Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
HVAD KAN VI LÆRE af tyskerne og andre internationale destinationer Professor Henrik Halkier 1. Udfordringer, og nok af dem? 2. Flere.
Advertisements

Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Skabelon for udarbejdelse af en strategi for den perfekte storm
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
VEJEN TIL VÆKST.
E-læring i virksomhedsperspektiv Spar Nord Bank. •E-læring i forhold til Spar Nords forretnings- strategi –kompetencer –effektivitet –kunder –økonomi.
IS-Strategi.
6. Virksomhedens indtægter
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Reklame & Markedsføring
6. Virksomhedens indtægter
IT i DGI – DGI i IT Møde med direktionen marts 2014 Ole B. Poulsen IT i DGI 2014 Direktionsmøde den 12. marts 2014 Bilag 6.1.
Den digitale dansker – digitalisering af hverdagen
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Innovativt design og nye forretningsmodeller
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 12 Van Loy: Social Media Strategy and ROI Algoritmer Search Marketing forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Teorier og perspektiver, DMTK 2 Virale videoer
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship Business Model Generation 4 Strategi
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2017 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 4 Kommunikationsstrategi, DMTK 4 Virksomhedens digitale marketingsplan DMTK 5 forår 2016 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 4 Forretningsmodellens mønstre 2b
Tværmedial Kommunikation 11 Chaffey: Digital marketing Pillon: Content marketing forår 2017 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 8 opsamling 1
6. Virksomhedens indtægter
ikek 6 Markedskommunikation
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 10 Macrowikinomics
Tværmedial Kommunikation 12 Online-annoncering og SEM Medieindkøb
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Strategi for Danmarks digitale vækst
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
VVS-BRANCHENS FREMTID
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial Kommunikation 5 Kommunikationsstrategi
Tværmedial kommunikation 8 opsamling 1
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation
Tværmedial Kommunikation 2 Intro
Tværmedial Kommunikation 6 DMMK kapitel 4 Social kapital - jeg, mig og mine venner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Tværmedial Kommunikation 1 Intro Forudsætninger og definitioner
TmK 8 kapitel 11: Webdesign kapitl 12: SEO
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Humanistisk Entrepreneurship 6 Business Model Generation Kap
19 TmK 4. Kapitel 4 Social kapital
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Humanistisk Entrepreneurship 5 BMG kap. 3 Design
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Tværmedial kommunikation 3 kapitel 3: Kommunikationsstrategi
Tværmedial Kommunikation 10 Online-annoncering og SEM Medieindkøb Perspektiver og trends forår 2019 Pillon - KU.
Tværmedial Kommunikation 3 Forudsætninger og definitioner
Tværmedial Kommunikation 2 Teori og modeller
Tværmedial Kommunikation 9 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier Case 3 Big data og Business Intelligence forår 2018 Pillon - KU.
6. Virksomhedens indtægter
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Tværmedial Kommunikation 13 Eksamen Eksamenstræning Digital retorik
Præsentationens transcript:

Tværmedial Kommunikation 6 Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering forår 2017 Pillon - KU

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm Trends  Big data PR i de sociale medier tid Digitalisering dmtk 10 Big Data case 4 dmtk website dmtk Case 3, side 148 Peter Svarre: Den perfekte storm; Læg kursen for virksomhedens strategi i de sociale medier (på Absalon) 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Kommentér følgende Hvad kan man lære af de første to linjer i kapitel 10? Hvilke trends holder stik? Mobile IoT IoBNT (Internet of Bio-Nano Things)  Nye digitale hubs Konsol/fjernsyn/computer Co-creation Dimser og dutter (apps and widgets) Local search, SoLoMo Mediekonvergens Big Data …’supplere med mobilesite’ …’vi får alle vores website’ Hvile trends forudser I? Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Hvad er Big Data? Diskutér de etiske aspekter af Big Data (se ligeledes Eli Pariser på TED https://www.youtube.com/watch?v=EsjQLB_jTBA ) Formulér et eller flere forretningskritiske spørgsmål som ville kunne give en selvvalgt virksomhed konkurrencemæssige fordele Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Skitsér en PR kampagne for jeres virksomhed Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Peter Svarre; Den perfekte storm Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm I hvilken kvadrant ligger jeres virksomhed? 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Peter Svarre; Den perfekte storm Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm Kommentér og find evt. alternative x- og y-akser X  digitaliseringsgrad, indtrængningsbarrierer Y  tilknytningsgrad, konkurrencesituation 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Vi har fokus på kommunikation, men bemærk, at digitaliseringen ikke kun har indflydelse på promotion, men på hele marketingmikset: Product, price, placement, promotion Ang. bl.a. price, algoritmer og likes, hør Elektronista fra http://arkiv.radio24syv.dk/video/9554558/elektronista-uge-13-2014 Kommentér betegnelserne ’ikke-professionelle’ og ‘amatørisering’ Fra syd til nord stigende uafhængighed: freelancer, frie eksperter (agenter), co-creation, croudsourcing, nye digitale konkurrenter, substituerende værditilbud ”…vi er gået fra industrisamfundets forbrugerfanatisme til en helt ny situation, hvor værdi ikke opnås gennem forbrug, men gennem skabelse.” Kommentér dette udsagn, evt. ved egne eksempler. Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm

17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm Kommentér følgende (s. 66): ”de etablerede banker har været smarte nok til at … fastholde de kunder, de fleste af de kunder, som ellers ville være skiftet til billigere internetbanker.” Placér din/gruppens virksomhed i koordinatsystemet og diskutér fremtidige scenarier som digitaliseringen kan fremelske Opfølgning Trends Big Data PR Perfekt storm 25. december 2018 17 Tmk 6 Trends - Big Data - PR - Den perfekte storm