Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
Advertisements

Marketingplanlægning
Arkitektur - data.
Energiledelse Energiledelse betyder, at virksomheden gennemfører en systematisk, løbende indsats for at bruge energien bedre og derigennem øge virksomhedens.
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Skabelon til strategisk plan
Kommunikation i projekter
Digitalisering i Praktiken Workshops den 9. februar 2007
Input FMEA Output Shit in = Shit out FMEA
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Forskellige typer af interview
[Produktnavn] Marketingplan
VVM redegørelsen - hvordan arbejder vi for en højere kvalitet? GRUPPEOPGAVE 1: HVAD ER KVALITETEN AF REDEGØRELSEN? Miljøvurderingsdag
Data Dictionary (databaser, del 7)
1 & 2 lektion: Samfundet og samfundsfag – hvad er det?
Udregning af UseCasePoints UCP = UUCP*TCF*EF UseCasePoint = Ujusteret Use Case Point * Tekniske Komplexitets Faktor * Miljø Mæssige Faktor.
Strategi i Vindervirksomheder Kapitel 2
Styr på ressourcer og projekter Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Dialogmøder med bygherren Dialog om arbejdet med at planlægge og koordinere i forhold til sikkerhed og sundhed under projektering og udførelse (procedurer,
ATAG Tilgængelighed og Content Management Systemer.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
Ledende oversygeplejerske Arne Brehm Høj Afdeling for Operation og Anæstesiologi Sydvestjysk Sygehus.
HANDLING OG PLAN1 Udkast til bekendtgørelse om uddannelsesplaner.
Firmaets personalehåndbog Firmanavn. Kursus Kurser og tidsplaner Kontaktpersons navn, , telefon Teamudvikling Kontaktpersons navn, , telefon.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Praktisk anvendelse af standarder relateret til signalanlæg.
Marketingplan Dit navn.
Trivselsmålingens resultater
Projektnavn Firmanavn Navn på præsentationsvært
Planlægning og forberedelse
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
Anbefaling af strategi
Kursusnavn, nummer Underviser Navne på gruppemedlemmer
Hovedmilepælsplan - skabelon
(Firmanavn) marketingplan
Forslag til strategi Per Salling
(Firmanavn) forretningsplan
[Indsæt projektnavn her]
(Firmanavn) SWOT-analyse
[Firmanavn] Forretningsplan
Northwind Traders Hvem er vi?
Projektplan for virksomheden
SOSU NORD, praktikken og elevplan
Forretningsprojektplan
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Rapportering af fremdrift eller status
[Projektnavn] Post mortem
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Titel på kursuspræsentation
Præsentation af forretningsplan
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Produktnavn.
Ansøgningsskema CØ SMV Virksomhedens navn:
Firmamødets titel Oplægsholder.
Firmanavn Forretningsplan.
Kvalitetssikring >Indtast projektnavn her<
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
Gevinstforløb SBSYS – Forandringsteam BKF
Kursusnavn, nummer Underviser Navne på gruppemedlemmer
Anbefaling af en strategi
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
7 År Mira Hansson PERSONLIG Udvikler af hele stakken Målsætning
Præsentationens transcript:

Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn Projektoversigt Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn

Projektmålsætninger Overordnet målsætninger for projektet. Relation til andre projekter. Overordnede tidspunkter for målsætningerne.

Beskrivelse Beskriv projektet uden tekniske termer. Brug de følgende slides til at diskutere status, tidsplaner, budget osv. – Hvis du vil have flere oplysninger... Giv en placering eller en kontakt til yderligere uddybning (eller andre relaterede dokumenter)

Konkurrenceanalyse Konkurrenter Styrker Svagheder Du kan med fordel tildele én slide pr. konkurrent. Styrker Firmaets styrker i forhold til konkurrenterne. Svagheder Firmaets svagheder i forhold til konkurrenterne.

Konkurrenceanalyse, fortsat. Konkurrenter Styrker Svagheder – Hvis du vil have flere oplysninger... Giv en placering eller en kontakt til yderligere uddybning (eller andre relaterede dokumenter)

Teknologi Brug af ny teknologi. Anvendelse af standarder. Fordele Anvendelse af standarder. Standarder, der ignoreres. Ulemper og fordele Definer dine akronymer!

Teamressourcer Definer formodninger om ressourcerne, der er tildelt projektet. Personer Udstyr Placeringer Support og eksterne tjenester Fremstilling Salg

Procedurer Fremhæv procedureforskelle i forhold til sædvanlige projekter af denne type. Diskuter krav, fordele og udfordringer ved at bruge nye procedurer. – Hvis du vil have flere oplysninger... Giv en placering eller en kontakt til yderligere uddybning (eller andre relaterede dokumenter)

Tidsplan Gennemgå den overordnede tidsplan. – Hvis du vil have flere oplysninger... Giv en placering eller en kontakt til yderligere uddybning (eller andre relaterede dokumenter)

Aktuel status Overordnet oversigt over fremskridt i forhold til tidsplanen. Overholder tidsplanen på disse områder Bagud for tidsplanen på disse områder Forud for tidsplanen på disse områder Uforudsete forsinkelser eller problemer.

Relaterede dokumenter Marketingplan Placering eller kontaktnavn/-telefon Budget Analyse Indsend spørgsmål