Præsentation er lastning. Vent venligst

Lignende præsentationer

Præsentationer af emnet: "! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot."— Præsentationens transcript:

1 ! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot men det var en Lang køretur. Da vi kom der hen viste Rita huset rundt det var flot. Så var vi også ude at fiske men der var kun små fisk så vi fangede ikke nogle. Vi købte også en kæmpe is med 7 kuler men vi spiste ikke dem alle. Vi så havet og nogle fiskere med krabber de var ulækre fiskeren havde Slået dem med en hammer så de døde. Og så hev de kloen af AD ! Vi spillet badminton og meget mere det var sjovt. lys

2 Djurs sommer land Jeg har været i Djurs sommer land. Vi skulle i vand land men Det kunne vi ikke nå øv øv øv.! Vi prøvede Thors hammer / kano/ Ørnen / træstammen og meget mere. Vi leget også i cowboy land. Da vi skulle ud kørte vi hen på en Gril bar og fik mad der efter kørte vi hjem.

3 himmelbjerget Der vor vi blev væk
En dag skulle vi til himmel bjerget. vi kørte til Ry Og så mødes vi med familien på p pladsen. Så skulle vi sejle med en båd :D Til himmel bjerget vi sejlet i en halv time tror jeg. så kom vi frem. vi stod af og så skulle vi lige have gang i benene. for nu skulle vi gå op til toppen af himmelbjerget. men vi stoppede ved caféen. vi ville gærne have en is men det måtte vi ikke øv ! Nå men så gik vi og gik og gik og gik…….. Og til sidst nåde vi toppen. vi var kommet før de voksne yes. :D Der var en trappe op til et tårn. jeg ville lige kigge i det. og min fætter og lille bror kiggede efter de voksne. men så saføldig da jeg havde kigget i tårnet så var de voksne gået forbi. alser så stod vi der Uden noget som helst og var blevet væk nå den store jagt var begyndt og så var der 2 veje en ned til caféen og en op min lille bror valte ned til caféen men jeg sagde har i set dem gå forbi ? Nej sagde han og så ville jeg gå op og så kom der en lille konflikt ud af det men til sidst gik vi op så igen gik og gik og gik vi …… Så kom vi op der var hunde mange folk og bænke Der var de voksne og min kusine vi løb der hen Så var de fundet af os og ikke dem der havde funden os :D vi fik 25 kr. og så købte vi i butikkerne Da vi skulle hjem sejlede vi igen det var en flot tur Da vi kom fik vi en is p. S jeg fik lov til at styre båden :D :D :D Der vor vi blev væk

4 Rømø Rømø Se det er Rømø Rømø Rømø
Jeg skulle til Rømø vi kørt og kørte og kørte ………… Og da vi havde kørt i et par timer. Så kom vi til tyskland. Vi ville lige handle lidt ind i tyskland inden vi skulle videre Til Rømø. Vi kom til noget der hedder Købmandsgården. Vi købte chokolade og mange Andre ting. :D Bag efter fik vi noget at spise. Så kørte Og kørte vi igen efter nogle timer kom vi til Broen til Rømø den var mega lang :D Syntes jeg. Så var vi næsten der det havde Taget lang tid. Vi kørte jo og morgenen så vi var der Lidt sent men ikke om aftnen kl. var måske 5 det ved jeg ikke. Må videre så fik vi aftensmad. Næste dag snakkede min far og onkel om at komme til golf . Så gik vi hen og bestilte nogle billetter. Så snakkede vi piger Om at komme i pool. Det måtte vi godt med hvad med Min kusine. Hun kunne jo ikke være alene. Nå pyt så Tog mig min mor og min lillebror der hen. Vi var der i 2 timer Og så skulle vi op. Fordi min mormor og morfar kom sener. Så gik tiden og vi skulle hjem. vi skulle rektigt set min mormor Og morfar men vi skulle jo hjem. :D Se det er Rømø Rømø Rømø

5 Ferie hos min mormor og morfar
Det startede med at vi kørte der over Ved middags tid. Og så plukkede vi ræbs og solbær. Vi plukkede 7/8 kg . Der var meget mere end vi havde regnet med. Kl. var 5 da vi var færdige med at plukke bær. Så kørte min mor og lillebror hjem. Så hyggede mig og min mormor og så spillede vi kort eller matador. :D Så skulle vi spise og så sove for kl. var mange . Næste morgen skulle vi på biblioteket. Så kørte mig og min mormor der hen og lånte bøger. Det var sjovt bag efter skulle vi lige handle lidt ind. Vi skulle have noget sukker til at lave syltetøj. Da vi kom hjem lavede vi syltetøj. Så sov vi. Næste morgen hyggede vi os Bare. Og så skulle jeg hjem. Det var en god lille ferie hos min mormor og morfar. :D

6 Fodbold skole Det startede med at jeg blev vækket af min mor fordi jeg Skulle jo op og have fodbold tøj på. Til Fodbold skole så fik jeg morgen Mad. Og så kørte vi. Da vi kom der hen snakkede vores trænere. Hvor vores ting skulle ligge. Vi fik 2 lære Mikkel og Kamilla hed de. :D Næste dag fik vi styr på det hele. Man havde madpak med eller penge Til at købe mad …… Vi fik også frugt æble eller bananer vær dag. Skulle vi lege noget der hedder Erupakup Det var sjovt. :De sidste 3 dage spillede vi imod drengenene. Det var mega sjov. Den sidste dag skulle vi lave vandkamp. Der spillede trænerne kamp. Bagefter var der vandkamp. Vi fik vand alle sammen Også mig. :D Der var nogen der fik buksevand. Jeg fik en skarllespand med vand Lige i hovedet. >:O Hvad jeg fik til Fodbold skolen Shorts + T-shirt drikkedunk 2 Tasker 1 fodbold og en sjov uge :D

7 Mallorcka Vi kørte tidligt hen til lufthavnen. Så kørte vi ind. Der var en lang kø så jeg satte mig op på kufferne. Kufferne lå på en rulle dims. Da vi kom hen til kassen. Sange en dame hvornår vi skulle flyve og hvad fly nummer vi skulle flyve i. :D Da vi var tjekket ind. Så kørte vi op af rulle trapperne op til 1 sal. Der skulle min Bamse og min pung ind i en skannings kasse. Jeg skulle gå igænnemen en dør. Eller en dør uden dør i. Der var en der havde glemt at tage noget ud af lommen så sange det uuuuuuuuuuuuuuuuu det var en høj lyd. :D Da vi skulle flyve fløj vi med noget der hedder jet time vi fløj i 2 timer. Da vi kom var det sent om aftnen. Vi mødte nogle flinke mennesker som der var dansker. Der fløj med i samme fly. Vi kørte med en dobl dækker bus. Til Vores hotel. vores hotel Hedder Son Caliu det var 4 stjerner. Der var spa og fitnis og inden dørs pool og udendørs pool .

8 Mallorca 1 dag 1 dag gik vi ned til et lille sted. Og fik morgenmad. bag efter var vi lidt nyskærie . Og gik lidt ind i en by og kikkede . Mallorca 2 dag Anden dag skulle vi på stranden hele dagen. :D

9 Slut VENT! der er mer :D

Download ppt "! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot."