Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Præferencer på markedet.
Advertisements

Prissætning - hvordan gør man ?.
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
[ visuel ] identitet.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Hvad forventer erhvervslivet i Trekantområdet sig af borgmestrene?
De to officielle miljømærker
Hvorfor ØKO? • ØKO og Astma & Allergi (A&A) er ved at blive en kategori der er stor efterspørgsel på inden for indendørs maling (top 3). Vores målgruppe.
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Velkommen til Arovit Petfood - DMP
Den glade CEO og iværksætter!
Sine Vestergaard Johnsby
Det du kommer til at se og opleve i dag er en helt ny teknologi indenfor ernæring. Med denne teknologi er det muligt at opleve fordele allerede indenfor.
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline - målsætning 1.Øge Michelins synlighed (Flag brands = vigtigste mærker) på markedet.
6. Virksomhedens indtægter
Virksomheder - definition
Hotellets koncept.
11. Virksomhedens indtægter
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
10. Virksomhedens indtægter
3.Virksomhedens afsætningsforhold
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Schjerning Farver A/S · Østerallé 21 · 8400 Ebeltoft · Hvorfor ønsker vi at miljømærke vores farver? Hvorfor?
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Erhvervsøkonomi Kapitel 9 Efterspørgsel
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Af. Skafte.
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
OPGAVE 1 AF : MIA MARSCHALL Kommunikation / IT. XCF XCF er gimps eget format. Dette format gemmer både lag & gennemsigtighed. Ulempen ved xcf er, at den.
Historik: Grundlagt 1948 Produceret tomater siden 1976 Leverer til GASA indtil 1980 Starter levering til Nordgrønt, men fra 1985 leverer vi direkte.
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
Ronni K.G. Christiansen Historien bag redSHOP? VISIONEN.
Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Marketingportal og en masse andet godt…. 9 gode grunde! Og lidt mere… Centralt indkøb - lokalt 3. Jeres eget design 4. Simpelt 5. Central.
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
Text starts with no bullet Click once on ’Increase Indent’ for bullet and click uptill three times for more bulletdesign To get previous design back, click.
Præsentation af Refurb
Hvordan løser vi klimaknuden og hvad kan forbrugerne gøre?
Parametermix - produkt
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Salgets forudsætninger
6. Virksomhedens indtægter
Om forurening, produktion, forbrug og genbrug
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
6. Virksomhedens indtægter
Barberians Copenhagen hvorfor Kina?
Præsentationens transcript:

Red Bull Jonas Jørgensen

 Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation

 Tiltrækkende og attraktivt  Beskyttelse og opbevaring  Unikt design, da der deres logo (tyr) er på låget. Emballage

 Funktionelle kvalitet – Koffein  Smagsmæssige kvalitet – udseende, farver  Imagemæssig kvalitet – Alle kender produktet Kvalitet

 Ingen service.  Køb, drik, smid ud. Service

 Smalt sortiment – få varegrupper  Fladt sortiment – få varianter Sortiment

 Markedsføring under eget mærke  Line-extension – kan udvides med nye varianter inden for samme varekategori  Paraplymærke – bruges fx i forbindelse med andre produkter  Mærkevare – ensartet kvalitet og emballage Mærkevarestrategi

 Jeg tror de har en meget lige plc.  Deres salg er stabilt, måske endda stigende, da folk bliver ved med at drikke det  Red Bull har 50% af markedet for energidrikke i USA PLC