Kurset i fase 1 er 2-delt:  I første del og som introduktion præsenteres du for definitionen af Flipped Learning. Og du præsenteres for en didaktisk skitse.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Lidt om vejleder rollen
Advertisements

Progression i de større skriftlige opgaver:
Undervisning i ”Relation”
Effekt af e-læring Certificering som e-underviser
Vælg layout på masteren: Højreklik på siden / Layout / Vælg mellem ”Fastholdelseskaravenen” eller ”Brug for unge” Overskrift MAX 2 linjer Underoverskrift.
Design för lärande i en digital, multimodal lärmiljö
Undervisningsplanlægning
DIDAKTIK 2.0 KG/RBC 27/08/2008 metoder problemformulering skelet.
Sæt lyd og billeder på din sprogundervisning
TEMA Undervisningspraksis med og i digitale medier
Videoredigering Hvorfor Udstyr Software Filming og Redigering Visning og Respons.
Introduktion til Blackboard og netmedieret kommunika-tion
Vold og job Viden, inspiration og værktøjer : Velkommen 12.15: Hvad ved vi om vold og trusler? 12.50: Spil dig til en god dialog 13.20: Pause 13.35:
Realisering af skolereformen i Gladsaxe
Skolebestyrelsesmøde Den nye folkeskolereform
Fagdidaktisk kursus i religion
ORIENTERING OM LEDELSESEVALUERING – til medarbejdere
At udforske sin egen praksis
Øjeblikkets kunst Facilitering af tværfaglighed
MÅL OG METODER I MEDIEPÆDAGOGISK ARBEJDE Kultur og mediekultur Medialisering: mediepædagogik og didaktik Receptionsteori: tekst og kontekst Æstetik og.
Introduktion til eTwinning Dato. eTwinning-konceptet.
Sprogpakken Praksisopgaven.
iPads i sprogundervisningen – erfaringer fra forskning i praksis
9. klasse Ranum Efterskole Formål med opgaven Du skal arbejde med et tværgående emne med en problemstilling. I får et overordnet emne. Herunder.
Virtuel vejledning Handelsgymnasiet i Ballerup. Udfordring: Ved større skriftlige arbejder er det et problem, at kun et mindretal af vores elever søger.
Opgavespil om sikkerhed V. Steen Grønbæk Mercantec EPOXY OG ISOCYANATER.
Prestudy med fleksibel vejledning Rasmus Mørk Underviser på HTX Skjern Byggeri og Energi.
Introduktion til 6. semesters temakurser Ved Studievejledningen og undervisere Sådan ændres nummeret for det samlede antal dias i præsentationen: 1.Gå.
Digital skriftlig- og mundtlighed
Kompetencekrav, Fase 1 Oversigt over kompetencekrav til deltagerne i Flipped Learning.
Diigital læring - Den Digitale Erhvervsskole
Skolereform – Fourfeldtskolen 2014 Steffen Lawaetz
Årsplan – en kort en lang
Jesper Lundh1 Implementering Det at bringe ny viden og færdigheder tilbage til praksis.
Martin Gylling Adjunkt, Ph.d. Institut for Ledelse og Forvaltning Vis hjælpelinjer For at se hjælpelinjer 1. Klik på Vis 2. Vælg Hjælpelinjer Indsæt dato.
Arbejdsrum i skyen Temamøde Kaffe og intro 13.35Om arbejdsrum i skyen samt Gyvelhøjskolens erfaringer med brug af GoogleDrive Sandwich.
Modersmålsgruppen Klassematch A, B og C Tværgående temaer Almendidaktiske vurderinger.
Anden information Delprojekt III: IT-fagdidaktik og lærerkompetencer i et organisatorisk perspektiv Alice Nissen, VIA Birgitte Lund Nielsen, VIA & AU.
Obligatorisk selvvalgt opgave
Matematik i VØ KONFERENCE 5. MARTS Vi åbner døren for anvendelse af matematik August 2010 Revideret læreplan i vø Eleverne skal kunne udvælge og.
Alt er på hjemmesiden nyfolkeskole.wordpress.com.
Dorthe Carlsen UC Syddanmark og Læremiddel.dk Esbjerg, 22.oktober 2014
Linda Greve Center for Undervisningsudvikling
AT-EKSAMENSOPGAVEN 2012 februar 2012 / MG & RO. Tidsplan UgeMandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag 5AT-opgaven udleveres Introlektion 6Vejledning om valg af.
Bedre udbytte af it i skolen Undersøgelse af erfaringer og perspektiver.
Indkøb af digitale læremidler - hvor skulle det ellers ske, hvis ikke på PLC? KARIN DYRENDOM.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
SSP SAMARBEJDE EFTER FOLKESKOLEREFORMEN SSP samarbejde efter folkeskolereformen1.
Digital didaktik i praksis Lise Marie Steinmüller kompetencecenter for e-læring.
Praktikvejlederuddannelsen Fjernundervisning. Hvad er fjernundervisning? ”Fjernundervisning betegnes som undervisning, der ikke som udgangspunkt forudsætter,
Yngre Lægers arbejdsmiljø - det handler om trivsel.
OPLÆG TIL PRAKTIKVEJLEDERTRÆF SOSU NORD, EFTERÅR 2016.
Når A + B giver et langt større C
Modul 2.1 – Go’dag til Cura og Fælles Sprog III
Faglig Udvikling i Praksis Teknologi
UNIVERSITY OF COPENHAGEN
IT-B 1.03 Menneskelig sammenhænge og arbejdsgange
Kompetence-, færdigheds- og vidensmål
HL, Uddannelsesforbundet og Danske Erhvervsskoler og – Gymnasier har udarbejdet denne præsentation til brug på erhvervsskolerne. Præsentationen går igennem.
Workshop for it-supportere i Moodle og PraxisOnline 23. oktober 2015
Livsførelse – handleplan - pædagogik
”Teknologi forandrer praksis – og praksis forandrer teknologi”
Oplæg til CMUs konference 15.november 2017
Academic Information Seeking
Unge Blikke på Bygningsarv
Academic Information Seeking
Praktisk-undersøgende arbejde i geografi og biologi
Underviserne og LMS.
Præsentationens transcript:

Kurset i fase 1 er 2-delt:  I første del og som introduktion præsenteres du for definitionen af Flipped Learning. Og du præsenteres for en didaktisk skitse for, hvordan Flipped Learning kan foregå i praksis.  Formålet er   at give dig en introduktion til, hvad Flipped Learning er og hvilken rolle lærere og elever spiller i forhold til læring.  At vise nogle overordnede didaktiske muligheder i Flipped Learning.  Målet er, at du får forståelse for, hvad der menes med Flipped Learning. Målet er også, at denne forståelse giver dig mulighed for at bestemme, hvilket læringsforløb du vil arbejde videre med at flippe – i fase 1 og fortsat i fase 2.

I anden del præsenteres du for nogle digitale værktøjer, som understøtter Flipped Learning Formålet er   at give dig et indblik I, hvilke produktionsværktøjer, der findes at vejlede dig i, hvordan du kan anvende værktøjer, du vælger, til realisering af dit Flipped Learning forløb Målet er, at du kan producere din første læringsvideo. Læringsvideoen arbejder du videre med i fase 2, hvor du forbereder et Flipped Learning forløb for dine elever.