DJEEO Education DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbjede, som kan bruges i alle fag.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Advertisements

En gennemsnitlig og fiktiv Jonathans dokumenterede forløb på Korsør ProduktionsHøjskole Jonathan starter mandag den 12. oktober på Korsør ProduktionsHøjskole,
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Oxygen Challenge O-løb på MARS. Mission 1.Find så mange poster som muligt på Mars 2.Brug mindst mulig ilt på turen (stay alive)
Spilleregler. Du sidder til bords med to modstandere og spiller for dit hold.
Camp. Energizer: Hvornår fik du sidst en god ide? 10 min.
MUSEN ELLER TRYK PÅ ”ENTER”
Onsdag 31 oktober 2007 Jeg ønsker at få mere ud af livet Jeg har taget en beslutning.
Udlægning af en ny cache
1 Innovation i AT i 2g på Fjerritslev Gymnasium Branding (2.22) Fremtidens by ( )
Arbejdspladsudvikling
Geocaching.
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Dias 1 – kostkompasset udfoldet for rådet om fysisk aktivitet
GPS Adventure Udfordrende. Underholdende. Udviklende.
Velkommen til dag 3 omsorg for personer med demens
ØBRO FRI SKOLE Visioner 2020 Øbro Fri Visioner 2020 København den 7. marts 2013 Vores visioner Øbro Fri 2020 Er vores visioner stadig de rigtige? og hvordan.
Står i stedet for et navn
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
”Huskeseddel” FSA PRØVER 2009 Ikast Østre Skole. Det er vigtigt at du møder i god tid. 20 minutter før prøven begynder, skal du komme og sætte dig på.
DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbejde, som kan bruges i alle fag. DJEEO Education.
Undervisere: Thomas Hoffmann & Jesper Mørch. Agenda:  Den fysiske samling  Akademisk litteratursøgning  Søgeteknik  ITUs elektroniske ressourcer 
Vis hjælpelinjer som er en hjælp ved placering af billeder og objekter 1.Højreklik på den aktuelle side og vælg ’gitter og hjælpelinjer’ 2. Sæt kryds ved.
1. Administrer din forretning med Office Hvorfor? Et centralt sted at administrere din forretning Gør det simpelt og produktivt at drive forretning Øg.
Relationer – Omgangstone
Relationer – børn imellem
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004
Oprettelse af Digital Post
Version 3.1 Velkommen til introduktion af Digital Post PS: Er du dårligt hørende eller seende, så flyt venligst op foran. Side 1.
Opgaver Forventninger og vejledningsstrategier 1.
INNOVATIONSFORUM # 3 VIDENSBEARBEJDNING EKSPERIMENTER OG METODER.
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
Drejebog Program Café-debat metode Praktiske forhold Intro Cafedebat
8.1. Få bevægelse ind i hverdagen - voksne mindst 30 minutter om dagen 8.2.
Bachelorprojekter i fysik og nanoscience
Biblioteket som læringscenter
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
Spilleregler. Del spillerne op i hold. Holdene konkurrerer om at finde de rigtige svar i materialet.
Projekt uge 40 Tradium Hobro. Udgangspunkt: Vi ville øve eleverne og os selv i den kreative platform Bruge et fælles udgangspunkt for innovation: lav.
Mail på tablet og pc ligger på Kone´s server og kan hentes på adressen
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 1. undervisningsgang Anja Hønnerup Nielsen November 2011.
AT 3.2 Igangsættelse af tankeprocesser – at udvælge endelig sag og formulere problemformulering.
Januar 2011 Trivselsmøder.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
Lion CMS Introduktion Sådan bruger du systemet. Trin 1 Tryk på login knappen Skriv dit brugernavn Skriv dit password Tryk på OK (Login) knappen Du er.
KONTERINGS SPILLET Tietgenskolen, Jan Christiansen.
Modul 1 Rød løber (E). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Fællesfagligt emne: Fra Osmannerriget til det moderne Tyrkiet
Obligatorisk selvvalgt opgave
Anbefalinger. Forebyggelse  minutters træning (svarende til rask gang) hver dag, eller  Minimum 4 timer om ugen  Må.
Adfærd og kommunikation på traumestuen. Lone Kobberø.
Skrivekursus 1.e ..
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Introduktionsperioden 1.
Brug af internet i klasse. Eleverne skal lære at logge sig på Ny Vejen Kommunes server. Eleverne skal lære at gå på nettet. Eleverne skal kunne åbne.
Brugerinddragelse i Kulturhusene af 80 medlemmer har besvaret undersøgelsen Vi ved ikke hvor repræsentative, de er (org.form m.m.) Der findes 3.
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Fyraftensmøde Det gode monitoreringsbesøg
10 minutters kollegial coaching før kundemødet
Værktøj 2: Kan og skal krav - fokus på kerneopgaven
GUIDE TIL DELING AF DOKUMENTER
Åbent hus Skolens navn Dato.
Modul 6: ”Vi kikker på internettet”
VELKOMMEN TIL B-BOX! Power Point Slides.
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Instruktion s. 1/3 : Introduktion CAMPUS+ forberedelse.
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
Værktøj 4: Aktiverende APV
Præsentationens transcript:

DJEEO Education DJEEO Education – En undervisningsplatform baseret på fysisk aktivitet, IT og samarbjede, som kan bruges i alle fag.

DJEEO Education – Hvad er det? Mobiltelefoner Konkurrence Faglige opgaver Samarbejde & kommunikation GPS Sociale kompetencer Google Maps Gruppe arbejde Motion

DJEEO Education – Holdspil Faglige opgaver

DJEEO Education DJEEO Education Game

DJEEO Education – Game – Storskærm/Projektor

DJEEO Education – Game – Hold skærm (1)

DJEEO Education – Game – Hold skærm (2)

DJEEO Education – Game – Åben opgave

DJEEO Education – DJEEO Education 2 x 45 Prioriter tiden 8 poster i hver halvleg 48 opgaver Fokus Samarbejde Kommunikation Strategi Status er: - 100% browser baseret løsning - Lærerne kan dele det faglige indhold, som de laver. - Forberedelsen til en formiddag med et spil tager 10-20 min. En lærer man begrænsen it erfaring kan betjene systemet.

DJEEO Education – DJEEO Education Regler Må gerne bruge internet Agenter skal følges ad Ingen cykler e.lign. Point står på opgaverne Poster 20 point For sent tilbage => -50 point pr. minut. Status er: - 100% browser baseret løsning - Lærerne kan dele det faglige indhold, som de laver. - Forberedelsen til en formiddag med et spil tager 10-20 min. En lærer man begrænsen it erfaring kan betjene systemet.

DJEEO Education – DJEEO Education

Holdet Start Beslut hvem der skal være agenter i 1. halvleg DJEEO Education – Før start Holdet Beslut hvem der skal være agenter i 1. halvleg Udveksle telefonnumre Log ind og skriv mindst 2 deltager med email Noter hvilken gps i skal have Giv evt. jeres hold et nyt navn Diskuter evt. hvordan i vil samarbejde på holdet Start Agenterne tager veste på Agenterne går udenfor og tager en gps samt mappe Spillet startes

DJEEO Education Undervisers spil dashboard

DJEEO Education – Game – Gamemaster Dashboard

DJEEO Education – Game – Juster point (1)

DJEEO Education – Game – Rette åbne opgaver

DJEEO Education – Game – Gennemgå svar

DJEEO Education Forberedelse – 15 min.

DJEEO Education Opgaveeksempel

DJEEO Education - Opgaver Kontrolcenterets oplysninger

DJEEO Education - Opgaver Agenternes oplysninger