APV og Trivselsundersøgelse

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
ORIENTERING OM LEDELSESEVALUERING – til medarbejdere
Advertisements

Love, bekendtgørelser, og andre generelle retsregler Værdibaseret personalepolitik Værdier og direktionsbeslutninger Fx sygemeldinger, alkoholpolitik Byrådsbeslutninger.
Personalejura Førlederkursus Brogaarden, d. 17. april 2012 Specialkonsulent Cand.merc.jur. Christian Petersen
OK-08 Highlights Det kommunale og regionale område.
Ansættelsesvilkår og TAP- undersøgelsen 2012 Hanne Lautrup Konsulent Tlf oktober 2013Køkkenkursus1.
__________________________________________________________________________________________________________ Dok.nr Virksomhedstilfredshedsundersøgelse.
TNS Gallup - Public Tema: Hjemmehjælpere 23. – 25. august 2010 Public
Implementering af udrednings- og rehabiliteringsforløb Lars Gregersen 13. november 2015.
Anonym ambulant stofmisbrugsbehandling Stofmisbrugsdatabasens årsmøde Mette Lykke Lauridsen, Socialstyrelsen.
Online medicintilskudsansøgning Brug musen og klik – hvis du bruger piletaster eller scroll skiftes ikke altid til rette billede. klik Klik på et felt.
Erhvervsstyrelsen lancerede den 10. november 2015 PrivacyKompasset – et on-line værktøj, der skal hjælpe virksomheder til bedre brug af data og håndtering.
Målgrupper for ressourceforløb Beskæftigelsesregion Midtjylland 13. juni 2014.
Ollerup Efterskole Fagligt dygtige elever Mange vælger STX pga musikken Nogle har en musiker i maven Sociale udfordringer Personlige udfordringer Skolens.
Program for mødet Kl : Velkomst Kl : Introduktion til lovændringen og de særlige opmærksomhedspunkter v/ Socialstyrelsen Kl : Særlige.
SARA HELPDESK Håndtering af henvendelser fra museerne Kasper Hovgaard Konsulent, Axiell ALM
Udarbejdet af Frede, Per, May, Majbrit og Lone 1 Dataindsamling Kvantitativ og kvalitativ metoder.
Rundt om stress Et dialogværktøj til hospitalspersonale Hvidovre Hospital Ledende lægesekretær Mie Kroll Udviklingskonsulent Pernille Scheuer.
Forebyggelse og tidlig opsporing af overgreb mod børn og unge i dagtilbud, på skoler og anbringelsessteder NFBO konferencen, Nuuk, august 2014 Merete Bonde.
Lineære funktioner og udviklingsforløb. Tillægsspørgsmål  Tillægsspørgsmål 1: En særlig linje er tangenten. Redegør for hvordan man bestemmer tangentligningen.
10. april Nyt fra Efterskoleforeningen Sekretærkursus 2 DGI-Byen 10. april 2013 v/ Christian Petersen.
Nytteaktivering – Jobcenter Gribskov. Baggrund □ Arbejdsmarkedsudvalget: □ I længere periode drøftet muligheden, særligt mhp. Havearbejde m.v. for seniorer.
Psykisk sårbare og arbejdsmarkedet Vivi Imer Hansen, socialrådgiver/projektleder ”Stress-sygemeldt tilbage til arbejdet”
Mulighederne i Jobcentret for unge med Aspergerdiagnose
Den tekniske del - en vigtig del af faserne fra A-Z.
Skader sket i aktivering Anmeldelse, definitioner og forsikringer
Sourcing via Jobindex.dk
Respekt for Grænser Fakta
CfL 2016 INDIKATOR™ om Organisation og HR
Etniske minoriteter på op gangen, en udfordring?
Antal besvarelser: 52.
THY Business Breakfast.
Samfundsøkonomiske gevinster ved social ansvarlighed
Behov, motivation og mestring
Lokale strategier i kommuner for borgere, ansatte og beslutningstagere
Rapportstruktur Medarbejderundersøgelse 2016 Version pr 11. maj 2016
Trivselsundersøgelse 2017
APV, TRIVSEL OG SOCIAL KAPITAL 2017
Bestyrelsesundersøgelse 2016
INSTRUKS FOR INDKALDELSE
Gør dig parat til at stemme
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
Bestyrelsesundersøgelse 2016
JOBFIRST Seminar om virksomhedsrettet indsats 30. marts 2016
Hvor meget hjælper familier i dag?
SFI’s forskning i handicap og beskæftigelse
Uddannelse af samtaleholdere vedr. E-rekruttering
EASY-A og Elevplan – undgå dobbeltarbejde
CURA og FSIII Superbrugermøde
Hvilke punkter vil jeg komme ind på?
Synergi – et system til arbejdsmiljørapportering
Bilag 1a: Organisering Jobcenteret Regionen
OK18 Det statslige forlig
VELKOMMEN til nye lærere på stx/hf
SOSU NORD, praktikken og elevplan
Hvilke løn- og ansættelsesvilkår får jeg?
Ledelsesevaluering.
Det er en politiske bestilling!
Sikker adfærd er vigtig - Som sundhedspersonale arbejder vi med personoplysninger og oplysninger der skal behandles fortroligt, og dem skal vi passe godt.
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Hold dit NemID for dig selv
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
Arbejdstidsopgørelse 2018: Tjek tiden
arbejdspladsvurdering (apv) februar – 13. marts 2019
50 tidsbesparende tastaturgenveje i Outlook
Nyt Geodata-info Workshop SDFE 9. januar 2018.
Peer to peer - det relationelle møde båret af egne erfaringer.
Sammenhængende borgerforløb i Furesø Styring på tværs
NÅR DIT BARN SKAL HAVE ET TILBUD OM SKOLEFLEX, TILBAGESLUSNINGSFLEX
Værktøj 4: Aktiverende APV
Præsentationens transcript:

APV og Trivselsundersøgelse Data til undersøgelsen

Hvor skal vi nå hen? Alle i målgruppen skal modtage undersøgelsen enten på mail eller i e- Boks. Alle skal stå grupperet under sin nærmeste leder Arbejdspladsen skal være opbygget som ønsket under de rammer der er

Hvad er rammen? Målgruppe Alle ansatte (med ansættelseskontrakt, inkl. fleksjobbere, løntilskudsansatte mv.) skal modtage undersøgelsen; dvs. ledere såvel som medarbejdere. Der kan være undtagelser efter aftale mellem lederen og pgl.: Ansatte med længere fravær, f.eks. pga. barsel, sygdom eller andet Nyansatte eller ansatte, som har sagt op Ansatte på et lavt timetal Ansatte mere flere ansættelsessteder Ansatte med flere ansættelsessteder skal som udgangspunkt ikke besvare undersøgelsen på de arbejdspladser, hvor de har under 15 timer.

Hvad er rammen? Anonymitet Undersøgelsen er anonym for medarbejdere og det forudsætter: Minimum 5 besvarelser i en gruppe Ved antal besvarelser på 4-3 stk, vil grupperapporten flytte sig til nærmeste leders øverste niveau Ved 2 eller færre besvarelser vil gruppen med to personer blive flyttet til arbejdspladsens øverste niveau. Ledere er undtaget for reglen om anonymitet

Hvad er rammen? Grupperinger Alle ansatte skal være grupperet under sin nærmeste leder En gruppe under sin nærmeste leder kan godt inddeles i yderligere grupperinger

Hvad er tidsplanen Systemet et åben for validering frem til uge 25 Tilretning af nye respondenter eller ”gamle” gør vi fra centralt hold Undersøgelsen sendes ud i uge 37

Brug for hjælp Tlf 51618074 Surveysupport@ramboll.com Rambølls support kan til en hver tid kontaktes i tidsrummet 9-13 frem til og med uge 25 De ansatte kan kontakte supporten fra 9-15 alle hverdage i uge 37, 38 og 39 Tlf 51618074 Surveysupport@ramboll.com