Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præsentation af materialer på personalemøde
Advertisements

©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Klik på Aktivér redigering på meddelelseslinjen.
Det Internationale Område Studieområde 3/
Velkommen til Diplomuddannelsen i Ledelse
Levende Kommunikation
Den mundtlige præsentation/PowerPoint: Rammer
1 GPS Workshop 2010 Velkommen til Skovlund GPS Workshop 2010 Velkommen til Skovlund.
Introduktion til indholdsfortegnelser j Tryk derefter på F5, eller klik på Slideshow > Fra begyndelsen for at starte kurset. Klik på Aktivér redigering.
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
Holmen 21. Juni 2005 Action Learning Videnskalas Bo Tovby Jørgensen & Lise Rosendal Østergaard
Klik på Aktivér redigering på meddelelseslinjen,
DANSK RIDE FORBUNDwww.rideforbund.dk21. august 2014 Introduktion til Course Tool af Rasmus Christian Kaae.
Administrationsseminar, den 27. april 2010 Administrationsseminar Tirsdag, den 27. april 2010.
Velkommen til konsulentuddannelsesdagen 18. marts 2010.
Velkommen til Kontaktforældremøde 01 NOV Dagsorden Velkomst (RC) Kontaktforældrearbejdet (SHC) Skole-/SFO-hjem samarbejdet, samt fælles forældremøder.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Adgangsstyring og brugeradm.
Synopsis VIP3/2012.
CAS i matematikundervisningen Middelfart
Introduktion til Access (Access, del 1)
Rapporter (Access, del 5)
Økonomi og organisation
Præsentation af materialer på personalemøde
Oprettelse af Digital Post
Visitsite.dk © anja nielsen Forskellige typer websider Søgemaskiner Webshops (betaling) Blog (i forandring – og to-vejs kommunikation) Stationære.
Vejledning i testfunktionen på Absalon Testfunktionen er et værktøj som kan bruges til eksamen, status af de studerendes standspunkt eller som de studerende.
Picasa billedbehandling
Refleksioner og opsamling ift. i går
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Brug DDB CMS -Et kursus for webredaktører Kursusleder: Ewan Andreasen
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Workshop for forsvaret Kompetenceudvikling og samarbejde i lokalområdet – fra ord til handling.
DDB-CMS Udfordringer og erfaringer Lone Søbye Andersen –
Velkommen til Lægedage
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
Office ExcelWord InfoPath PowerPoint Access Outlook ProjectVisio Publisher SharePoint Hvad kunne være dit næste trin?
Formålet med dagen Styrke Handicaprådenes samarbejde og indflydelse i kommunerne Ny viden, erfaringsudveksling og inspiration til det fremtidige arbejde.
G8 avanceret modul landmålere Velkommen  Kaffe, rundstykker 09.15Trimble Business Center (TBC)  Layers, Layers Options  Filters, View Filter.
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
SSP SAMARBEJDE EFTER FOLKESKOLEREFORMEN SSP samarbejde efter folkeskolereformen1.
Kerneopgaven i forandring XX arbejdspladse – den xx.xx.201x.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 10. NOVEMBER 2015SYSTEMADMINISTRATOR METTE VIGEN AARHUS UNIVERSITET AU Tidshåndtering i AU Brugertest.
Opstartsmøder PROGRAM: 09.00Morgenmad 09.30Velkomst v/ regionsrepræsentant Præsentation af dagens program og praktiske oplysninger v/ eKVIS 09.40Hvorfor.
Værdier og jobområde Facility Management 2 dage AMU-mål
Først: Uddannelsesspecifikt fag Senere: Grundforløbsprøve Kontor, Handel eller Detail.
Formular designer – Basis Efterår 2016 Tilst
Den fælles prøve med *Center for Læring i Natur, Teknik og Sundhed.
Velkommen til undervisning af arbejdsmiljøgrupper
Arbejd Overalt - Workshop
Ungiaarhus medarbejdersamling 17. marts 2017
DUBU Ledernetværk 2015 Velkommen.
JLP og RO Campusskolen i Ringsted, august 2017
Velkommen til.
45116 Teknologisk Forandring og Postal Logistik
Dyreforsøgstilsynet Præsentation af AIRD Bispebjerg Hospital
SharePoint-uddannelse hos 4D
Baba – Modul X.
Temadag om grundfag og de pædagogiske intentioner i eud-reformen
Velkommen til fagligt samspil
Softwarearkitektur i Praksis: Forsknings- og Udviklingsprojekt
Nationalt Velfærdsteknologisk netværksmøde
Landbrugsseminar 2019 Jacob Nielsen, vicedirektør
SRO SKRIV!.
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
Oprydning i SkoleIntra
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Gruppeudviklingssamtale Trin 1-2-3
Præsentationens transcript:

Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst etrack1 Academy Intro til Back Office Efterår 2016 Tilst

Velkommen Præsentation og afstemning af forventninger Hvad har du brugt etrack1 til indtil nu? NFO? Back Office? Andet? Hvad forventer du dig af dagen? Spørg, hvis du er i tvivl om emnet Parkér øvrige spørgsmål til senere Fleksible pauser

Formål et bredt og overordnet kendskab til Back Office og de funktionsmæssige muligheder, der ligger i Back Office, som bl.a. bruges til at konfigurere og styre medarbejdernes daglige arbejde og muligheder i NFO. inspiration og indsigt til at udnytte etrack1's muligheder for at udføre og administrere de daglige arbejdsopgaver med NFO (opgavetyper, medarbejdere og færdigheder, teams, kundekontaktform, ...) en grundlæggende forståelse for optimal og effektiv opbygning af etrack1 - med henblik på at gøre det daglige arbejde overskueligt og effektivt (automatisering, værktøjer til gentagelser, ...)

Mål - viden Redegør for princippet - "nedarvning" Site-->Formular-->Kategori Redegør for alle indstillinger på en kategori (gerne med brug af hjælpetekster) Redegør for vigtigheden af navngivningen af kategorierne (strukturen/overblikket "1.1.2.", formularerne og identisk med skabelon-mappen) Forklarer "usynlige sager", samt for hvad der påvirker, hvilke sager brugeren kan se i sagslisten Forklarer sammenhængen mellem flagets titel og brugeren navn (ved notifikationsmails) Forklarer, hvad @KEYWORDS er og hvad de kan bruges til Har kendskab til "?"-hjælpetekster og vejledning på Hotline Har et grundlæggende kendskab til emnerne i dagens program

Mål - færdigheder Opretter en toplevel-kategori og to underkategorier - med indstillinger/opsætninger Opretter og vælger et autosvar (skabelon på kategorien) Opretter en kategori-gruppe, der består af ovenstående underkategorier Opretter et skill-set med ovennævnte kategori, samt to foruddefinerede kategorier inkluderet Opretter en bruger (alm. bruger) og føjer ovennævnte skill-set til brugeren Opretter et standardsvar, som knyttes til alle ovenstående kategorier Opretter et flag til den oprettede bruger, med notifikation til brugeren og automatisk sletning af flaget ved lukning af sager Opretter et spørgsmål/FAQ, som knyttes til de oprettede kategorier

Dagens program 09:00:00 Velkomst 09:15:00 Kategorier 09:58:00 Kategori grupper 10:06:00 Skills 10:21:00 Brugere 10:39:00 Pause 10:54:00 Skabeloner 11:28:00 FAQ 11:48:00 Formular designer 12:00:00 Frokost 12:30:00 Indstillinger 13:45:00 Special opsatte sagslister 13:53:00 Opfølgningskampagner 14:01:00 Workflow for Back Office 14:09:00 Workflow User Workflow 14:15:00 Pause 14:30:00 Branding 14:45:00 Rapporter 14:53:00 Dataudtræk 14:59:00 Excel rapporter 15:04:00 Software til download 15:06:00 Opsamling og afrunding 16:00:00 Slut

Mål - viden Redegør for princippet - "nedarvning" Site-->Formular-->Kategori Redegør for alle indstillinger på en kategori (gerne med brug af hjælpetekster) Redegør for vigtigheden af navngivningen af kategorierne (strukturen/overblikket "1.1.2.", formularerne og identisk med skabelon-mappen) Forklarer "usynlige sager", samt for hvad der påvirker, hvilke sager brugeren kan se i sagslisten Forklarer sammenhængen mellem flagets titel og brugeren navn (ved notifikationsmails) Forklarer, hvad @KEYWORDS er og hvad de kan bruges til Har kendskab til "?"-hjælpetekster og vejledning på Hotline Har et grundlæggende kendskab til emnerne i dagens program

Mål - færdigheder Opretter en toplevel-kategori og to underkategorier - med indstillinger/opsætninger Opretter og vælger et autosvar (skabelon på kategorien) Opretter en kategori-gruppe, der består af ovenstående underkategorier Opretter et skill-set med ovennævnte kategori, samt to foruddefinerede kategorier inkluderet Opretter en bruger (alm. bruger) og føjer ovennævnte skill-set til brugeren Opretter et standardsvar, som knyttes til alle ovenstående kategorier Opretter et flag til den oprettede bruger, med notifikation til brugeren og automatisk sletning af flaget ved lukning af sager Opretter et spørgsmål/FAQ, som knyttes til de oprettede kategorier

Har vi nået vores mål? Har vi nået vores mål? Sørg nu for at ”lege” med systemet, når I kommer hjem. Tak for i dag.