(Firmanavn) forretningsplan

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Erhvervsservicecenter for Københavns Amt
Advertisements

V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
1. Virksomhedens strategiske planlægning
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.
Præsenteret af Daniel^1.732 og Christian Hold 2 Hvem er BRFKredit  Første realkredit institut  Råd om boliglån  Finansiering af bolig  Tæt forhold.
Q1 2006/07 præsentation, 7. februar 2007 ved CEO, K. E. Birk og CFO, Anders Arvai.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Arbejdsmiljø i vandløbene Problemer og løsninger v/ Tine Eggertsen, HedeDanmark Natur og Vand.
Signalement af Lejerbo Ca boliger Organiseret i 56 selvstændige organisationer Fordelt på godt 600 afdelinger Hjulpet på vej af 775 ansatte Lejerbo.
KNÆK KODEN Opgave 4 Det erhvervsøkonomiske område.
19.4 Grønne regnskaber 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo.
Talent og kompetencer i verdensklasse Seminar den 23. juni 2011 om vækst og beskæftigelse i Østdanmark v/direktør Joost Nielsen, Regional Udvikling.
FORNYELSESFONDEN - Fond til grøn omstilling og erhvervsmæssig fornyelse Lone Rosen,
Gode råd om indkøb for institutioner uden egen indkøbsorganisation Oplæg ved Henrik Dyrehave Rasmussen, Økonomi- og ressourcedirektør ved CELF (Center.
Salg og marketing ved iværksætteri AMU-kursus © Undervisningsministeriet. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget for Handel,
STRATEGI FOR MUDP INTRO Et enigt Folketing vedtog i februar 2015 lov nr. 130 om Miljøteknologisk Udviklings- og Demonstrationsprogram (MUDP).
Koncept for åbent værksted, materialebank og kompetence- pakke Tilbud om kursus for ledere i virksomheder om deres rolle i medarbejdernes uddannelse og.
Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinansierende LK’er Landsseminar 2012 Workshop: Selvfinancierende Lokalkomiteer.
Februar 2011 Klimaråd - Grøn vækst Image size: 7,94 cm x 25,4 cm Grøn vækst Energi og bæredygtighed Buisiness og arbejdspladser Alternative title slide.
- Vores kerneopgave At udvikle og drive tidssvarende læringsaktiviteter, der skaber de kompetente medarbejdere, som omsorgs- og velfærdsområdet til enhver.
Viden, der vækster Lars B. Goldschmidt 10.okt. 13 Fra viden til vækst.
Rum for liv. Om Lejerbo Over boliger 840 afdelinger Organiseret i 54 selvstændige organisationer Hjulpet på vej af cirka 750 ansatte Lejerbo er.
Udfold talenterne! - og vind ekstra ressourcer Et dialogværktøj til ledelsesgruppen.
Udbud på velfærdsområdet -   ?
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Virksomhedens udvikling
Modul 6: Personlig salgscoaching
Mens Bag Produkt, pris og distribution af nyt produkt
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
GTS årsmøde 2016 Lisa Nørrelykke Nissen
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Samfundsøkonomiske gevinster ved social ansvarlighed
Præsentation af forretningsplan
Kommunikationsworkshop
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
NELLEMANN A/S Gruppe 7: Natasia Andersen, Mikkel Knudsen, Niklas Knudsen, Niclas Schmidt, Nora Henriksen.
Virksomhedsnavn Virksomhedens navn, adresse, www
3. Virksomheden i en markedsøkonomi
17. september 2018 Informationsmøde om ansøgningspuljer i 2018 Ansøgningspuljer på dagtilbudsområdet.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
VELKOMMEN til nye lærere på erhvervsgymnasier
Finansieringskonference
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
Internationale virksomheder til trekantsområdet
(Firmanavn) SWOT-analyse
VISIONSSEMINAR – PÅ VEJ MOD STRATEGI 2022
Det Perfekte Pitch Sådan præsenterer I jeres idé for en investor.
SUMO - analyse.
Løn A2B - UCplus.
[Firmanavn] Forretningsplan
Hvor stort er din virksomheds uudnyttede salgspotentiale?
Mission, vision og forretningsidé
Humanistisk Entrepreneurship 2 Forretningsmodellæredet Business Model Canvas Kreative grupper Pillon - KU.
DGI Håndbold Total & Max. Totalhåndbold Håndboldfitnesskurser
Præsentation af forretningsplan
Præsentation af mad vafler
CØ SMV – Øget vækst gennem cirkulære forretningsmodeller i SMV’er
Der tages udgangspunkt i trekantens 4 hovedtemaer.
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Humanistisk Entrepreneurship 13 Eksamen Eksamenstræning Adding values to the business model forår 2019 Pillon - KU.
Nytårskur 2019 Januar 2019.
12. Oktober 2016 FM i praksis Dansk Rengøringsteknisk Forening.
Vejbelysning – med og uden LED
Præsentationens transcript:

(Firmanavn) forretningsplan

Overordnet sammendrag Forretnings-beskrivelse Markeds-målgruppe Konkurrence Aktiviteter Ledelse Salg & markedsføring Økonomi

Overordnet sammendrag Indsæt en kort beskrivelse her Hvad er kernen i min forretningsplan? Hvilken fremtid forestiller jeg mig for min forretning? Idé Mission Vision Formål

Forretnings-beskrivelse Indsæt en kort beskrivelse her Hvorfor er min forretningsidé unik? Hvilke problemer/behov på markedet løser min idé? Hvordan løser min idé disse problemer/behov? Hvordan giver min forretningsidé overskud? Hvorfor bliver min forretning en succes?

Er min forretning B2C eller B2B? Hvor er mit marked? Markeds-målgruppe Indsæt en kort beskrivelse her Er min forretning B2C eller B2B? Hvor er mit marked? Hvor stort er mit marked? Hvilken markedsandel sigter jeg efter? Har min forretning globalt potentiale? Hvem er mine kunder? Hvor stor købekraft har mine kunder? Hvordan ser du den typiske kundeoplevelse for dine kunder?

Hvem er min største konkurrent? Konkurrence Indsæt en kort beskrivelse her Hvem er min største konkurrent? I forhold til det øvrige marked, hvad er mine: Styrker Svagheder Muligheder Trusler Hvad er mit stærkeste konkurrenceparameter?

Hvordan fungerer min forretning? Hvor er arbejdspladsen? Aktiviteter Indsæt en kort beskrivelse her Hvordan fungerer min forretning? Hvor er arbejdspladsen? Har jeg faste ansatte eller freelancere? Hvilken type hardware eller udstyr bruger jeg? Hvilke faste udgifter har jeg? Bruger jeg leverandører? Gør min forretning brug af kreditaftaler eller juridiske aftaler?

Hvem leder min forretning? Hvordan er hierarkiet i ledelsen? Indsæt en kort beskrivelse her Hvem leder min forretning? Hvordan er hierarkiet i ledelsen? Hvem er mine partnere, rådgivere og/eller investorer? Hvem er mine ansatte? Får jeg hjælp fra venner og familie? Hvad bidrager de med? Hvordan kvalificerer man sig til at blive hver af ovenstående?

Hvordan skal min forretning markedsføres? Salg & markedsføring Indsæt en kort beskrivelse her Hvordan skal min forretning markedsføres? Hvilke kanaler forventer jeg primært at bruge? Hvad er min strategi for salg- og markedsføring? Hvordan når jeg mine målgrupper? Hvilke erfaringer har jeg med salg og markedsføring?

Hvor mange af mine egne penge bringer jeg med ind i min forretning? Økonomi Indsæt en kort beskrivelse her Hvor mange af mine egne penge bringer jeg med ind i min forretning? Hvordan er min personlige økonomi lige nu? Hvorfra henter jeg penge til min forretning – fx lån, indtjening, fonde? Har mine forretningspartnere støttet min forretning økonomisk? Hvordan er prissætningen af mine produkter/services struktureret? Hvordan hænger mine omkostninger, udgifter og indtjeninger sammen sidst på måneden? Hvor stor omsætning forventer jeg? Hvilken slags investeringer har jeg brug for?