhvervs- og ansvarsforsikring HUSK udfyldelse af alle felter – dette gælder også i tilbudslisten! Såfremt formkrav ikke efterleves og den krævede dokumentation ikke medsendes, kan forpligte os til at afvise tilbuddet!
?