Præsentation er lastning. Vent venligst

Hej her er noget om min ferie !!!

Lignende præsentationer

Præsentationer af emnet: "Hej her er noget om min ferie !!!"— Præsentationens transcript:

1 Hej her er noget om min ferie !!!
Hej jeg har lavet meget i min sommerferie jeg har været i Budapest det var rigtig dejligt og sjovt . Vi kom tirsdagen vi kom ved 12 tiden . vi kørte i taxi hen til vores lejlighed det var rigtig rigtig fint der inde . Dagen efter vi var kommet skulle vi på et marked der lignede næsten en kirke .Der så pænt ud . Der gik vi lidt rundt og der var fodboldtrøjer og punge og alt mulig andet og så frugt . Om aftenen gik vi en tur 

2 næste dag Gik vi rundt i byen og så os lidt omkring . Så skulle vi med sporvognen hen til en an den bydel. Der gik vi også lidt rundt . Da vi var på vej skulle vi lige se og der var noget vi manglede . Vi fik lige en kringle den var rigtig god .

3 så skulle vi ... I zoo der var varmt den dag . Der var isbjørne de var
rigtig store . Der var krokodiller og alligator .Det var en af de største zoo i verden. Der var fisk og alle mulige ting

4 her er vi i zoo Vi var i et elefanthus det var
et rigtig pænt elefanthus . Det var ligesom en kirke. Rigtig sejt .

5 så var det tid til ... at komme i det Gule Bad .Det var noget af
det sjoveste jeg lavede. Det var sjovt og flot. Der var sådan en strøm ting hvor man røg af sted og der var et Boblebad. Vi fik en is ;) Der var også et varmt bad Det var alt for varmt synes jeg. Og et med bare lange baner.

6 her sidder vi og får en is !!

7 vi var også over på en ø Der gik vi lidt rundt så så vi et kæmpe badeland Det var rigtig lækket. Der var 7 bade der ude. Der var et bølge bad. Det var rigtig rigtig rigtig sjovt man røj af sted helt ned i den anden ende. Det var også et bare et bad som var dejligt . Så skulle vi have lidt at spise det var kylling med Bacon og brasede kartofler. Så fik vi vores sidste badetur. Det var en god dag.

8 På markedet købte vi blommer og ferskner og vandmelon.
Man kunne også få en lækker frokost. Min var pizza!!! Frokost på markedet

9 der hjemme i lejlighedden
Om morgen fik vi tit vandmelon til morgenmad De er rigtig saftige der over der var rigtig mange Og mange rigtig gode og store. I lejligheden var der Stue med fjernsyn. Der var et køknet og toilet og et Værelse det var meget flot der inde

10 vi gik over broen Vi gik over broen mellem buda og pest. Der var pænt
her kan man se parlamentet

11 her er vi i buda Her er udsigt over Donau. Det er floden.

12 Her har jeg lavet en tegning om min ferie i Budapest.

13 Hjem ad Så var der tid til vi skulle hjem ad. Klokken 7.30 da jeg vågnede ØV så var der tid til vi skulle hjem. Taxien kom kl Så skulle vi af sted. Det var en rigtig god ferie synes jeg. Så kørte vi af sted til lufthavnen. Der ventede vi i 2 timer. Kedeligt. Så var det af sted hjemad. Det var sjovt at flyve. Vi fik lidt at spise det var en sandwich og noget chokolade. Chokoladen smagte godt, men ikke sandwichen. Så fløj vi i 2 timer til København.

14 HJEMME !! Da vi kom hjem var der blommer på blommetræet og katten kom løbende hen til os og ville aes. katten havde savnet os. Endelig hjemme. Det var dejligt at komme hjem men jeg kunne godt blive i Budapest lidt længere.

15 DET VAR EN RIGTIG GOD FERIE
SLUT SKREVET AF THEA KRUSE RASMUSSEN

Download ppt "Hej her er noget om min ferie !!!"