Præsentation er lastning. Vent venligst

Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og

Lignende præsentationer

Præsentationer af emnet: "Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og"— Præsentationens transcript:

1 Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og
hentede mig og min lillebror på skolen. Da vi kom hjem til morfar var der kaffe på kanden og kakaoen var lavet. Morfar hade købt kage ved bageren. Den var go. Da vi havde spist læste jeg i min bog jeg havde lånt på biblioteket, bogen hed Adam og Eva. Da jeg havde læst i en halv time, havde mormor, morfar og Gustav bestemt at vi skulle du at cykle en tur. Da vi havde cyklet. Skulle vi spise aftensmad. Vi var der en hel uge. det var sjovt.

2 Da min kusine kom op til min mormor og morfar
Da det blev den første søndag i ferien skulle mig og min lillebror igen over til min mormor og morfar. Da jeg kom der over var min kusine der også. Vi snakkede lidt, da vi havde snakket lidt fik vi is, den var god. Da vi havde spist is skulle vi i seng. Næste dag så vi Sommersumarum og yu gi ou. Lige midt i sommersumarum skulle vi spise morgenmad øøøøv. Da vi havde spist gik vi ud og kom i tøjet og fik børste hår og tænder. Vi var der i en Uge, det var en god uge.

3 Sverige I dag skulle jeg til Sverige. Vi kørte i en og halv time da vi
kom til båden skulle vi holde i kø i en halv time. Da vi kom ind på båden i vores kahyttte lagde vi os til at sove. Da vi stod op skulle vi af med det samme. Da vi kørte af båden skulle vi køre i 4,5 timer det var langt og køre. Da vi havde kørt i en time var vi alle sammen sultne, så derfor kørte vi ind til en butik og spiste morgenmad. Da vi endelig var kommet hen til vores hytte bliv vi nød til at slæbe det hele op i hytten.

4 Pippi land En af dagene kørte vi i pippi land.
Vi skulle kører to timer før vi var der. I mens læste mor historie for os og far kørte bilen. Men for det meste sov jeg. Da vi kom der op måtte vi holde ude på en mark fordi Der ikke var plads på parkeringspladsen. Da vi kom der ind skulle vi først købe billetter. da vi havde købte billetter skulle min lillebror først på wc, før vi kunne gå ind da han havde været på wc gik vi ind vi løb hen til et skuespil. Da vi havde set skuespil gik vi hen til katholt for at se Emil men da vi stod og så Emil kom solen lige ned på os er var min.30. så vi måtte gå der fra. øøøøv. Så gik vi hen og fik pandekager, de var gode. Kl. var 9 får vi kom hjem til vores hytte igen. Og så gik den dag også.

5 Billeder fra Pippi land
Her er mig og min lillebror på Mattisborgen. Og mig, min far og min lillebror ved en kæmpesten Her er Mig og min lillebror foran en af en af Buller by husene. Her er jeg som Karlsson og min lillebror som lillebror Her er mig, min far og min lillebror. Pippi skuespil

6 High Chaparral En dag tog vi i High Chaparral. High Chaparral er et
cowboy land. Det tog igen to timer så mor læste igen for os og far kørte igen bilen. Men jeg hørte for det Meste musik på min mp3,er. Da vi kom der op fik vi nemt en parkeringspladsen. Da vi kom der ind skulle jeg på wc. Imens så min lillebror Gustav og min far lucky Luke da mig og mor kom til bage så vi også lidt lucky luke. Da det var slut gik vi over til et tog, vi købte billetter. Til toget Vi stod i en lang kø men vi kom med på Anden. det har været en god dag

7 Billeder fra High Chaparral
Her ser du en danserinde Der danser med en rigtig fin kjole på. Her ser i mig som Mexicansker. Her ser du en masse togrøver. Her er mig og min lillebror i en hestevogn med vores cowboyhat og cowboyskyder.

8 Blommehaven jeg har været i blommehaven
på camping. Vi kørte tidlig søndag morgen. Vi kørte klokken 8,00,så der for stod vi alle sammen tidligt op, vi spiste morgenmad og så af sted med campinsvogen. Da vi kom der over fik vi en plads vor vi kunne se ned til vandet. Mor og far satte campinsvogen på plads, da de havde sat campinsvogen på plads gik vi ned til vandet. Næste dag stod vi op kl.8,00 og så sommersumarum og yu gi ou, midt i sommersumarum fik vi morgenmad. Vi fik hurtig tøj på og børste tænder fordi at min kusine, farmor, onkel og faster kom. Da vi hade spist frokost spillede vi stangtennis, da vi havde spildt stangtennis gik vi ned for bade i havet der var lav vande så vi kunne komme langt ud. Vi badede i 2 timer. Da vi havde badede gik vi op og hoppet på hoppepude det var sjovt. Da vi havde hoppede gik vi til bage til de voksen. Vi fik aftensmad. Da vi havde spist gik op og hoppede igen. Da kl. blev 8,00 gik vi alle sammen op og købet gamle dags is, dan var god. vi var i blommehaven ind til fredag.

9 Billeder fra blommehaven
Her ser i mig og far bade i de store bølger. Her ser i min lillebror med næseblod. Her ser i mig og min lillebror spille stangtennis. Her ser i sommersumarum. Her ser i mig , min kusine og min lillebror.

10 Slut.

Download ppt "Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og"