Den tekniske del - en vigtig del af faserne fra A-Z.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Talsmandsseminar september 2010
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Velkommen til Nyledigmøde i MA.
13 SEPTEMBER 2012 TIPS OG TRICKS OM KOMMUNEPLANTILLÆG 1 Brugerseminar 2012 Tips og tricks om kommuneplantillæg Hanne Klit Johansen, Byplanlægger, afdeling.
SFO Nydamskolen Medarbejderundersøgelse i Sønderborg Kommune 2012
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Uddannelsesvejledning Musik & Teaterefterskolen 14/15
Ved ONLINE MUS-koncept: Kompetenceudvikling og MUS – i anerkendende perspektiv Kort præsentation af GRUS-delen April 2012 Ved
Overgangsordninger Praktik- og uddannelsesrådgivningen januar 2013
Din uddannelsesplan består af 6 dele: Personlige oplysninger Karakterer Grundlag Uddannelsesønsker Parathedsvurdering Underskrifter Du kan få adgang.
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Med dette program kan du beregne hvor meget restferie du har tilgode. Klik her! Opgørelse.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en overgangsmappe med.
Kan en Internet tilkoblet bruger sende en til andre Internet tilkoblede brugere uafhængig af hvilket operativsystem modtageren har? •Ja •Nej.
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Efter selvevalueringen Tovholderens rolle og opgaver 22. august 2007.
Trivselsundersøgelse og Ledelsesevaluering i Region Midtjylland
Tast selv-service – opret fuldmagt
Velkommen til vejledningsmøde i MA
Overvej spørgsmålet. Interview en makker
Markvandring i Center for selvejende dagtilbud LAVUK STJERNEN Medarbejderpraktikprojekt 14. januar – 14. august 2013.
Forældremøde Sortedamskolen 2013/14
 Åben KM Udfyld oplysninger:  Indbakke: NYE  Kommunikerende enhed: Alle beskeder: + hospitalskode Afdelingsspec.: afdelingskode, søg med  Afslut med.
Teaterhåndværk - en værdifuld kunstart - med fokus på menneskene bag.
SU til bachelor Du er indskrevet på din bacheloruddannelse indtil du har fået din sidste karakter. Sidste karakter kommer i august, derfor er du indskrevet.
Kvalitetssikring af lærerpræstationer - Hvordan?
Velkommen Tak fordi I har valgt at deltage i denne session.
Instruktorforløb i Akademisk Studiekompetence 1. undervisningsgang Anja Hønnerup Nielsen November 2011.
Side 1 Trivselsmåling - December 2010 Dansk Kabel TV.
Test 1 Klik her for start. Hvor skal du klikke for at få designvisning?
Mød din nye medarbejder!
Håndtering af Sygefravær
Introduktion af forløbet. Forløbet sættes i gang gennem kickstart. Kickstart arbejder med de to første faser. De sidste to faser arbejder hver enkelt.
Koncern HR, Organisation og Ledelse Fra ledelsesevaluering til lederudvikling WORKSHOP 5 God ledelse i Region Midtjylland.
Skoleledermøde 28. november Opstart på klubtilbud 1.Afklaring i bestyrelse – hvilket tilbud SFO2, Dagtilbud, Folkeoplysning 2.
Fastholdelse af sygemeldte medarbejdere Rimelige tilpasninger for at afhjælpe funktionsbegrænsning.
Akut Forløbsbeskrivelse ved ansøgning om kontanthjælp med Grønt Kort (grøn bølge) 1 1 Decentrale aktører tildeler Grønt kort til relevante borgere Figur.
Klar syge- og fraværspolitik halverer sygefraværet ved ledende oversygeplejerske Kirsten Holgersen, Næstved sygehus og Nina Johansen, sygeplejerske og.
HVAD KAN DU FÅ OG HVAD SKAL DU VÆLGE NYE EFTERLØNSREGLER.
Indsæt billede: Højreklik billedet og vælg ”skift billede”, eller slet billedet og klik på ikonet for at indsætte billede. Når du har indsat billede, højreklik.
Classic/Sygedagpenge Myndighed Alle relevante akter skal være indscannet (sker løbende). Der oprettes enkeltsag i SB-sys: Forrevalidering, herunder delforløb.
Workcyclus Mere end 10 års erfaring Facilitering, rådgivning og gennemførelse af APV og trivselsundersøgelser m.m. Private og offentlige virksomheder.
Integrations- og oplæringsstillinger Etablering af integrations- og oplæringsstillinger i Haderslev Kommune.
Skab engagement som coach Dette er et værktøj for dig, som vil Skabe motivation, engagement og ejerskab Sikre bedre performance Skabe udvikling og læring.
Vejledning til efterskoler om EFI I denne præsentation har vi samlet lidt information om EFI og hvordan skolen kan blive oprettet i systemet. Først fortæller.
Voksenlærlingordningen. Hvorfor en voksenlærlingeordning?  Voksenlærlingeordningen startede i 1997 for at modvirke de begyndende balanceproblemer på.
Udfyldelsen af spørgeskemaet er arbejdstid
Kort gennemgang – der kommer en nærmere beskrivelse på modul 3
Karakteristika i et projekt Kompleks, ny, unik konceptformulering
CfL 2016 INDIKATOR™ om Organisation og HR
Antal besvarelser: 52.
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Vi fletter sammen om Hjerterehabiliteringen.
Værdi- og målsætningsproces Espergærde Skole
Elevtrivselsundersøgelsen 2016
Rekvirering af skattekort & Indlæsning
Foreningsguide koege.kultur.egon.dk/forening
APV og Trivselsundersøgelse
Hold dit NemID for dig selv
Efterskoleforeningen
1. kontaktmøde Velkommen til Workshop om afkodning af jobopslag og telefonisk kontakt Hils på hinanden  Husk at bestille drikkevarer Præsentér dig.
SÅDAN STARTER DU MED VURDERING AF ARBEJDSBEVÆGELSER / EGA
VELKOMMEN til nye lærere på stx/hf
Virksomheden og Elevplan
Praksisnær praktikpladsformidling D.28.november 2017
SOSU NORD, praktikken og elevplan
Regnskab
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Anvendelsen af FIP – et værktøj til måling af ledige flygtninge og indvandreres progression i arbejdsmarkedsparathed Vejledning til projektadministrator.
Værktøj 8: Supervision og sparring
Præsentationens transcript:

Den tekniske del - en vigtig del af faserne fra A-Z

Formål – at ruste jer til at anvende systemet fra start til slut Oprette en organisering Tilføje, oprette eller slette respondenter Se svarprocenten Se resultaterne Oprette indsatsområder i handlingsplanen

Målgruppen i undersøgelsen Alle medarbejdere og ledere, der er blevet ansat inden august 2016 og har en længere ansættelse end til november 2016  løntilskudsansatte, studerende i lønnede praktik samt ansatte i fleksjob, seniorjob - ja! hvis de opfylder betingelserne. Ellers er det en vurdering fra jeres side  Nyttejob og virksomhedspraktikanter gennem jobcenteret – nej! Medmindre I vurderer, at det giver mening  Timelønnede – hvis det giver mening for arbejdspladsen  Ansatte på barsel eller med langtidssygdom – ja, og afklar det inden I opretter i systemet

Hvor skal respondenterne stå?  Inddeling i grupper på baggrund af ledere hvis gruppen består af min. 5 medarbejdere (min. Kravet gælder ikke får grupper udelukkende med ledere i)  Medarbejdere oprettes / tilføjes under sin nærmeste leder  Hvis der er grupper med færre end 5 medarbejdere oprettes / tilføjes de det øverste niveau  OBS!  på at angive den mail-adresse, som den ansatte ønsker at modtage undersøgelsen på  Medarbejdere kan have flere arbejdspladser og/eller flere medarbejdernumre

Sådan logger du ind og opretter / tilføjer respondenter

Hand-on Log in på workcyclus med og tag stilling til:  Skal inddelingen af din arbejdsplads ændres ?  Skal der oprettes / tilføjes ansatte i grupperne?  Skal det afklares om nogle ansatte skal modtage undersøgelsen?  Skal der afklares korrekte mail-adresser på nogle af respondenterne?  Skal der afklares medarbejdernumre, hvis nogle mere end ét?

Hvordan får medarbejdere uden mail undersøgelsen?  Print og udlever undersøgelsen  Hvem gør det og hvordan? trivselsundersoegelse.aspx

Hvor ser jeg svarprocenten? trivselsundersoegelse.aspx  Overvej følgende kort:  Hvad var svarprocenten sidste år på jeres arbejdsplads/ i de forskellige grupper?  Var det tilfredsstillende?  Hvad er jeres mål for svarprocenten i 2016?

Hvor finder jeg resultaterne?

Hvordan arbejder vi med indsatsområder i handlingsplaner?  Fristen for udarbejdelse er 1. december 2016  Hvorfor skal det være i workcyclus? trivselsundersoegelse.aspx

Hand-on på handlingsplan - oprettelse Opret et indsatsområde fra en tidligere undersøgelse fra perioden januar 2015 Indsatsområdet har prioritet nr. 1. og arbejdspladsens TR skal være ansvarlig. Udfyld rubrikkerne ”Problem/motivation” og ”Løsning/initiativ” Tilføj et kortlægningsdata fra undersøgelsen Opret en milepæl med beskrivelsen ”halvvejsevaluering” og giv den en deadline. Tilføj indhold i budgettet Gem indsatsområdet

Hand-on på handlingsplan – afslutning og arkivering Afslut indsatsområdet: Luk milepælen og evaluér Giv indsatsområdet antal stjerner mellem 1-5. Gem indsatsområdet og arkivér. Marker ”inkluder arkiverede” for at se det arkiverede indsatsområde

Opsamling og afrunding  Er der brug for support for at komme i mål med forberedelsen? Lav en aftale om et telefonmøde inden uge 37  Er der ansatte, der mod forventning ikke modtager undersøgelsen i uge 37, så kontakt Line  Frem til 1. september er det fortsat muligt at booke et møde for at få sparring på resultaterne til brug for udarbejdelse af handlingsplaner  Evaluering for i dag – og vi tager imod løbende tilbagemeldinger med kyshånd