Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afElse Bonde Redigeret for ca. et år siden
1
NELLEMANN A/S Gruppe 7: Natasia Andersen, Mikkel Knudsen, Niklas Knudsen, Niclas Schmidt, Nora Henriksen
2
Nellemann A/S- Facts Detailhandel: Sælger biler (nye og brugte)
Formidler Leasingaftaler (privat og erhverv) 5 afdelinger i Danmark: Roskilde, Odense, Valby, København, Århus Bilmærker: Kia, Fiat, Fiat Professional & aut. Ford, Alfa Romeo service Kunder: 50 % erhverv, 50 % privat
3
Introduktion: Bilmarked i dag
Økonomisk Miljøvenligt Stort marked Små og mellemklasse biler Konkurrencepræget Særskilt marked – høje afgifter og skatter
4
Identifikation af omverdenens usikkerhed
6
Organisationsstruktur
7
Vision og værdier ”Vi vil være en bilvirksomhed som vore konkurrenter måler sig op imod.”
Målsætning Troværdighed Kvalitet Proaktivitet Købmandsskab Medarbejdertilfredshed Kundetilfredshed Markedsandele Indtjening / medarbejder
8
Fremtiden Multibrand-strategi Udvidelse af forretningen
Producenterne dikterer den teknologiske udvikling ”Det bliver ikke billigere at have bil i Danmark”
9
Spørgsmål?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.