Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Blogging i Patent- og Varemærkestyrelsen Ana Petrina og Anders Due Bedst på nettet, 20. november 2007.
Advertisements

Patientundervisning 7. Session Unipolar depression Familie og netværk.
KNÆK KODEN Det samfundsfaglige område Opgaveformulering 2 – Danmarks økonomi.
Hjælp til en god debat om forældresamarbejdet John Andersen UdviklingsForum.
Udarbejdelse af spilleregler for god omgangstone og håndtering af konflikter 1. møde Anbefalet varighed: 2 – 2½ timer.
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
Ordenes betydning Alkoholiker
Din kreative online praksis!
Anvendelse.
Samarbejdskursus for tillidsrepræsentanter
Navn på jeres idé Jeres navne:
Forældrenetværk Hvad – hvordan – hvilke emner
Overvej din kommunikation
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 7 CMS – Wix DMMK 11 Webdesign  DMMK 12 Search engine optimization (SEO) forår 2018 Pillon - KU TmK 7 CMS, Webdesign, SEO.
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Skemaet er lavet som felter til indtastning af tekst
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Hvilke punkter vil jeg komme ind på?
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Hvordan kommer vi ind ad døren?
Indhold - Religionssociologisk viden om børnefamilier
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Del med andre, del med andre.
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 1 Intro Innovatismer
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Introduktionskursus på ungdomsuddannelserne
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
Skemaet er lavet som felter til indtastning af tekst
MEDARBEJDER-INDDRAGELSE
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU

Opsamling Social Kapital Gruppeopgave TmK 6 Social kapital

Gennemgående gruppeopgave (se også 1.7) Tag udgangspunkt i en selvvalgt virksomhed og   Beskriv virksomhedens ejede, betalte og fortjente medier. Foreslå nogle nye tiltag. Definér dens identitet og dens image. Skitsér nogle kommunikationsindsatser, der kan mindske afstanden mellem identitet og image. Design et eller flere kommunikative indhold, der lever op til kommunikationens 4 K’er. Brug AIDA-E-modellen til at forklare hensigten med ovenstående kommunikative indhold. Opsamling Social Kapital Gruppeopgave TmK 6 Social kapital

Kommenter de to citater under kapitlets overskrift Kommenter de to citater under kapitlets overskrift. Undlad at bruge de sociale medier i en uge. Beskriv, hvilke personlige og sociale konsekvenser dette fravalg har medført. Spring evt. dette punkt over … Kommenter Eli Parisers TED-indlæg: https://www.ted.com/talks/eli_pariser_beware_online_filter_bubbles?language=da Opsamling Social Kapital Gruppeopgave TmK 6 Social kapital

Kender du nogen, du opfatter som havende en stor social kapital Kender du nogen, du opfatter som havende en stor social kapital? Forklar hvorfor. Beskriv styrker og svagheder ved dit foretrukne sociale medie. Hvordan vil samme foretrukne medie se ud om to år? Opsamling Social Kapital Gruppeopgave TmK 6 Social kapital

Gennemgående gruppeopgave Beskriv (evt Gennemgående gruppeopgave Beskriv (evt. ved hjælp af et empatikort) en ambassadør for jeres virksomhed der har høj social status. Hvordan kunne I skabe kontakt til vedkommende ? Hvordan vil det være muligt at knytte vedkommende til jer? Opsamling Social Kapital Gruppeopgave TmK 6 Social kapital