OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Putting it into Practice Få det omsat i praksis. Putting it into Practice Få det omsat i praksis Arrangementer Modificerede spil.
Advertisements

PR KAMPAGNE.
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Caseoplæg om Facebook.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
LinkedIn Intro.
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 2
Hvad er VIP for noget? Projekt-VIP (Viden- og InnovationsPartnerskaber) handler om at skabe tværprofessionelle partnerskaber, der baner vejen for udvikling.
Arbejdspladsudvikling
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Albanigade 54E, 1. sal ● 5000 Odense C ● tlf: ● Frivillighed og foreningsliv sat på spidsen Hjerteforeningen, Region Midt.
• Frede viser sin egen Facebook side mv. • Alle oprettes på Facebook • Vi bliver venner med hinanden • Frede laver en gruppe til træning • Bog: Facebook.
Red Barnets frivillignet
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
Skabelon til strategisk plan
BRFkredit tager del. Dagsorden  Hvad er TAG DEL?  Corporate Social Involvement – virksomheden der involverer i CSR  Fra at lave CSR til at være CSR.
Introkursus for frivillige
Titeldias (uden baggrundsfarve) Husk at vælge korrekt layout for hvert dias: Klik med højre musetast på dias i ruden til venstre i skærmbilledet og vælg.
Problemløsning på D!ng og fælles kommunikation Ewan Andreasen
Relationer – børn og voksne
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Policy vedr. sponsorarbejde Hvorfor skal klubben have en policy/strategi vedr. indgåelse af sponsorater. Hvad skal policy/strategi papiret anvendes til.
Instituttet for Fremtidsforskning Er en privat og uafhængig tænketank Er grundlagt i 1970 af Thorkil Kristensen Inspirerer og rådgiver virksomheder, organisationer.
Intern kommunikation PR og presse
Hjerterehabilitering i Nyborg Kommune
Workshop om trivselsmålinger SSID – årskonference Rita Jensen Personalestyrelse 29. April 2009.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Kommunikation Intern kommunikation
Statens frivillighedspolitik
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
Læse/studiegrupper.
”Sociale medier i jobsøgningen”
Hvordan spørger man anerkendende?
Reklame & Markedsføring
Højskolernes Internationale og Europæiske arbejde Resultater fra undersøgelse forår 2006 På baggrund af besvarelser fra 74 ud af 79 højskoler.
Vi har valgt at bruge vores egen postsystem til at fortælle lidt om vores kendskab IT verdens kommunikation. G-mail, er ret let at gå til, og der er hjælp.
Tema 7 Netværksdannelse Udgivet af Socialstyrelsen februar 2014.
Problemformulering En problemformulering er et sæt af åbne spørgsmål.
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
Workshop 4 Hjerteforeningens politiske arbejde
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Sådan kommer du i spalterne Lidt om os ● Fyens Stiftstidende, Middelfart: Seks uddannede journalister, én journalistpraktikant. ● Leverer stof til ugeavisen.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
OnlinePartners ApS, Fredensgade 7, 6000 Kolding, Tlf.: , Sådan får du udbytte af LinkedIn.
360° evaluering af din kommunikation. Dette er et værtøj for dig, som vil Have feedback på dine kommunikationsevner Forbedre din kommunikation Afstemme.
IT for begyndere Modul 9: ”Flere muligheder på internettet” 1.
SPOR 3: STRATEGISK BRUG AF SOCIALE MEDIER Joakim contentmarketing.dk.
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Påklædning kommende bestyrelsesmedlemmer Generel del
Brush-up for redaktører af byens hjemmeside
Undervisningsmiljøvurdering Bieringhus Efterskole
Kommunikations arbejdsgruppen
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Bestyrelsens beretning
Åbent hus Skolens navn Dato.
DTHS Synsfaglige Netværksdage 2017
Introduktion til det tværsektorielle samarbejde om kompetenceudvikling
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Læs alt om det Microsoft Nyheder i SharePoint
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
Fortæl din makker hvad dine vigtigste arbejdsopgaver er.
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
Information om Aula til forældre
Skabelon for billede til sociale medier
Den Økologiske Produktionsskole
Præsentationens transcript:

OPRETTELSE AF FACEBOOK-SIDE REGION SYDDANMARKS LOKALKOMITEER Helle Andersen PR & kommunikation hos Colliers International Cand.merc(stud), Copenhagen Business School

5 minutter

Sider er beregnet til virksomheder, brands og organisationer, der ønsker at dele deres historier og få kontakt til andre personer. Man kan tilpasse sider, slå historier op og organisere begivenheder. Personer, der synes godt om jeres side, kan få opdateringer i deres nyheder. Hvad er en Facebook-side?

Øget synlighed og kendskabsgrad Videndeling og udvikling Etablering af tværfaglige fællesskaber Flere frivillige Flere medlemmer Formål

Kilde: nettendenser.dk

Hjerteforeningen Hjerteforeningen Hjerteforeningen, Faaborg- Midtfyn lokalkomité Hjerteforeningen, Faaborg- Midtfyn lokalkomité Hjerteforeningen Frederiksberg Eksisterende facebook-sider

Opret Facebook-side Tips til når siden er oprettet Personificer din URL: Indsæt et banner (ligesom på en af de andre Facebook-sider) Skriv en god beskrivelse under ”info” Inviter alle jeres venner til at like siden Lav en statusopdatering via din personlige profil og fortæl hvorfor I har oprettet en Facebook-side

Strategi og planlægning! Skriv 2-5 statusopdateringer per uge på jeres Facebook-side for at holde brugernes interesse. Det er en fordel at planlægge jeres statusopdatering, så I ved, hvad I skal poste og hvornår. På den måde behøver I ikke at gøre det på må og få. Derudover ved hele lokalkomitéen hvad I kommunikerer og hvordan det ligger i tråd med jeres aktiviteter.

Du er, hvad du gør, handler og kommunikerer – det skaber dit brand, din profil, din synlighed.