Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Advertisements

Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
Interkulturel kommunikation
Branding.
Økonomi 2 Indhold Økonomisk vækst Visionen: bæredygtig udvikling
Lokal mad på sygehuset – mellem idealer, oplevelse og smag.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
Lederkonferencen 9. juni 2010
Fremtidens forbruger IT-Højskolen, 6. februar 2004 Henrik Dahl, ph.d. Udviklingschef, Advice Analyse og Strategi A/S Adjungeret professor, HHK.
En Bæredygtighed Fremtid mobiltelefonen
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
B2B Vestsjælland Elevatortalen Elevator pitch eller elevatortalen.
Erfaringer fra Aalborg Kommune
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition 1
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Interkulturel Erhvervskommunikation 12 Repetition
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Modtagelse er fortolkning
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Humanistisk Entrepreneurship 11 Drucker: The discipline of Innovation Brunson: The Value Ladder forår 2017 Pillon - KU.
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi-KU 2015 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Overordnet fokus forløbet
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Flerfagligt Forløb 3 Klasse: Fag:.
Præsentationens transcript:

Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU

ikek 11 Branding - Hofstede Pitch Opfølning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Beskriv det marked jeres gruppes virksomhed befinder sig i ud fra figur 1.1. på side 208: Er der tale om massemarked, oplevelsesmarked eller en mellemformsmarked? Uddyb Hvilke forskelle på de politiske, økonomiske, sociale og teknologiske betingelser (PEST-modellen) er der på de markeder I beskæftiger jer med? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Med udgangspunkt i Interbrands fire tidsalder diskutér i plenum: Identitet Hvilke identitetsmarkører benytter Coca-Cola, Tuborg eller Mærsk dig af? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Med udgangspunkt i Interbrands fire tidsalder diskutér i plenum: Identitet Hvilke identitetsmarkører benytter Coca-Cola, Tuborg eller Mærsk dig af? Brandværdi Hvornår er branding mere en omkostning / en investering? Oplevelse Nævn nogle danske brands der har en stæk ’oplevelsesgrad’ Jeg-tidsalderen Forklar begrebet ’mecosystem’. Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Identititet. Hvilke identitetsmarkører bruger jeres virksomhed på det hjemlige marked? Hvilke bruges/bør bruges på det udenlandske marked? Brandværdi Opfatter jeres virksomhed branding mere som en omkostning eller som en investering? Oplevelse Er jeres brand en oplevelse? Hvordan kan jeres brandoplevelse overføres (eller skabes) til det nye marked? Jeg-tidsalderen Har begrebet ’mecosystem’ relevans i et interkulturelt sammenhæng? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

15e ikek Brand Essence Model Brand-essence modellen (fra Lindberg; Markeds-kommunikation) sætter fokus på forbrugeren. USP (Unique Selling Proposition) fokuserer på produktet 30-12-2018 15e ikek Brand Essence Model

15 ikek 3 - Visuel identitet og branding Design (fra modul 3) Ud fra hvilke aspekter kan man analysere design? Det funktionelle aspekt: Tekniske, praktiske krav, såvel set fra brugerens som fra producentens side; ergonomi, sikkerhed, dimensioner, produktion, lagring, transport m.m. Hvordan det virker. Det æstetiske aspekt: Udseende. Hvordan det ser ud. Det symbolske aspekt (signalværdien): Historien. Hvad det fortæller. De to sidste aspekter er i høj grad kulturelt betingede. Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 30 December 2018 15 ikek 3 - Visuel identitet og branding

15e ikek Brand Essence Model Designaspekter: (Beviser, dokumentation) Det funktionelle aspekt (Markedsposition) Det æstetiske aspekt (Visuel identitet) Det symbolske aspekt (Persona/konnotationer) 30-12-2018 15e ikek Brand Essence Model

ikek 11 Branding - Hofstede Besvar følgende 4 spørgsmål til professoren: Er der kulturforskelle mellem virksomheder indefor en given national kultur? Er der individuelle forskelle indefor en given national kultur? Er der regionale forskelle indefor en given national kultur? Hvilken rolle spiller religion indefor en given national kultur? Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede

ikek 11 Branding - Hofstede Er ovenstående 4 emner relevante for jeres ekamensprojekt? Uddyb. Opfølgning Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner Opgaver 12/30/2018 ikek 11 Branding - Hofstede