Min sommerferie Min sommerferie var jeg i Italien. jeg kørte i gennem Tyskland på de lange motor veje og Østrig de var flote bjerge og så Italien da vi.

Slides:

Advertisements
Lignende præsentationer
Bornholm Af Jakob Volf P..

Vi skal i gang med en spændende uge, hvor det skal handle om affald.
En storbyferie i Barcelona
GRAFISK FORTÆLLING 1.
Amalie og bedstefar bygger legehus
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
Helt Sikker Solen skinner meget. Hele kroppen bliver brændt.
Har annonceret at en ny virus er blevet observeret... CNN.
Rosenborg Rosenborg slot er ikke en hvilken som helst bygning men et museum der rummer mange værdifulde genstande.
Erindring Da jeg i 1948 etablerede mig i Ålbæk som selvstændig Vognmand, var der især én ting som trak – det var den lille hyggelige havn, hvor jeg også.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Foråret er over os og det er tid til et nyhedsbrev fra Solsikken. Vi har opdateret vores.
9. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet hverdag i Solsikken. Der er sket en del i Sommerferien.
At holde Hansen–weekend er blevet tradition, hvert år, når sommerferien den slutter. Så skal vi ud at prøve, om vores kondition er god, og om af energi,
Mit hus Små børns drømmehus.
Smileyen, som fik en ven.
Året var 1987, i en lille by med navn Sussex, blev et lille hus totalt til intetgjort. Alt blev kastet ud, inkluderet en lille brun bamse... Den blev.
August April august 2007 •5 år og 5 måneder.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder.
Der var engang en dreng ved navn Vincent Han var en dreng der altid elskede at lege og have det sjovt. Men hans land var døjet med borgerkrig. Med livet.
FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Veninde aften Vi gi´r dig oplevelser med og uden bolden FC´s U/11 piger inviterer til veninde.
Lav din egen bog LAD BØRNENE KLIPPE OG HÆFTE.
Hvornår bruger man hvad?
Er du klar til en udfordring? Flot anlagt rute 10, 21 og 42 km.
Visionssangsang 2006 Mel: Sofacyklen.
De formår at integrere julemarkedet godt med omgivelserne, fordi de har valgt at ligge den på broen hvor mennesker bliver nød til at passere hvis det.
En lille blomster flok En lille blomster flok, svømmede rundt uden en enkelt sok,men det var ligegyldigt,for ingen af dem var et pjok En lille blomster.
Uge 51 Mandag: UDEDAG. VI LAVER SNOBRØD PÅ BÅLET. Tirsdag:
SFO UGE:33. Velkommen tilbage fra sommerferien. Husk: Møder du i SFO inden kl.7.30, skal du gå i det gule hus, da vi åbner der.
Min sommerferie Første uge var vi på Jælling festival, vi fik en autograf af Sebastian klein. her ser i et billede da vi fik den.
Efter mange års søgen har vi jo fundet vores nye Spanske Paradis i Guaza ca 300 km nord for Madrid …. Julen og nytår 2009.
Hvis du vil køre i bil eller bus til Italien. Skal du igennem Danmark. Og derefter Tyskland. og så igennem lidt af Italien til du når destinationen. Det.
Turnuslægers læring - overgangen fra studie til turnus Temakonference Lægeforeningen/DSMU 14. april 2008 Ann-Helen Henriksen*, Charlotte Ringsted Center.
Lokalhistorie i Hedehusene Lavet af 7. B Hedehusene skole.
4a og 8x2 Vores idé går ud på, at vi skal bygge et stort lejlighedskompleks med en park og en dertilhørende fiskesø. Alt vores energi skal komme fra.
Slangen Hugo vågnede en nat og bestemte sig for, at gå ud i den store verden på eventyr.
Seniorsurf-dag 2012 Evaluering. Antal besøgende på Seniorsurf-dagen Gennemsnitligt besøgstal pr. sted: 17,8 Antal undervisningsteder: 462 Opregnet besøgstal.
491 – Kirken den er et gammelt hus, 1, S1 Kirken den er et gammelt hus, står, om end tårnene falde! Tårne fuldmange sank i grus, klokker end kime og kalde,
Der var engang en lille vikinglandsby, hvor den gamle viking Jacob Von Riizz boede. Han var den bedste og den stærkeste viking af alle i landsbyen.
Du har rigtig brug for fred og ro
min sommerferie på malorca
Læs teksten grundigt;-) På næste side er en julekalender
Københavner-akademiet handler om…
Spejdernes Lejr 2017.
Livets Ord November 2017.
En skyskraber der drejer om sig selv
Lys i verden Hånden på hjertet (3).
Da jeg fik sommerferie skulle jeg hente en pige som hedder Matine
VELKOMMEN Informationsmøde Skole & Fritid
Spanien Næste dag Skulle vi Handle STORT! Ind Sammen med Line og pernilles.p Familie Og det tog 2 Timer!!!!!!! Og Så Skulle vi ud og bade. I Dag Skulle.
Sommerferie I min sommer ferie var jeg på sjælland.
! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot.
Min sommerferie Da vi fik fri fra skole skulle vi til Ebeltoft,
Min sommerferie Jeg har været på Cypern det var rigtig varmt. På Cypern var der også et badeland det hed waterpark. Der var nogle rigtig vilde rutcherbaner.
En lille spurv Mel.: Timon Müller Tekst: Line Nielsen
Sommerferie I min sommerferie har jeg været i Norge sammen med min familie. Vi boede på et hotel, der hed Vrådal. Det var en hytte med køkken og stue og.
Hej her er noget om min ferie !!!
Genbesøg på Amager og Hvidovre Hospitaler
Min sommer ferie… Da jeg kom hjem fra skole var der kun en uge til vi skal køre til Italien… Der gik en uge nu sidder vi i bilen vi kørte i 3 timer. Nu.
Her er den mand der spiste Metal han har spist 2 fly 4 indkøbs-
Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og
Min sommerferie Øster hurup
Min sommerferie Lidt før min sommer ferie fik jeg en hundehvalp
– 13. Årgang Nr. 48 December 2018 December, december fyldt med traditioner, travlhed og hygge. Dagene er korte,
Til Ikast Nordre Skole og SFO
En livsstil som en bedre ven
Borgermøde.
Introduktionskursus på ungdomsuddannelserne
Livets Ord Juni 2019 “I skal få kraft, når Helligånden kommer over jer, og I skal være mine vidner.” Ap. G. 1, 8.
Du har rigtig brug for fred og ro
Præsentationens transcript:

Min sommerferie Min sommerferie var jeg i Italien. jeg kørte i gennem Tyskland på de lange motor veje og Østrig de var flote bjerge og så Italien da vi kom til det hus vi skulle bo i den uge. Hoppede jeg i poolen Sammen en god ven Oskar Emil Så spiste aftens mad vi fik pizza efter fik vi en is .

Jeg var også ved havet der var mange både ved siden af havnen var der en værft de byggede store jagter som dem

I den sidste uge boede vi i en by som den her. Det var hyggeligt Næsten hver bjerg top lå der en lille by Den italienske domkirke i Siena. De havde mange vinmarker Det var det hus vi boede i. det er et gammelt mejeri

En dag var vi ude og besøge min fætter Mathias og fætter Mads