Præsentation er lastning. Vent venligst

Lignende præsentationer

Præsentationer af emnet: "10. ÅrgangNr. 3523.01.2014www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder."— Præsentationens transcript:

1 10. ÅrgangNr. 3523.01.2014www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder kan I læse lidt om hvad der er sket på Solsikken siden sidste nyhedsbrev. Tobias Jannick blev i efteråret kåret til årets spiller til fodbold i Ruds-Vedby, da han har gjort en forskel på holdet og er en dygtig spiller. Alle børn har holdt jul og nytår hos deres forældre. René er startet som pædagog medhjælper på Solsikken. Han kommer fra Jersie og har tidligere haft plejebørn samt arbejdet på opholdssted. Vi har købt ny brugt bus. En grå WV, som tidligere har været brugt til taxa. De fleste af børnene har flyttet værelser, så de har haft travlt med at indrette på ny. Kontoret har også holdt flyttedag. Vi henviser i øvrigt til vores hjemmeside, som vi løbende opdaterer. Efterårsferie I efterårsferien tog vi til Kruså Campingplads, hvor vi skulle bo i en hytte. På vej derover kørte vi over grænsen til Tyskland, hvor vi handlede ind. Den første dag på campingpladsen var vi på legepladsen og spillede på en 18-hullers minigolfbane. Næste dag tog vi til Danfoss Universe. Her så vi bl.a. vandshow i den blå kube, kørte på segway, prøvede forskellige ting bl.a. gravede vi med en rigtig gravemaskine, så Robert Robot show og prøvede en simulator i 5D biografen. Om aftenen spiste vi på kinesisk restaurant og fejrede Michaels fødselsdag. På vej hjem var vi i Masby Legepark i Fredericia. Vi har hygget os på turen. Børnene Familiedagen Søndag den 30. november holdt vi familiedag. Vi fik dejlig julemad med bl.a. sild, flæskesteg og ris a’la mande. Vi spillede også pakkeleg og havde en rigtig hyggelig dag sammen med børn, deres familier samt personaler.

2 Børnehjælpsdagens julefest Det var sjovt at være af sted med solsikken til børne hjælpsdagen og der var fire kendte der. Mick Øgendahl, Basim, Thomas Bentze og Peter Mygind. Vi var på et museum, hvor vi så et stort æble. Vi så et gammelt lokum (das). Og så skulle vi ned og spise noget mad. Det var noget dejligt mad vi fik, det smagte rigtig godt. Der var også noget sang og musik, som de kendte sang og sådan. Og det bedste af alt. Der var gaver som var dejlige :-) Trine og Jannick

Download ppt "10. ÅrgangNr. 3523.01.2014www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder."