Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April 2015. For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
LinkedIn Intro.
Advertisements

Flickr.com – online billeddeling
Posterne vises på en ny måde En ”almindelig” post ser sådan ud – vi har flyttet bestil-knap og links ud til højre for posten Her kan finde de links der.
Læringsstile og lektier
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
(Automatic Delivery Rewards)
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Sidetyper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
E-handel Fysisk kontakt med andre Ulemper Købmandsskab i praksis.
I det efterfølgende ses på tre forskellige indgangsvinkler i kommunikationen med medarbejderne De tre temaer er Samtalen Synlig ledelse og gennemslagskraft.
Storyboard fra …. Kommune/team
Vækstvirksomheders udfordringer
Din opstartspakke for nye muligheder på CPS API’et
Sprog/billeder på Internettet
Coaching i teori og praksis
Backoffice præsentation
Kvantitative metoder
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Medlemsgalleri Navn Danser Navn Danser Navn Danser Navn Danser Navn Danser Navn Danser Navn Danser Navn Trommer Navn Trommer Navn Trommer Næste side.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Usability på Her fungerer det godt 1.Sitet imødekommer ifølge vores testpersoner et informationsbehov hos målgruppen. 2.Sprogbrug.
SEO PÅ AU.
Backoffice præsentation
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Skriveproces Læring og forandringsprocesser 8. semester, april 2010 Palle Rasmussen.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
RevisorM atch. Koncept RevisorMatch er en virksomhed, som udelukkende specialiserer sig i at tilbyde andre virksomheder, gratis rådgivning og assistance.
©2012 Experian Limited. All rights reserved. Experian and the marks used herein are service marks or registered trademarks of Experian Limited. Other products.
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Opdragsgiver Planlægning og udførelse af møde med jeres opdragsgiver.
Cross Channel - Tidens største trend.
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
Undervisningsmaterialet er udarbejdet af Danmarks Matematiklærerforening for Finansrådet. OPLÆG TIL GÆSTEUNDERVISNING 2016 LØN, LÅN OG OPSPARING (Til arbejdshæftet.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Øvelse. Den gode artikel Øvelsen går ud på at skrive en fiktiv nyhed til jeres lokale hjemmeside. Nyheden handler om årets juletræsfest i afdelingen Lejerhaven.
Opgaver Opgaver: Opret en Webshop Værktøj: Online brugermanual på webshoppen samt udleveret materiale svarende til gennemgangen.
Brug dataen I din virksomhed. Agenda Opstilling af mål for hjemmesiden Google Analytics -Måleparametre -Opsætning af målsporing -Mikro og makro-konvertering.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Synliggør dit lederskab med et nyhedsbrev. Dette er værktøjet for dig, der vil Sikre at dine medarbejdere har fokus på de vigtigste emner eller udfordringer.
© PEOPLEGROUP ALL RIGHTS RESERVED. All registered TMs are the property of their respective owners. InsidePeople | PeopleGroup Tiltrækning og fastholdelse.
+ Hjemmesider Kommunikation Opbygning Sprog. + Kommunikation på hjemmesider.
Sælg mere på Nettet MarketingCamp Copyright © 2013 by CustomerSense. All rights reserved.
Microsoft Danmark Thomas Halse Partner Technology Strategist.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
Få mest ud af opgaveskrivningen: For-arbejdet Opgaveformuleringen
SEO-workshop LOF.dk 24. mar. 2017
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
E-handel og online service
Stikskader og hvordan de undgås
SO 1 Det samfundsfaglige område Uge 50-51
Begynd med at åbne
Hvor er værdien af intern kommunikation?
Best practice i sociale medier
Innovation.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Hvordan bliver en 20’er til en kylling?
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Skriv til nettet Læringsstie
Giv begejstringen videre…
Skole / School School is fun.
Produktnavn.
Skrivedag 7: Resumé, konklusion og henvisninger
WiseFlow En introduktion i anvendelsen af Wiseflow
Er din virksomhed en hobby med indbygget job i
Trivselsmodel Et adhoc udvalg har i 2018 arbejdet med ideer til, hvordan ÆS lokalafdelinger kan fremme trivsel blandt frivillige. I foråret 2019 overdrog.
Præsentationens transcript:

Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien

© 2015, Usertribe ApS. All rights reserved. Unauthorized reproduction is strictly prohibited. Information is based on best available resources and best practices. Any opinions reflect judgement at the time and are subject to change. 2 Sport og fritid - baseret på kundeindsigt fra en lang række e-commerce sites. Her er det vigtigt at de er så målrettede mod den aktuelle kunde, som muligt. Hvis webshoppen viser lignende produkter, som andre kunder har købt, må den ikke vise en sports bh, hvis kunden lige har søgt på herrejakker. Kunderne lægger stor vægt på at få deres produkter indenfor sport og fritid, lige når de har tid og lyst. Derfor er oplysninger om lagerstatus, ledighed og produkternes tilgængelighed i al almindelighed alfa & omega. Dette indebærer også, at når kunderne endeligt tager sig tid til at få nogle gode fritidsoplevelser med familien, har de stor interesse i samlede pakker og rabatordninger. Det er derfor vigtigt, at disse fremstår meget tydeligt for kunderne, søger inspiration i webshoppen. U sertribe har udført en lang række undersøgelser med inddragelse af kunder. Flere af dem omhandlede sport og fritid. Vi giver dig her en generel indsigt i kundernes handlemønstre i webshops med sport og fritid, og hjælper dig selvfølgelig gerne med at afdække, hvordan kundernes specifikke handlemønstre er i netop din webshop. Kunderne i webshops indenfor sport og fritid, er ofte meget passionerede om deres interesser, og ved derfor ofte præcist hvilke produkter, de er på udkig efter. Her er en velfungerende filtreringsfunktion meget vigtig. Kunderne er dog også villige til at lade sig inspirere af de præsenterede produkter.

© 2015, Usertribe ApS. All rights reserved. Unauthorized reproduction is strictly prohibited. Information is based on best available resources and best practices. Any opinions reflect judgement at the time and are subject to change. 3 Informer tydeligt om varens lagerstatus, herunder både antallet på lager og lokation Lad brugerne indtaste postnummer for at se lagerstatus i den nærmeste butik Informer tydeligt på alle siderne hvad priser og betingelser for levering er, især hvis der er gratis levering ved køb over et bestemt beløb Undgå at skrive for meget tekst på webshoppens forside. Opdel i stedet teksten i overskrifter, afsnit og punkter. Undgå at vise udgåede varer, varer som ikke forhandles, hvor kunden befinder sig eller på anden måde varer, som kunden ikke har mulighed for at købe. Undgå at placere varer, som de andre kan lide, før kunderne får lov at se den vare, som de selv har søgt på Giv brugerne store gode billeder af varerne fra forskellige vinkler Rabatter betyder meget for brugerne, så det er vigtigt, at informationer om disse fremstår klart og tydeligt på websiden Vis tydeligt hvad produktet eller tjenesten indeholder, og hvad der blot er mulige varer, som kan købes eller anvendes til produktet. Sørg for at brugerne nemt kan se, hvilke betalingskort, der kan anvendes. Sørg for at teksten på hjemmesiden er let læselig og at teksten deles op af overskrifter, afsnit og eventuelt punkter, da kunderne ellers ikke læser indholdet Indsæt en brødkrummesti, så brugerne let kan gå et, to eller helt tilbage til startsiden Sørg for at brugerne let kan se hvilke betalingskort, det er muligt at betale med Sørg for at holde check-ud flowet på en enkel underside, så brugerne let kan danne sig et overblik over de indtastede oplysninger Særlige optimeringspunkter til sport og fritid

4 License This report is intended for internal use, for you and your team only. You and your team are allowed to both print and digitally distribute the report within your own organization, as long as it’s not accessible to anyone outside your organization. You are not allowed to republish content, repackage or resell any parts of the report without first having our written consent. Usertribe er et værktøj til kundecentrisk forretningsudvikling, der gør det nemt og hurtigt at få indsigt i jeres kunders adfærd. Med Usertribe ser du din markedsføring, kampagneudvikling, produkter, digitale kanaler, kunderejser, produktudvikling m.v. igennem øjnene på kunden. Du oplever kunden ”tænke højt”, mens du ser kundens handlinger. Træf bedre beslutninger med indsigt i kundens reelle brug og oplevede værdi.