Sofia B. Christensen, 2ØMA

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
DLF ind i debatten om fremtidens skole
Advertisements

Præferencer på markedet.
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
[ visuel ] identitet.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
9 Købsadfærd på konsumentmarkedet
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Sine Vestergaard Johnsby
+ FORBRUGERNE OG LANDBRUGET: HVAD GIK GALT? Henrik Byager Kommunikationsrådgiver Planteavlerdagen 1.
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline - målsætning 1.Øge Michelins synlighed (Flag brands = vigtigste mærker) på markedet.
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Branding.
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Hardy Jensen. ”Foodtag er forbrugernes vindue til produktets historie” - fremtidens indkøbsværktøj.
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
Reklamer Reklametyper.
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Snak med din sidemand om dette et par min.
3 Eksterne forhold Eksterne forhold er forhold i virksomhedens omverden, som påvirker virksomheden. Eksterne forhold opdeles i: Den afhængige omverden/nærmiljøet.
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Af. Skafte.
TRENDS Hvad kommer der til at ske ? september 2014
Business to Business På den JYSKe måde…...
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
AFSÆTNING A – Schønberg
Uffe Sørensen – Projektleder – LærIT.dk. Hvorfor alt det besvær med mobiltelefoner? Skolen skal afspejle den virkelighed, som eleverne deltager i. Vi.
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
TITEL PÅ PRÆSENTATION Hvordan kan co2 redde fremtiden? Navn på forfatter og titel.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Skift farvedesign Gå til Design i Topmenuen Vælg dit farvedesign fra de seks SOPU-designs Vil du have flere farver, højreklik på farve- designet og vælg.
Idoler og arketyper som argument Vi køber produktet, fordi det har symbolværdi Produktets værdier formidles via fortællingen og helten til forbrugeren.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Målgrupper og segmentering
Parametermix - produkt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Grænser.
SEO - opgave: STATE Drinks Gruppe: Sabrina & Tamer
INTRODUKTION
6. Virksomhedens indtægter
Om forurening, produktion, forbrug og genbrug
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Hvem har magten over brugen og efterspørgslen?
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Sofia B. Christensen, 2ØMA

Klassifikation Kortvarigt produkt Dagligvare

Emballage Præsentation af produktet Beskyttelse og opbevaring Information Brugsfunktion – Ikke genluk

Kvalitet Smagsmæssige kvalitet – Emballagen Imagemæssige kvalitet - Omgivelserne

Sortiment Bredden Flere produkter: Energidrikke Tøj Iphone cover Dybden Flere varianter: Red Bull Energy Drink Red Bull Sugarfree Red Bull Energy Shot Red Bull Energy Cola 250 ml. og 473 ml. – Flere varianter

Mærkestrategi Markedsføring under eget mærke Paraplymærke – Navnet går igen Line-extension – Nye varianter Brand extension – Nye produkttyper

Produktets Livscyklus - PLC

Artikel Felix Baumgartner Internet TV – Red Bull bestemmer selv De Sociale Medier – Mere værdi Brandet ligger højt i forbrugernes bevidsthed En rød tyr som livsstil