Hej her er noget om min ferie !!!

Slides:

Advertisements
Lignende præsentationer
Bornholm Af Jakob Volf P..

Skolebladet Interview med Jakob J- Afstemning- Interview med Rose-Elevernes mening om skolen- Landsbyhuset-Vitser-Gåder-Tegning.
Hej. Jeg hedder Ronja, og jeg har fået en gynge i julegave.
med de helt rigtige svar
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
SMUT PAKKE 3 VIDEN OM KOST.
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
Oksekød kan vi ikke spise længere - Kogalskab!. Kyllinger kan vi ikke spise længere - Fugleinfluenza!
En opskrift Den dag jeg byggede en kage. Af ren og skær kedsomhed kiggede jeg på bogreolen og fandt en gammel støvet bog, jeg ikke kunne huske at have.
Rejsen til Thailand Ung rejs.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Foråret er over os og det er tid til et nyhedsbrev fra Solsikken. Vi har opdateret vores.
- for dig der vil på søen Der er et hav af muligheder i Skanderborg Skanderborg Junior Sejlklub.
9. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet hverdag i Solsikken. Der er sket en del i Sommerferien.
At holde Hansen–weekend er blevet tradition, hvert år, når sommerferien den slutter. Så skal vi ud at prøve, om vores kondition er god, og om af energi,
August April august 2007 •5 år og 5 måneder.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder.
Sket er sket … Og står sjældent til at ændre
Udeskole! Rønnebæk Skole..
Hvornår bruger man hvad?
Mandag 19/9 mødtes vi i skolen.Vi fik at vide vi havde Naturuge og at vi skulle en tur i skoven. Vi gik vi gik og vi gik, men alligevel sagde lærerne at.
Kongelaks fiskeri på Alexander Creeck
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Hanne og Marianne siger tak for et par gode uger. Vi glæder os til resten af året sammen med jer! Opstartsugerne på Sønderholm Skole På de følgende sider.
KATTE. NY KAT  Du skal kæle med din kat i en time være dag  Og gør den tryg vis den er ny  Og husk at gi den mad og vand.
Natur uger Mandag morgen gik vi ud i skoven og vi skulle klatre i trær bagefter skulle vi spise mad og bagefter skulle vi hjem.
KLUB Rungsted private Realskole På Rungsted private Realskole vil vi efter efterårsferien hver mandag og torsdag arrangere klubaftener for klasse.
Social-sundhed Sundhed er ikke bare gulerødder, fed fisk og motion! Sundhed er også at have det godt med sig selv, sine omgivelser og de ting, man foretager.
Nørlem SFO Forældrerådet Årsberetning 2012/13. Hvem er vi? Eivind Jesper HenrietteIben MajaThekla Flemming.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet tid til at høre lidt om hvad Solsikken har oplevet.
Grøn stues skovtur Alle børnene var på Grøn stue kl. 09. Vi tog vores overtøj og tasker på og gik op mod stationen. Kl. 11 var vi på Klampenborg st. og.
Velkommen til SkillsCamp Uge 42
Morgenmad Nogle spiser havregryn med mælk og sukker.
De formår at integrere julemarkedet godt med omgivelserne, fordi de har valgt at ligge den på broen hvor mennesker bliver nød til at passere hvis det.
Uge 51 Mandag: UDEDAG. VI LAVER SNOBRØD PÅ BÅLET. Tirsdag:
Oksekød kan vi ikke spise længere -
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
Min sommerferie Første uge var vi på Jælling festival, vi fik en autograf af Sebastian klein. her ser i et billede da vi fik den.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Velkommen til Kulhuse!. Velkommen – og hvem er vi? Anne Louise Nanna.
Elvis Aaron Presley Solstrålerne har i musik arbejdet med et stort projekt om Elvis. De har lært meget om rockens konge. Det mundede ud i en flot præsentation.
Morgenmad Koster 72kr Holder 1 uge.. Frokost Koster i alt 107kr Ret kylling i karry med kartofler og ris. Koster i alt 71kr Ret kyllinge-sandwich Holder.
STX Uddannelse.
min sommerferie på malorca
Unge og overvægt.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Hvorfor valgte jeg SOSU skolen?
Øde Ø Rasmus Seebach Hvis det føles lidt som om at livet er en test og hvis du kun møder modstand på din vej ved du jeg stiller op med hel' mit.
Mini konfirmander Skabelsen.
Da jeg fik sommerferie skulle jeg hente en pige som hedder Matine
Spanien Næste dag Skulle vi Handle STORT! Ind Sammen med Line og pernilles.p Familie Og det tog 2 Timer!!!!!!! Og Så Skulle vi ud og bade. I Dag Skulle.
Sommerferie I min sommer ferie var jeg på sjælland.
! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot.
Min sommerferie Da vi fik fri fra skole skulle vi til Ebeltoft,
Min sommerferie Jeg har været på Cypern det var rigtig varmt. På Cypern var der også et badeland det hed waterpark. Der var nogle rigtig vilde rutcherbaner.
Sød kæreste søges til lidt hjemlig hygge…
Sommerferie I min sommerferie har jeg været i Norge sammen med min familie. Vi boede på et hotel, der hed Vrådal. Det var en hytte med køkken og stue og.
Stråle-Simon og jagten på de sure kræftceller
Min sommer ferie… Da jeg kom hjem fra skole var der kun en uge til vi skal køre til Italien… Der gik en uge nu sidder vi i bilen vi kørte i 3 timer. Nu.
Min sommerferie. På tur med gården.
Her er den mand der spiste Metal han har spist 2 fly 4 indkøbs-
Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og
Min sommerferie Øster hurup
Julebal i Nisseland Sikke mange klokken slår! Tretten slag, tiden går!
Vimmersvej Bamses venner 1975
Min sommerferie Lidt før min sommer ferie fik jeg en hundehvalp
Sommer ferie Her står forfatterne til den her hiristore.
– 13. Årgang Nr. 48 December 2018 December, december fyldt med traditioner, travlhed og hygge. Dagene er korte,
Præsentationens transcript:

Hej her er noget om min ferie !!! Hej jeg har lavet meget i min sommerferie jeg har været i Budapest det var rigtig dejligt og sjovt . Vi kom tirsdagen vi kom ved 12 tiden . vi kørte i taxi hen til vores lejlighed det var rigtig rigtig fint der inde . Dagen efter vi var kommet skulle vi på et marked der lignede næsten en kirke .Der så pænt ud . Der gik vi lidt rundt og der var fodboldtrøjer og punge og alt mulig andet og så frugt . Om aftenen gik vi en tur 

næste dag Gik vi rundt i byen og så os lidt omkring . Så skulle vi med sporvognen hen til en an den bydel. Der gik vi også lidt rundt . Da vi var på vej skulle vi lige se og der var noget vi manglede . Vi fik lige en kringle den var rigtig god .

så skulle vi ... I zoo der var varmt den dag . Der var isbjørne de var rigtig store . Der var krokodiller og alligator .Det var en af de største zoo i verden. Der var fisk og alle mulige ting

her er vi i zoo Vi var i et elefanthus det var et rigtig pænt elefanthus . Det var ligesom en kirke. Rigtig sejt .

så var det tid til ... at komme i det Gule Bad .Det var noget af det sjoveste jeg lavede. Det var sjovt og flot. Der var sådan en strøm ting hvor man røg af sted og der var et Boblebad. Vi fik en is ;) Der var også et varmt bad Det var alt for varmt synes jeg. Og et med bare lange baner.

her sidder vi og får en is !!

vi var også over på en ø Der gik vi lidt rundt så så vi et kæmpe badeland Det var rigtig lækket. Der var 7 bade der ude. Der var et bølge bad. Det var rigtig rigtig rigtig sjovt man røj af sted helt ned i den anden ende. Det var også et bare et bad som var dejligt . Så skulle vi have lidt at spise det var kylling med Bacon og brasede kartofler. Så fik vi vores sidste badetur. Det var en god dag.

På markedet købte vi blommer og ferskner og vandmelon. Man kunne også få en lækker frokost. Min var pizza!!! Frokost på markedet

der hjemme i lejlighedden Om morgen fik vi tit vandmelon til morgenmad De er rigtig saftige der over der var rigtig mange Og mange rigtig gode og store. I lejligheden var der Stue med fjernsyn. Der var et køknet og toilet og et Værelse det var meget flot der inde

vi gik over broen Vi gik over broen mellem buda og pest. Der var pænt her kan man se parlamentet

her er vi i buda Her er udsigt over Donau. Det er floden.

Her har jeg lavet en tegning om min ferie i Budapest.

Hjem ad Så var der tid til vi skulle hjem ad. Klokken 7.30 da jeg vågnede ØV så var der tid til vi skulle hjem. Taxien kom kl. 8.30. Så skulle vi af sted. Det var en rigtig god ferie synes jeg. Så kørte vi af sted til lufthavnen. Der ventede vi i 2 timer. Kedeligt. Så var det af sted hjemad. Det var sjovt at flyve. Vi fik lidt at spise det var en sandwich og noget chokolade. Chokoladen smagte godt, men ikke sandwichen. Så fløj vi i 2 timer til København.

HJEMME !! Da vi kom hjem var der blommer på blommetræet og katten kom løbende hen til os og ville aes. katten havde savnet os. Endelig hjemme. Det var dejligt at komme hjem men jeg kunne godt blive i Budapest lidt længere.