Blev udført i perioden fra den september

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Brugerinddragelse i sundhedsvæsenet HVAD SKAL VI MED ET BRUGERRÅD? Alexandra B. R. Jønsson Videnscenter for Brugerinddragelse i Sundhedsvæsenet.
Advertisements

Rejsekort Kundeundersøgelser I Pressebriefing 26. februar 2012 Centerchef Anders Due, Trafikselskabet Movia.
Gallup om Madspild © TNS Dato: Maj 2016 Projekt: Gallup om Madspild.
Skaleringer Progressionsmåling og dialogredskab. Skaleringer som dialogværktøj
Region Hovedstadens Vækstbarometer Arbejdskraft ”Region Hovedstadens Vækstbarometer” er et repræsentativt panel af mere end 800 direktører.
Morgendagens Børne- og Ungeliv MEDARBEJDERE Resultater af spørgeskemaundersøgelsen 2016 Published by Birgitte Færregaard Larsen April at 12:5 Powered.
Systemisk samtaleteknik og håndslag Ilulissat den 11. februar 2016 Jakob Munk Jensen Danmarks Lærerforening Organisationsuddannelsen – modul 11.
Athletes village - sociale tiltag -Billetter - Internationale cv’er - athletes corner.
Hvordan laver jeg en pude efter mit hoved? Følg denne enkle vejledning, så er du godt på vej.
Gallup om Det gode liv © TNS Februar 2014 Projekt: Gallup om Det gode liv som kilde til vækst.
Rejsekort Undersøgelse om rejsekort i den danske befolkningen, der bruger offentlig transport mindst 1 gang i kvartalet 8. dec 2015.
Rationel klinikdrift Et bud. Rationel klinikdrift Rimelig arbejdstid.
Aftagerforventninger – og problemstillinger vedr. professionsmasteruddannelser v/ Direktør Per B. Christensen.
1 Projektopgaven 8. årgang. 2 Projektopgavens vej 1.Overordnet emne er xxxx 2.Brainstorm over delemner. 3Gruppedannelse omkring delemner 4Problemformulering/opstilling.
© 2013 – Side 1 Energi- og olieforum Nyt oliefyr September 2013.
Folketinget JAN CHRISTIANSEN SOSU FYN. Folketinget og opbygning – De politiske partier i Folketinget er opbygget på forskellige måder.
Det gode interview På jagt efter ny viden – altså noget, som du IKKE ved i forvejen…
Hvordan skaber vi sammen det mest udbytterige samarbejde mellem råd, nævn og kommune? Sådan gør vi.
Kandidatspeciale Klinisk Biomekanik Institut for Idræt & Biomekanik.
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Kvantitativ undersøgelse om hjerteflimmer 2016
CfL 2016 INDIKATOR™ om Organisation og HR
Online arbejdsmiljøuddannelse
Video Club – med fokus på kommunikation og samspil
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Brugerundersøgelse, Vandværker under KVO, April 2016
Dansk-historie opgaven i 1.g 2017
At udfordre eleverne på deres valg, også i forbindelse med uddannelsesmessen Lektor Marianne Tolstrup, UCL
Antal besvarelser: 52.
LOKALDEMOKRATI OG UNGEPOLITIK
5: Har du en digital postkasse, hvis ja, hvad har du så modtaget?
Kvantitativ undersøgelse om hjerteflimmer 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Børnehuset Peblingevej
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Om analysen Vil du vide mere? Metode Univers & stikprøve Tidsperiode
Medlemsundersøgelse 2016 Medlemsundersøgelse 2016
Værktøj 2: Kan og skal krav - fokus på kerneopgaven
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Om analysen Vil du vide mere? Metode Univers & stikprøve Tidsperiode
Hvor meget hjælper familier i dag?
Det man ikke ser har man ikke ondt af
ÅRHUS AFDELING.
Evaluering af unge-kampagnen ”Tænk hvis alle arbejdede sort…” mod sort arbejde TNS Gallup februar 2006.
Vildledningssager - Hjemmelavet
Udvalgte resultater Januar 2016
Anbringelser i familiepleje – hvad ved vi om familieplejeanbragte børn og unge? Cisko konference Mie engen den 10. april 2018.
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Personlighed og Kompetencer
Tendenser i forældresamarbejdet
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Velkommen Miljø official kursus 2018.
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Hvordan data fra brugerundersøgelser kan præsenteres og håndteres
Blev udført i perioden fra den 27. august til den 6. september. 1
arbejdspladsvurdering (apv) februar – 13. marts 2019
Quiz Uge 2 – mandag.
Danmarkspanel uge
Information om Aula til forældre
Spørgsmål til ‘spis og snak’ session
NÅR DIT BARN SKAL HAVE ET TILBUD OM SKOLEFLEX, TILBAGESLUSNINGSFLEX
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Værktøj 7: Det gode personalemøde og arbejdspladskulturen
Præsentationens transcript:

Blev udført i perioden fra den 4-18. september Blev udført i perioden fra den 4-18. september. 143 (134 i 2016) respondenter har udfyldt spørgeundersøgelsen, hvoraf de 93 kommer fra MX, MXC, Sidevognscross og Quad. Medlemsundersøgelse 2018

Q1: Køn? Answered: 93 Skipped: 0

Q1: Køn? Answered: 93 Skipped: 0

Q2: Alder? Answered: 93 Skipped: 0

Q2: Alder? Answered: 93 Skipped: 0

Q3: Hvilken region ligger klubben i? Answered: 93 Skipped: 0

Q3: Hvilken region ligger klubben i? Answered: 93 Skipped: 0

Q4: Hvilken sportsgren i DMU repræsenterer du? Answered: 93 Skipped: 0

Q4: Hvilken sportsgren i DMU repræsenterer du? Answered: 93 Skipped: 0

Q5: Hvilken funktion har du i klubbens bestyrelse? Answered: 92 Skipped: 1

Q5: Hvilken funktion har du i klubbens bestyrelse? Answered: 92 Skipped: 1

Q6: Har du andre ansvarsområder i klubben, udover dit bestyrelsesarbejde? Answered: 90 Skipped: 3

Q6: Har du andre ansvarsområder i klubben, udover dit bestyrelsesarbejde? Answered: 90 Skipped: 3

Q7: Hvis ja, hvilke andre ansvarsområder har du Q7: Hvis ja, hvilke andre ansvarsområder har du? (sæt gerne flere krydser) Answered: 62 Skipped: 31

Q7: Hvis ja, hvilke andre ansvarsområder har du Q7: Hvis ja, hvilke andre ansvarsområder har du? (sæt gerne flere krydser) Answered: 62 Skipped: 31

Q8: Hvor tidskrævende oplever du, at nedenstående opgaver er for klubbens bestyrelse? (ét svar pr. række) Answered: 85 Skipped: 8

Q8: Hvor tidskrævende oplever du, at nedenstående opgaver er for klubbens bestyrelse? (ét svar pr. række) Answered: 85 Skipped: 8

Q9: Hvor tidskrævende oplever du, at nedenstående DMU-opgaver er for klubben bestyrelse? (ét svar pr. række) Answered: 85 Skipped: 8

Q9: Hvor tidskrævende oplever du, at nedenstående DMU-opgaver er for klubben bestyrelse? (ét svar pr. række) Answered: 85 Skipped: 8

Q10: Hvor tidskrævende oplever du, at arbejdet med offentlige myndigheder og naboer er for klubbens bestyrelse? (ét svar pr. række) Answered: 85 Skipped: 8

Q10: Hvor tidskrævende oplever du, at arbejdet med offentlige myndigheder og naboer er for klubbens bestyrelse? (ét svar pr. række) Answered: 85 Skipped: 8

Q11: Hvor vanskeligt/udfordrende oplever du nedenstående kluborienterede opgaver? (ét svar pr. række) Answered: 73 Skipped: 20

Q11: Hvor vanskeligt/udfordrende oplever du nedenstående kluborienterede opgaver? (ét svar pr. række) Answered: 73 Skipped: 20

Q12: Hvor vanskeligt/udfordrende oplever du nedenstående opgaver i relation til DMU? (ét svar pr. række) Answered: 74 Skipped: 19

Q12: Hvor vanskeligt/udfordrende oplever du nedenstående opgaver i relation til DMU? (ét svar pr. række) Answered: 74 Skipped: 19

Q13: Er der kompetencer, som klubbens bestyrelse mangler, eller I har brug for til jeres bestyrelsesarbejde i klubben? Answered: 47 Skipped: 46

Q13: Er der kompetencer, som klubbens bestyrelse mangler, eller I har brug for til jeres bestyrelsesarbejde i klubben? Answered: 47 Skipped: 46

Q14: Hvor ofte henvender jeres medlemmer sig til bestyrelsen med spørgsmål inden for nedenstående emner: (ét svar pr. række) Answered: 74 Skipped: 19

Q14: Hvor ofte henvender jeres medlemmer sig til bestyrelsen med spørgsmål inden for nedenstående emner: (ét svar pr. række) Answered: 74 Skipped: 19

Q15: Hvor nemt oplever du, det er at få jeres medlemmer til at deltage på officialkurser? Answered: 73 Skipped: 20

Q15: Hvor nemt oplever du, det er at få jeres medlemmer til at deltage på officialkurser? Answered: 73 Skipped: 20

Q16: Oplever du, at der er behov for at uddanne kørerne indenfor følgende? Answered: 47 Skipped: 46

Q16: Oplever du, at der er behov for at uddanne kørerne indenfor følgende? Answered: 47 Skipped: 46

Q17: På en skala fra 1-10 (hvor 10 er bedst), hvor enig er du i følgende: Answered: 72 Skipped: 21

Q17: På en skala fra 1-10 (hvor 10 er bedst), hvor enig er du i følgende: Answered: 72 Skipped: 21

Q18: På en skala fra 1-10 (hvor 10 er størst) i hvor høj grad oplever du, at: Answered: 71 Skipped: 22

Q18: På en skala fra 1-10 (hvor 10 er størst) i hvor høj grad oplever du, at: Answered: 71 Skipped: 22

Q19: Indenfor hvilke områder forventer du støtte og service fra DMU's administration? (Sæt gerne flere svar) Answered: 64 Skipped: 29

Q19: Indenfor hvilke områder forventer du støtte og service fra DMU's administration? (Sæt gerne flere svar) Answered: 64 Skipped: 29

Q20: Hvor tilfreds er du med servicen fra administrationen på følgende områder? (ét svar pr. række) Answered: 68 Skipped: 25

Q20: Hvor tilfreds er du med servicen fra administrationen på følgende områder? (ét svar pr. række) Answered: 68 Skipped: 25