Få andel i fremtiden. VÆRDIER MISSION VISION Ståsted Mission.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Smart Grid - IT møder Energi v/Göran Wilke, Exergi Innovation og rådgivning
Advertisements

Strategisk kompetenceudvikling - konteksten
Hvad laver en skolebestyrelse? Skolebestyrelsen har indflydelse på alle områder, der vedrører skolens virksomhed inden for rammerne af folkeskoleloven.
Ledelsesnetværk, områdestruktur og selvejende institutioner Samarbejds- modeller - der har vist sig at fungere i praksis.
Sydenergi.dk - Arbejdspladser og bæredygtighed Niels Duedahl, adm. direktør Fremtidens energisystem.
Kursus for skolebestyrelsesmedlemmer 27. oktober 2014.
En sund sjæl i en sund virksomhed Indlæg på Advokatmødet 2005 v/ Kim Steen Nielsen ٧ Advokat Corporate Care Aps Hellerupvej 2A, Hellerup Tlf. 45.
Formål Antagelser Kortsigtede virkninger Aktiviteter Udfordring Langsigtede virkninger At skabe mere synlighed og bevidsthed omkring ungdomsskolen.
Benchmarking af socialt ansvar - Hvorfor og hvordan.
2. Bestyrelsens beretning. Årets temaer: Årets resultat Fra Aal El Net via ScanEnergi til Samstrøm Salg af ScanEnergi A/S aktier Datahub og Engrosmodel.
Workshop 1- hvad gjorde vi? Spor: Livsstilsændringer og sundhed Tema 1: Lyst og energi til at deltage i fællesskabet Tema 2: Fokus på egen sundhed Tema.
Viborg Naturpark. PROGRAM Velkomst v/ Anna Margrethe Engbæk Schmidt, Klima- og Miljøudvalget Oplæg om frivillighed og samskabelse v/ Lars Stentoft, kulturdirektør.
Hold balancen med et stærkt og velfungerende familieliv Workshop Balancekonference, Region Syddanmark, August 2010 Lisbeth Fruensgaard.
Udfordringer i ledelse på tværs Nysgerrig – udfordrende – fræk Tør DU udfordre dig selv?
Fælles fynsk strategisk Energiplan (SEP FYN) Erhvervspotentialer Fyns Fremtid 3 d. 8/8-13.
Fra netværk til praksisfællesskab Dansk Naturvidenskabsformidlings konference d. 7. november 2007 Oplæg v/ Anders Buch, DTU & IDA.
Hvad er jeres kerneopgaver? Institutionen? Hvordan oplever du, at kerneopgaven i din organisation har ændret sig de sidste 5 år – og hvordan vil den forandres.
DBU Sjælland En ny destination og rejse for DBU Sjælland.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Samordning i den kollektive trafik ­Med kunden i centrum.
Forstå din årsrapport. Nyt arrangement Forstå din årsrapport Feedback fra deltagerne er derfor meget vigtig. Specielt er vi meget interesseret i, hvordan.
Årsmøde Gymnastik & Fitness. Navn Navnesen Velkommen til Årsmøde i DGI Sydvest Gymnastik & Fitness Den 30. september 2014.
Målstyring. Hvordan styres virksomheden sikrest & bedst ? Lav frekvente målinger (måned, kvartal, år) Hvilke? (KTA = Kunde tilfredsheds analyse, MTU.
Velkommen. Velkommen som frivillig i Red Barnet
Fonden Langelands Elforsyning
Alle unge skal have mulighed for at vælge efterskole
Høje-Taastrup Kommune er kendt for sine stærke lokalsamfund, hvor det er attraktivt at være frivillig, og hvor borgerne er aktivt engagerede, har indflydelse.
Præsentation af resultaterne fra
Godkendt i Samvirkets styregruppemøde den 18.januar 2017 Point System
Naturvejlederen som ”bindeled” mellem kommune og frivillige.
Bjarke Wiegand Erhvervsredaktør, Mandag Morgen
Velfærdskommunen under forandring – kultur, kompetencer og komplekse problemer Kommunens (næst)største arbejdsplads.
GrundvandsERFAmøde 25. juni 2015
Mine spilområder Faglig og kompetencemæssig koordination og synergi
Arbejdsmiljø og ledelse går hånd i hånd
Forældrenetværk Hvad – hvordan – hvilke emner
Digitaliseringsstrategi i Syddjurs Kommune
Ledelse i fremtiden … Betyder ikke vi skal kaste fortiden over bord
Naturvidenskabernes Hus 14. april 2010
Kommunikations-indsats for rammearkitekturen
BØRNE- og UNGEKULTURKONSULENTER MED FAGLIGHED OG SAGLIGHED
Brugergruppemøde: Orientering fra HOFOR 4. april 2013
Afdelingsmøde – Afdeling 5 Mandag den 8. maj 2017
Forskningens bud på mulighederne i landdistrikterne
Fælles ledelsesgrundlag
(Firmanavn) forretningsplan
Kursus for nye efterskoleledere
Bæredygtighed og smarte løsninger Himmerland & SBI
Samarbejdet mellem UU, Studievalg og eVejledning
Direktør Lars Kunov Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier
Bofællesskabet Stavnholthave
Formål: Investeringer i Startups og etablerede virksomheder på vej…
KODEKS FOR STYRING AF AKTIVER
(Strategispor og strategiske indsatser)
Kulturmetropolen Festival & Events 2.0.
Lokalforeningspuljen
KODEKS FOR STYRING AF AKTIVER
Velkommen.
Pressebriefing 22. november 2006 Socialområdet i Region Syddanmark
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2019
Alder Bedst Masterplan – opsamling på input.
Formålet med kommunikationsstrategien
Temagruppe Alkohol Sund By Netværket 20. november 2017
Udvikling af centralbiblioteket
Temakursus De merkantile er kommet … og hvad så?
Egenomsorg for pårørende
Medarbejder-resultater Partnerskaber & Ressourcer
Kulturproces step 1 Før måling Efter måling
Kommunikations-indsats for rammearkitekturen
”Trepartsaftalens betydning for skolerne og efteruddannelsesudvalgene”
Præsentationens transcript:

Få andel i fremtiden

VÆRDIER MISSION VISION Ståsted Mission

4 roller som repræsentantskabsmedlem 4 årlige møder Bestyrelsesvalg - Årsrapport Strategi – Andelsejet – Energipolitik Investeringer - Priser og tariffer m.m. Besigtigelsesture Rødsand 2 - Nye stationer Brintprojekt – Digitalt energihus Testpersoner Variable tariffer – Smart Home Arbejdsgrupper Engagering af andelshaverne Vedtægter – Skoleduel Sparringspartnere Netværk - Antenneforeninger – ”ildsjæle” Daglig dialog og fast kontaktperson Repræsentantskabsforum Analyser om tilfredshed og indspil m.v. Sociale arrangementer Udflugter - Fødselsdage 100 års fest - Ophør af lokalforeninger Repræsentantskabet

Andelsejerskabet Nye områder – nye andelshavere Valg til repræsentantskabet Andelshaveranalyse Udvikling Testgrupper – Elpriser / Smart Home - brint som energikilde – Elbiler Partnerskab Strategiske partnerskaber ”Min måler” - energieffektivisering Fiberambassadører Kommunikation Information om andelsselskabet Vi henvender os til andelshaveren Magasinet Energi & Bolig Kampagnen – ”Vi har noget sammen” Fællesskab Donationer og Sponsorater Cirkusforestillinger Andelshaverinvolvering

Jeg er ”on-line” Jeg har en rimelig udgift Værdiskabelse for andelshavere/kunder Jeg er på forkant Jeg har indflydelse Jeg mærker SEAS-NVE FFFF Andels- selskab